Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Gefeliciteerd Imandra!
Zo, ik ben ook weer thuis haha!
Heb niets bijgelezen, die 20 pagina's zijn me iets te enthousiast
Heb het redelijk moeilijk gehad op Zanzibar, we zaten all inclusive in een resort en ik vond de gezonde opties toch wel tegenvallen. Heb in het begin heel erg mijn best gedaan om zo gezond en slank mogelijk te eten, maar na dag 3 heb ik het maar laten gaan. Het was niet echt leuk meer om alleen maar salade, groente en een beetje vis te eten. Dus heb ik er voor de rest gewoon van genoten, alcohol en frisdrank consumptie gematigd en niet al te gek gedaan. Denk wel dat ik wat aangekomen ben, maar omdat het een bewuste keuze was ben ik er niet rauwig om. Nu nog even genieten en vanaf maandag weer aan de bak.
The_Cat schreef:Hahamijn moeder is helemaal gek aan het worden omdat ik al men lijstje aan het plannen ben voor zaterdag. Dan gaan we namelijk winkelen, en er is een ah in de buurt
dus ik wil supergraag eens de ah binnen gaan, zodat ik daar wat gezonde voeding kan mee nemen. Ik denk dat ze denkt dat ik helemaal mijn verstand verloren ben
ipv enthousiast te zijn over de kleding, zit ik een boodschappenlijstje op te stellen