[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:53

Mars schreef:
Nou dan ben jij de uitzondering, toppie! ;)

Inkt komt er niet opeens op magisch wijze bij en verdwijnt daarna op precies de goede plekken weer. Er worden wel eens stukjes wit omdat het daar niet goed gepakt heeft, die werk je dan ook bij.. maar dan is het nogsteeds een rechte lijn of een bibberlijn.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:27

Onzin, na 3 dagen zien zat tattoos er lelijk uit, door vervorming van de huid, het nog niet gesetteld zijn van de inkt, vegen, bloed, wondvocht, zwelling... Ik heb me ook wel eens enorm zorgen gemaakt over een tattoo die er na een week gewoon weer prachtig uitzag. Elke huid reageert anders.

Dat gezegd hebbende, ik vond je tattoo er eigenlijk vanaf het begin niet strak uitzien Deijs, maar dat lijkt meer door onkunde van de artiest te komen dan doordat het een kleine tattoo is. Zou het helen even afwachten en dan hard nadenken of je terug wil bij dezelfde artiest of er een ander naar wil laten kijken, want met zo'n kleine tattoo zou ik voorzichtig zijn om iemand de lijnen dikker te laten maken die eerder al geen strakke lijnen heeft gezet. Hij is wel heel schattig, en super makkelijk strak te trekken door een goede artiest, dus zou me er absoluut geen zorgen over maken verder, goed komt t sowieso! :)

Mars

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:35

Dat dus Killyenn ik ken geen enkel persoon die perfect rechte korstjes vormt dus logisch als er een korst op je verse tattoo komt een rechte lijn bobbelig kan lijken en er na genezing weer uit ziet xoals oorspronkelijk gezet.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:36

Youknowme schreef:
maylotje schreef:
quote="19LindA83"
yeah ik mag maandag eindelijk voor mijn cover... Kan aan de ene kant niet wachten na de laser sessies ben ik toe aan eindelijk een mooi plaatje, aan de andere kant ben ik zo nerveus.......
Toen ik mijn afspraak maakte hoorde ik een klant met een van de artiesten praten over zijn cover up en dat ie daar veel meer last van had dan een gewone tattoo... Dus ik ga maar van het ergste uit dan valt het vast mee!!

Ik vond persoonlijk coverup ook erger dan een gewone tattoo maar denk dat dat per persoon en plek weer anders is. Ik weet ook niet of het laseren als tussen stap verschil maakt.

Succes!

Geen idee of t aan het coveren lag maar mijn cover deed ook echt veel meer zeer.. ook het helingsproces deed echt zeer.

De heling deed bij mij ook duidelijk meer zeer inderdaad. Mn been is ruim 3 of 4 dagen beurs geweest. En dat was de eerste keer op blote huid niet zo.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:56

Killyenn schreef:
Onzin, na 3 dagen zien zat tattoos er lelijk uit, door vervorming van de huid, het nog niet gesetteld zijn van de inkt, vegen, bloed, wondvocht, zwelling... Ik heb me ook wel eens enorm zorgen gemaakt over een tattoo die er na een week gewoon weer prachtig uitzag. Elke huid reageert anders.

Dat gezegd hebbende, ik vond je tattoo er eigenlijk vanaf het begin niet strak uitzien Deijs, maar dat lijkt meer door onkunde van de artiest te komen dan doordat het een kleine tattoo is. Zou het helen even afwachten en dan hard nadenken of je terug wil bij dezelfde artiest of er een ander naar wil laten kijken, want met zo'n kleine tattoo zou ik voorzichtig zijn om iemand de lijnen dikker te laten maken die eerder al geen strakke lijnen heeft gezet. Hij is wel heel schattig, en super makkelijk strak te trekken door een goede artiest, dus zou me er absoluut geen zorgen over maken verder, goed komt t sowieso! :)

Ik zit mij dat dus ook even heel hard af te vragen..
Ik zou alleen mijn god niet weten waar ik heen zou moeten..
Zijn portfolio zag er écht goed uit en die op mijn ribben heeft hij perfect gedaan

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:19

Deijs als hij een andere tattoo goed heeft gedaan dan zou ik in ieder geval nog even bij hem langs gaan voor je uiteindelijk besluit of je het hem laat doen. De meeste tatoeerders zitten sowieso niet te wachten op werk afmaken/verbeteren van een ander.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:25

Willl65 schreef:
Deijs als hij een andere tattoo goed heeft gedaan dan zou ik in ieder geval nog even bij hem langs gaan voor je uiteindelijk besluit of je het hem laat doen. De meeste tatoeerders zitten sowieso niet te wachten op werk afmaken/verbeteren van een ander.

Ik moet gewoon even wat rustig in mijn hoofd worden voordat ik beslis, ik merk dat het mij heel erg dwars zit dus ik ga dan meteen vanalles zoeken omdat ik er zo bang van word. :)

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:13

Wanneer weet je nu zeker of je je eerste tattoo wil.
Moodboard is klaar, artiest is uitgezocht en heeft plek maar toch blijft het gevoel van twijfel, wil ik dit echt :?

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:26

Sorry ik kan jullie helaas niet helpen met vragen etc maar ben toch zo brutaal nog even in te breken met een vraag.

