[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 22:58

Dat is erg interessant om te weten allemaal, bedankt! :-)

Heb mezelf er op voorbereid dat het erg veel pijn gaat doen, dan kan het alleen maar meevallen :j

Sowieso zal het waarschijnlijk niet voor meteen zijn. De tattoo artist die ik momenteel op het oog heb en een fijn gevoel bij heb heeft op dit moment een wachtlijst van 3 maanden.

Nagini

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:03

No pain no gain.. ;)

@Emma, ja herkenbaar! Die dunne lijnen. IEHH.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:06

Pijn is ook maar iets relatiefs hè, en in dit geval is het ook maar temporary. Je hebt er wel iets prachtigs voor terug voor de rest van je leven :)

Ik vind zelf vooral de lange lijnen het vervelendst haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:28

Ja die dunne lijnen... Pfffffff.... Maar het is inderdaad maar tijdelijk. Het is even een rottig gevoel, en daarna kan je alleen maar nadenken over hoe chill het is dat je een nieuwe tattoo hebt

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:30

En trots dat je de pijn overleefd hebt! :D

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 01:10

Heb ook al gehoord dat het te maken heeft waar je in je "maandelijkse cyclus" begeeft :P

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 01:22

Gisteren Phred gemaild, van Divine Canvas, (die Nagini's prachtige wereldkaart tattoo heeft gezet), en heb nu al antwoord! Hij vindt mn idee leuk, en of ik wat voorbeelden/ideeen wil sturen of eens wil langskomen om dingen te bespreken.

Ik vind dit allemaal veel te spannend :')

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 07:45

Ik vind onderarm juist helemaal niet pijn doen. 'T is dat je 't voelt, maar dat vond ik dan ook alles :D .

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:39

Ik heb meerdere plekken op mijn onderarm laten doen, en de ene plek deed zeer, de andere weer niet.
Is per plek en per persoon verschillend.
Binnenkant elleboog deed wel vreselijk pijn.
Leek wel of ze met een mes bezig was.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:40

xLaraaj schreef:
Heb ook al gehoord dat het te maken heeft waar je in je "maandelijkse cyclus" begeeft :P

Heeft het helemaal niets mee te maken. Aangezien ik geen maandelijkse cyclus heb kan ik dat gerust zeggen XD.

Pijn is heel verschillend bij iedereen. De één vind de borstkas waar de huid dun is erg veel pijn doen, en ik vond het wel meevallen. Een ander vond het rond de tepel meevallen terwijl ik dacht dat hij hem er aan het afsnijden was. Tis allemaal moment-pijn. Zodra de naald er weg is, is de pijn ook weg.

Ik vond het shaden meer pijn doen dan de dikke en dunne lijnen, een ander heeft dat weer andersom :D.

xCynthiaVos schreef:
HoiHoi,
Het is klein maar weet iemand een goede tattoo shop omgeving Zwolle? Wil er best wel voor rijden voor iemand die rechte lijnen kan maken.

In Emmeloord zit Pure Ink. Fijne zaak met hele goeie artiesten. Is nog geen half uur rijden vanaf Zwolle. Ze staan voor kwaliteit. Hebben 3 zaken in Nederland en sinds kort één in Spanje. Is 2 weken geleden iemand ontslagen omdat hij de regels omtrent hygiëne niet navolgde zoals hun het wilden.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:30

Mentale voorbereiding is echt wel de key. Heb ook horror verhalen gehoord voordat ik m'n sternum liet zetten, viel me allemaal reuze mee.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:33

Haunting schreef:
Heeft het helemaal niets mee te maken. Aangezien ik geen maandelijkse cyclus heb kan ik dat gerust zeggen XD.

Echt wel waar. :j

Wij vrouwen hebben in bepaalde periodes van de maand een andere pijngrens. :j
Dat is echt wetenschappelijk vastgesteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:51

Ik wou net zeggen, dus omdat jij geen cyclus hebt kunnen vrouwen het niet zo ervaren :+ Ik ben zeker kleinzeriger op bepaalde momenten in mijn cyclus :j

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:00

Ik neem aan dat je pijngrens dan lager is een paar dagen voor je ongesteldheid? Of is dat bij iedere vrouw anders?

astra4Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:16

*klop klop*
Hallo, mag ik ook even inbreken? Ik lees normaal alleen mee, maar nu zou ik graag advies willen.

