Glossi schreef:Bienotje, ja in Putity made simple haha. Ik heb die ook gehad maar vond hem niet fijn daardoor. Alcohol geur vond ik ook vrij sterk.
Pssst sale is bij de webshop van Illamasqua, http://www.illamasqua.com De blushes die ze hebben zijn echt fantastisch. Blijven de hele dag zitten waardoor je ze niet bij hoeft te werken. Ze zijn zacht zonder poederig te zijn (en heel gepigmenteerd) en blenden als een droom. Ze hebben echt geweldige producten. Dus mocht iemand er iets kopen koop dan iig een blush mee hihi. De lipstick in Magnetism kost nu 7,50 pond en de blush in Lover 10 pond. Normaal kost de lipstick 18,50 en de blush 21,50. Dus wel een goeie deal. Lover stond al een paar jaar op mijn wishlist.
Haha Djilna ik ook vannacht. Volgens mij was het 4 uur ofzo. Ik werd wakker en ik dacht; nu ga ik bestellenon hold lijkt me erg mooi!
Ik merk helemaal niks van alcohol Purity Made Simple.. er zit alleen Cocosnoot Alcohol in wat een vette soort is en hij staat ook niet helemaal vooraan in de lijst. Ik ruik trouwens citroenlucht.

Hebben jullie trowuens ook die Douglas bonnen gehad?