Wie heeft er ervaring met het genezen van een tattoo op de ribben? Kan je gewoon kleding aan, rijden (en daarna douchen?) Of is het echt een paar dagen niets straks, niet aankomen?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:36

Je kan over een pas gezette tattoo geen te strakke kleding aan, het ligt er een beetje aan of je een woordje laat zetten of voor een sessie van 8 uur gaat wat je verder erna kan doen :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:50

Als je echt constant een gevoel van twijfel hebt zou ik nog even afwachten. Maar vlagen van twijfel zijn best normaal! Dat heb ik nog steeds bij elke nieuwe tattoo :+

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:53

Het zijn vlagen idd. Heb ook nog geen definitief ontwerp dat maakt me ook onzeker denk ik

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:01

Dan zou ik gewoon gaan zorgen dat je een definitief ontwerp krijgt bij een artiest. Bij mijn eerste had ik toen ook pas echt wauw ja dit word het.

Wauw. Die dickpik artiest :=
Ga je je nog laten tattooeren door hem? Ik zou dat echt super awkward vinden. Wel oliebol als je zo weg bent van zijn werk.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:02

Courses schreef:
Je kan over een pas gezette tattoo geen te strakke kleding aan, het ligt er een beetje aan of je een woordje laat zetten of voor een sessie van 8 uur gaat wat je verder erna kan doen :)

Dankje! Het gaat maar om een paar woorden maar dan maakt het natuurlijk qua planning wel uit of ik mijn werkkleding aan kan de dag/week erna...dat is niet strak-strak maar ook geen slobbertrui zal ik maar zeggen.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 01:28

Zolang hij niet onder je bh bandje zit is bijna alles prima te doen. Juist zorgen dat je kleding niet schuurt.
En verder heeft t ook met pijngrens e.d. te maken. Ik heb mijn eerste stuk in mijn zij (incl ribben) vorig jaar voor koningsdag laten zetten. Was gevoelig als iemand er tegen aan stoten maar verder prima te doen.
Goed vet houden (dat ie niet aan je kleding plakt) en niks aan wat echt strak strak zit,.maar hoeft echt geen slobbertrui te zijn,liever niet want dat gaat schuren langs je huid.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 07:01

Ik heb met mijn ribtattoo zo'n week geen BH kunnen/mogen dragen. Dat was wel even vreemd :')

En ik weet niet of ik mij door hem nog ga laten tatoeëren _O-
Zoals het er nu uitziet, zie ik hem voorlopig niet meer dus ik hoef er gelukkig ook niet over na te denken :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 08:59

Ik heb nadat mijn ribtattoo gezet is meteen een beha gedragen, omdat dat niet anders gaat met mijn cupmaat :D Een stukje van mijn tattoo zat onder mijn beha maar dat heeft geen impact gehad op het genezingsproces. Alles is netjes en egaal geheeld.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 09:01

Hier hetzelfde. Ik had de eerste paar dagen wel nog die plakfolie erop en dan daaroverheen een sportbeha. Die zijn toch net wat zachter dan een gewone bh.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:23

Ik ben lekker BH loos gegaan want ik heb amper volume :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:51

Woohoo ik heb Mandy weer gemaild, wil graag weer eens verder met mijn sleeve. :j
Dankzij haar is mijn arm al zo vrolijk en kleurig, wil er heel graag mee verder gaan. Benieuwd wanneer ze een plekje heeft, al heb ik er geen haast mee verder.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 11:40

Mars schreef:
Woohoo ik heb Mandy weer gemaild, wil graag weer eens verder met mijn sleeve. :j
Dankzij haar is mijn arm al zo vrolijk en kleurig, wil er heel graag mee verder gaan. Benieuwd wanneer ze een plekje heeft, al heb ik er geen haast mee verder.

Ik volg haar op Facebook, zulke leuke tattoos doet zij altijd!

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:16

Ink master komt naar nederland, zou iemand zich opgeven als "canvas"?? ik zou het niet durven.

Ook niet als artiest, hoewel het leerzaam zal zijn, in Amerika lijkt het vooral te gaan om wie de meeste stennis kan schoppen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:19

Ik heb mijn tattoo nu ongeveer 3,5 maand en ik zit nu al te denken over een 2e XD
Die duurt nog wel even voordat die er staat maar ik wil dan een lijntjes silhouet van een galgo espagnol (windhond) voor mijn windhond Eloy.

En over dat canvas, ik weet niet of ik dat zou doen. ligt eraan wat voor opdracht ze moeten zetten denk ik. zou het wel eng vinden

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:19

Ik zou het ergens wel durven, maar ik vraag me enorm af hoe ze dat normaliter regelen. Iedereen weet hoe 'real life' reality shows daadwerkelijk zijn.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:32

100 paginas doorgebladerd!
wat zitten er mooie tussen zeg, ik heb een grote angst voor naalden.
Maar ik heb wel piercings etc, dit vind ik minder erg.

Ik wil ook graag een tatoeage maar ik twijfel heel erg over de pijn?
De een roept het is verschrikkelijk en de andere zegt valt mega mee.

En ik krijg altijd trekjes als iets jeukt of prikt, dus ze moeten me denk ik wel vast leggen haha