Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Vraagje tussendoor; is het programma van gisteren "het coronavirus: feiten en fabels" het waard om terug te kijken?
NEE! Het is echt waardeloze overheidspropaganda om de ernst af te zwakken.
Vond het een wanvertoning!
De vraag was of het terug te kijken is, niet wat je ervan vond...
PlukenKrul schreef:elnienjo schreef:naomiiiii schreef:Vraagje tussendoor; is het programma van gisteren "het coronavirus: feiten en fabels" het waard om terug te kijken?
Hier kan ik me helaas alleen maar 100% bij aansluiten. Extreem teleurgesteld.
Arabesk schreef:Een andere deskundige,niet RIVM:
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ce=twitter
Maar ik zaai paniek natuurlijk.
elnienjo schreef:LadyMadonna schreef:Vraagje tussendoor; is het programma van gisteren "het coronavirus: feiten en fabels" het waard om terug te kijken?
De vraag was of het terug te kijken is, niet wat je ervan vond...
Ze vraagt of het programma het waard is om terug te kijken, niet of het terug te kijken is.
Benzz schreef:Arabesk schreef:Een andere deskundige,niet RIVM:
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ce=twitter
Maar ik zaai paniek natuurlijk.
Die beste man zegt ook dat hij het niet weet, hij weet niet of een totale lock down gaat werken, niemand weet het! Ook het RIVM niet, ook de deskundigen niet.
En Rutte kun je er al helemaal niet de schuld van geven.
Maar ik begrijp dat jij de enige op deze wereld bent die wel weet hoe de ziekte verloopt en wat de gevolgen zijn.
Ninx schreef:Totale lock down is het enige dat de ellende in de kiem smoort.... de enige reden dat we dat niet doen is omdat al die neo-liberale mafklappers er een schuldenmakende-werkmieren-maatschappij van gemaakt hebben.
Mensen kunnen bijna niet thuis blijven voor hun kinderen omdat ze op te grote voet leven en schulden aan elkaar rijgen... daar is het huidig kabinet blij mee, geld moet rollen. Maar het verwoest alles.
Terug naar nul en back to basic.... ik hoop echt dat er fundamenteel dingen gaan veranderen.
Photograph schreef:Ik kom net in de supermarkt, alle wc papier op, alle paracetamol op, al het voedsel in blik op. Belachelijk, mensen die dit doen moeten zich echt diep schamen. En als ik iemand tegen kom die aan het hamsteren is, zal ik diegene ook aanspreken ook.
cursebreaker schreef:Ook begrijpelijk dan weer dat Rutte vooralsnog de adviezen van de experts opvolgt waar hij nu nauw mee samenwerkt.
Babootje schreef:Nederland neemt het Coronavirus serieus en heeft nu voor iedereen een test ter beschikking. Je hoeft er niet eens voor naar het ziekenhuis. Je kunt nu gewoon je ontlasting opsturen zodat ze het kunnen testen.
Opsturen naar:
De Minister President
Ministerie van Algemene Zaken
Postbus 20001
2500 EA DEN HAAG
Benzz schreef:Ninx schreef:Totale lock down is het enige dat de ellende in de kiem smoort.... de enige reden dat we dat niet doen is omdat al die neo-liberale mafklappers er een schuldenmakende-werkmieren-maatschappij van gemaakt hebben.
Mensen kunnen bijna niet thuis blijven voor hun kinderen omdat ze op te grote voet leven en schulden aan elkaar rijgen... daar is het huidig kabinet blij mee, geld moet rollen. Maar het verwoest alles.
Terug naar nul en back to basic.... ik hoop echt dat er fundamenteel dingen gaan veranderen.
En totaal niet realistisch, die supermarkten moeten toch bevoorraad blijven, ziekenhuizen moeten functioneren, politie, brandweer.
Erg leuk idee zo vanaf je computer zonder enige realiteitszin.
Ladybird schreef:Babootje schreef:Nederland neemt het Coronavirus serieus en heeft nu voor iedereen een test ter beschikking. Je hoeft er niet eens voor naar het ziekenhuis. Je kunt nu gewoon je ontlasting opsturen zodat ze het kunnen testen.
Opsturen naar:
De Minister President
Postbus 20001
2500 EA DEN HAAG
Bron?
Benzz schreef:Ninx schreef:Totale lock down is het enige dat de ellende in de kiem smoort.... de enige reden dat we dat niet doen is omdat al die neo-liberale mafklappers er een schuldenmakende-werkmieren-maatschappij van gemaakt hebben.
En totaal niet realistisch, die supermarkten moeten toch bevoorraad blijven, ziekenhuizen moeten functioneren, politie, brandweer.
Erg leuk idee zo vanaf je computer zonder enige realiteitszin.
Babootje schreef:Nederland neemt het Coronavirus serieus en heeft nu voor iedereen een test ter beschikking. Je hoeft er niet eens voor naar het ziekenhuis. Je kunt nu gewoon je ontlasting opsturen zodat ze het kunnen testen.
Opsturen naar:
De Minister President
Postbus 20001
2500 EA DEN HAAG