Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:00

Venthe Hamburg is tof! Ik hou niet van steden, maar heb daar ooit de halve gelopen en echt genoten daar.

Leonie: nee momenteel geen krachttraining, daar begin ik weer mee als het 's avonds donker is en koeler. Nu zijn we veel buiten in de avond.
Lijkt me frustrerend als iedereen zo veel sneller loopt, kun je nog bij een andere groep aansluiten?

Muppet wat fijn dat het zo lekker ging! En dat je geen blaren hebt van je schoenen.

Ik heb vanmorgen plat getraild, was lang geleden. Kleine rondjes weer in een klein gebied. Saai was het niet, ik zag twee herten, een eekhoorn en wat spechten. Verder was het heel mistig en eindelijk eens wat koeler weer *\o/*. Hartslag bleef erg laag, had ik niet verwacht na de interval van gisteren.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:15

Lekker rondje weer SV.
Ik heb dus WEER spierpijn in de enkels van die hoogtemeters. Ik snap dat niet. Maar heb het wel. Heb jij zeker nooit last van?
Geen spierpijn elders, maar echt in m'n enkels.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:32

Wauw SV, mooie plaatjes! En lekkere loop! Hamburg lijkt me leuk!

Ik heb net m’n interval gelopen. 20 min warming up, 7 keer 3 min 5:16/2 min rust, en 10 min uit.
Ik dacht 7 dat red ik nooit, maar het is gelukt. Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:51

Wow pittige interval, goed gedaan zeg! Die ga ik ook een keer doen.

Germie spierpijn heb ik sowieso zelden tot niet meer als ik zelf loop. Spierpijn in mijn enkels heb ik echt nog nooit gehad. Wist niet eens dat dat kon? Er zitten toch geen spieren in je enkelgewricht?

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:56

Deels wel herkenbaar Leonie.. afhankelijk van wie er komt loop ik ook vaak alleen in de loopgroep. Ik val vaak ook tussen allerlei groepen in. Ik ervaar het niet als vervelend. Soms juist extra motiverend om stapje extra te doen en bij dat snellere groepje te kunnen aansluiten en soms juist fijn om even rustiger aan te doen en bij een langzaam groepje te rennen.
als je het echt vervelend blijft vinden zou ik kijken voor een andere groep.
Moet wel leuk blijven en niet alleen maar frustreren..

Lekker bezig muppet! Jij gaat hartstikke goed!!
Fijn dat je nieuwe schoenen goed bevallen.

Mooi sfeertje zo in het bos SV.
En weer een halve afgetikt +:)+

Germie, ik heb ook weleens stijve enkels als ik veel hoogtemeters gemaakt heb. Spierpijn niet.. kun je spierpijn in je enkels hebben? Lijkt me meer iets van bandjes en peesjes die dan even protesteren..

Mooie intervallen Samantha! Leuke training!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:09

Ja is leuke interval, wel pittig met die korte rust tijd.
Over 2 weken zie ik nog een pittigere in mn schema, 1-2-3-4 min 5:16, met 2 min rust en dan 2x.

Niet leuk Leonie, ik loop in zo’n groep dan het liefst in de midden moot. Is er geen andere groep?

Denk ook banden en pezen die het wat zwaar hebben Germie!