Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kobuss1 schreef:Maar ik twijfel zo om het te laten doen…
Ik ben inmiddels 51… moet je dit dan nog willen… hoe zie je eruit of loop je erbij als je 80 mag worden…
Ik heb geen vent of kinderen, dus ik ben hier een beetje op zoek naar meningen..
kobuss1 schreef:Hoi, nieuw in dit topic…
Ik zit met een vraag…, ik heb reeds meerdere tattoos, waaronder op m’n schouder en stuk boven arm. Maar alles nog precies zo dat met een broek en tshirt ik alles nog kan bedekken zeg maar.
Maar nu komt het… ik heb een hele mooie uitbreiding/ sleeve gezien..![]()
Maar ik twijfel zo om het te laten doen…
Ik ben inmiddels 51… moet je dit dan nog willen… hoe zie je eruit of loop je erbij als je 80 mag worden…
Ik heb geen vent of kinderen, dus ik ben hier een beetje op zoek naar meningen..

xxxmh schreef:Heb denk van de second skin een allergische reactie. Hele huid jeukt en is rood. Heb hem er maar afgehaald. Hopelijk is het snel weg. Van de vorige second skin geen last gehad. Maar misschien nu ook omdat ik in het buitenland was en het warm was en eronder gezweet heb ofzo?
Kido schreef:xxxmh schreef:Heb denk van de second skin een allergische reactie. Hele huid jeukt en is rood. Heb hem er maar afgehaald. Hopelijk is het snel weg. Van de vorige second skin geen last gehad. Maar misschien nu ook omdat ik in het buitenland was en het warm was en eronder gezweet heb ofzo?
Zweten de eerste dagen na tattoo wordt ook afgeraden.
Heeft de plek veel zon gezien?