Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiannePuthzy schreef:Kan iemand mij wat meer vertellen over de pil?
Ik heb sinds kort een relatie en zit er nu over te denken om te beginnen aan de pil (athans van mijn ma moet t ook)
In mijn omgeving hoor ik alleen maar slechte ervaringen bijv. alleen maar slecht in je vel zitten, een extreem onregelmatige cyclus (degene werd om de 2 weken anderhalve week lang ongesteld, als ze m vergat was ze ook gelijk ongesteld) ect ect
Nu ben ik dus best bang om eraan te beginnen
Emmaa_ schreef:Ik heb de eerste jaren nooit echt problemen gehad met de pil, vond het prettig en eigenlijk ideaal dat ik tot op zekere hoogte zelf kon bepalen hoe of wat. Het enige nadeel vind ik dat je dagelijks een fysiek pilletje moet nemen, als je hem vergeet op het verkeerde moment kan het problemen opleveren. Toen ik stopte merkte ik wel echt verschil met hoe ik in mijn vel zat, alles werd een stuk 'echter'.
Phoya schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb de eerste jaren nooit echt problemen gehad met de pil, vond het prettig en eigenlijk ideaal dat ik tot op zekere hoogte zelf kon bepalen hoe of wat. Het enige nadeel vind ik dat je dagelijks een fysiek pilletje moet nemen, als je hem vergeet op het verkeerde moment kan het problemen opleveren. Toen ik stopte merkte ik wel echt verschil met hoe ik in mijn vel zat, alles werd een stuk 'echter'.
Dat heb ik dus ook, dat ik me meer mezelf voel emotioneel en in zijn geheel zonder hormonen.
Ik volg je trouwens op instagram, je hebt leuke kiekjes. Ik ben 'Instamantha'