Mijn hondje Daisy is kort geleden heel plotseling overleden op 3-jarige leeftijd. Ik zou heel graag een madeliefje (ook wel "daisy") willen laten zetten. Ik zit te denken aan onderaan mijn nek, of binnenkant pols. Ik wil geen cartoonstijl; meer iets realistisch of watercolour, liefst zonder veel (dikke) zwarte lijnen. In ieder geval iets kwetsbaars...Iets in deze richting zou ik bij voorbeeld erg mooi vinden:
Afbeelding

Een tijd geleden heb ik een flinke cover up op mijn rug laten zetten bij een zogenaamde thuisprikker, en dat wil ik dus absoluut niet meer. Dit keer wil ik ècht kwaliteit....

Wie kunnen jullie me aanbevelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:50

Kijk eens naar het werk van Fabienne bij Walls and Skin in Amsterdam, misschien is dat iets voor je :) Te vinden op Facebook, niet op hun site

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:58

billionache schreef:
Dat is erg interessant om te weten allemaal, bedankt! :-)

Heb mezelf er op voorbereid dat het erg veel pijn gaat doen, dan kan het alleen maar meevallen :j

Sowieso zal het waarschijnlijk niet voor meteen zijn. De tattoo artist die ik momenteel op het oog heb en een fijn gevoel bij heb heeft op dit moment een wachtlijst van 3 maanden.

Dat had ik ook gedaan en toen ik eenmaal zat, ging ik bijna knockie van de zenuwen en de pijn viel reuze mee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:00

Ik denk dat het sowieso beter is om van tevoren te denken dat de pijn echt verschrikkelijk is, dan kan het alleen maar meevallen. De mensen die op de stoel het meest pijn lijden zijn de mensen die van tevoren zeggen 'het zal allemaal wel meevallen'

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:01

astra4: voor bloemen zou ik naar Maaika van GrowInk gaan (op FB wel te vinden)

astra4Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 13:33

De stijl van Fabienne bevalt me wel! Bedankt voor de tip!

Lon ook bedankt!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:06

Poess91 schreef:
[ [url=m/e5Yc8H.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alleen zie je net het blauwe vlindertje erboven niet :')..
Je ziet net de onderste lijntjes haha

Apart maar wel mooi zeg

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:06

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat het sowieso beter is om van tevoren te denken dat de pijn echt verschrikkelijk is, dan kan het alleen maar meevallen. De mensen die op de stoel het meest pijn lijden zijn de mensen die van tevoren zeggen 'het zal allemaal wel meevallen'

Ja, echt waar! Toen ik die op mijn voet liet zetten dacht van tevoren de hele tijd "ik heb één op mijn ribben, dat was hels, niets gaat ooit nog zoveel pijn doen." Tot ik dus die op mijn voet liet zetten :') Ik ging echt dood. Als ik me erop had voorbereid dat het heel veel pijn ging doen, zou het anders geweest zijn. Want bij mijn ribben wist ik maanden ervoor al hoe pijnlijk het zou zijn en dat viel op zich nog mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:12

Ik zat toen ik voor m'n rozen ging ook naast een meisje te wachten die voor haar eerste ging. Op haar ribben, gelijk ook ingekleurd, veel schaduwen enzo. Ze was vol trots aan het vertellen dat ze haar neuspiercing ook geen pijn vond doen en dat bloedprikken geen probleem was, dus dat een tattoo ook wel goed moest komen. Vind het dan ook zo banketstaaf om iemand dan bang te gaan zitten maken.. Heb toen toch maar gezegd dat het echt wel zeer doet, zij wuifde het weg en vervolgens lag ze te gillen na de eerste twee lijntjes :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:17

Ik had het echt 10000x erger voorgesteld dan het werkelijk was haha :') Maar is echt voor iedereen anders...

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:00

Oh god al die horrorverhalen := Gelukkig is pijn maar voor even....