Wat goed MuppetM! Gewoon iet helemaal fit en toch bijna die 10km aantikken. Verstandig hoor om niet meteen door te lopen naar die 10. Het lijkt weinig maar 2km erbij is wel een verhoging van 25% van je volume als je van 8 afkomt. Die 10 komt echt wel.
En fijn dat je schoenen goed bevallen. Is ook een kwestie van wennen en ook wel wat spieropbouw. Je zou ze in het begin nog wat kunnen afwisselen zodat de overstap niet ineens heel groot is. Je lichaam moet gewoon zelf iets meer werken bij een neutrale schoen. (zeker als je dus iets proneert).
Mooie afstand ook weer Sv. Was dat gebied zo klein of was dat jou keuze om het zo te doen? (was dat hier dat je misschien een ultra wil gaan lopen op een klein stukje? En wat heerlijk dat je zoveel beestjes tegenkomt.
Mooi gelopen Samantha. Is 2 min rusttijd te kort bij deze interval ja? Wat is jou 5km tempo (even voor de beeldvorming hoe hard 5:15 voor jou is)?
Goof wat goed! Zo dichtbij! Ik denk net als SV dat je de volgende keer dat uur gaat halen. weer even lekker verder trainen en dan weer een poging doen. Gaat jou sowieso lukken.
WenK wat is gebeurd kun je niet aan doen, de toekomst heb je wel in eigen hand. En die verander je vandaag. Dus lekker zo doorgaan en niet te streng zijn voor jezelf. 3 stappen naar voren en 1 terug is nog steeds 2 vooruit.
ownee BusyMissy je mooie knappe puppy! Wat onwijs vervelend. Wel erg naar van die mensen om dat zo last minute te wijzigen ook...
Saul ah altijd vervelend als de techniek je in de steek laat. Uiteindelijk telt wat je loopt, en niet wat je meet denk ik dan maar. Ik weet niet hoe oud de zieke is maar misschien kun je als die slaapt even weg? Beterschap iig.
Thanks voor het meedenken allemaal.
Ik ben wel tevreden met de tempo's die ik loop hoor Goof (nouja ik zou graag willen dat ik overal 1 minuut sneller was maar moet wel reëel blijven he
.
-Namiro- schreef:Deels wel herkenbaar Leonie.. afhankelijk van wie er komt loop ik ook vaak alleen in de loopgroep. Ik val vaak ook tussen allerlei groepen in. Ik ervaar het niet als vervelend. Soms juist extra motiverend om stapje extra te doen en bij dat snellere groepje te kunnen aansluiten en soms juist fijn om even rustiger aan te doen en bij een langzaam groepje te rennen.
als je het echt vervelend blijft vinden zou ik kijken voor een andere groep.
Moet wel leuk blijven en niet alleen maar frustreren..
Dat stapje extra kan ik gewoon simpelweg niet. Misschien straks wel weer als ik weer wat meer heb meegetraind maar ik loop aardig tegen mijn max aan. Komt ook wel doordat ik in het weekend veel en hard train en dus zeker niet uitgerust bij de training aankom.
Ze hebben wel andere groepen en heb dat ook besproken maar ze geven aan dat die echt veel langzamer zijn en ik echt wel in deze groep thuishoor. Twijfel toch om het eens te proberen om te kijken hoe dat bevalt. Helemaal vooraan hoeft voor mij zeker niet want dan heb je niemand om je aan op te trekken.
Zelf gister een rustige 5 km gerend en in de avond krachtraining gedaan (dus weer geen bootcamp). Was weer behoorlijk moe. Die baan training hakt er wel echt in geloof ik
. Denk vandaag in mijn pauze ook even een rustig rondje doen. Team thuiswerken.