Joep is wel stoer dat ie nu naar buiten durft. Onze katten deden dat echt niet met sneeuw. Ja, 1 rondje rond het huis en dan meteen weer staan mauwen bij de achterdeur . Gelukkig heeft hij een zachte landing gemaakt.
Wat een mooie foto's van Coco, wandelen Lizard en Susan (nog steeds lente achtig) en mooie dreigende nachtfoto.Hier is het zonnig en prachtigDus rondje met man gedaan
Ooooh sneeuw!!! Tof Susan en Coco de hyperhond Pien wat mooi, heerlijk in de herfstzonIk heb tijdens lunchtijd 5 km gewandeld
Dat is tof lizard! Ik las je berichtje gisteravond en heb vannacht over noorderlicht gedroomd hahaIk lees wel dat het vrijdagochtend op zijn hoogtepunt is. Misschien vroeg opstaan Hopelijk is er iets te zien vóór de schemer
Poollicht, nou volgens mij hadden we vanmorgen poollucht Apart sfeertje beetje mistig en mooi met nog iets wit op sommige plekken.
Mooi Susan!Lizard, bedankt voor de tip! Helaas is het hier super bewolkt, dus heb er een hard hoofd in dat er iets te zien gaat zijn.
Mooi Susan!Hier was het ook zo mooi mistig. Heb 10km hardgelopen en heb echt genoten van hoe mooi het was.
Heerlijke natuur Pien. Ik hou van weggetjes zoals op jouw 4e foto Wat mooi Goof. Kan mij voorstellen dat dat genieten was. En 10 km!
Mooie foto Goof! Pien, bij jou is het ook grijs. Lief koetje Mooie collage Susan, ik denk dat je het bos voor jezelf had of niet? Het is écht heel koud . Ik heb nu even twee uur niks te doen (sure ) en wilde eigenlijk wandelen, maar ik werk niet goed in de koud
Deze had enorme horens en keek ons zeer strak aan en verschoof geen stap. NOrmaal zijn de koeien zeer schuw hier. Dus ik vind haar leuk.