Ik de k aan de calorieen die mijn lijf op een dag nodig heeft. Ik kan wel iets heel arms eten na het sporten maar daarmee doe ik mijn lijf echt te kort.
Bzoem
Geplaatst: 06-03-13 23:56
Bah volgens 'mijn voedingscentrum' heb ik een te kort op bijna alle mineralen en vitaminen. Maar ik kan de avondmaaltijd niet juist invoeren omdat ik niet precies weet hoeveel en welke ingrediënten er in zitten. Vanavond was bijvoorbeeld spaghetti met tomatensaus, gehakt en een groentepakket. Ingevuld als spaghetti bolognese. Maar het staat me ergens ook tegen om die tekorten erbij te eten, ik doe juist zo m'n best om de calorieën te beperken.
Ik kon na het hardlopen amper meer wandelen. Het deed zo'n pijn in m'n benen dat ik de laatste meters echt tegen m'n tranen vocht. Ik had een intervaltraining van 5 min warming up, 8x 1 minuut snel en 1,5 minuut langzaam. Ik kon echt terugzien dat ik halverwege steeds langzamer ging
En Jolien, ik krijg ook kramp van die running man, wat een stom iets is dat zeg En ik krijg het ook steeds warmer tijdens de workouts!
Heb me vandaag weer opnieuw gewogen en gemeten. Ik ben behoorlijk achteruit gegaan sinds mijn pauze, gelukkig niet als voor de shred. Maar te vergelijken met halverwege denk ik. Akelig om te ontdekken dat je zo snel terug kunt vallen als je stopt. Maar heb wel vertrouwen dat het weer goed komt als ik deze maand weer braaf blijf volhouden.
Bzoem
Geplaatst: 06-03-13 23:58
lillytjuh schreef:
Ik de k aan de calorieen die mijn lijf op een dag nodig heeft. Ik kan wel iets heel arms eten na het sporten maar daarmee doe ik mijn lijf echt te kort.
Je hebt calorie-arm en je hebt gezond. Je kan dus alsnog kiezen voor dingen die vullen, maar waar geen suikers of andere troep in zit.
KarinvdM
Geplaatst: 07-03-13 00:07
Ik heb sch**t aan het voedingscentrum, dat is geen onafhankelijke site.
Ik probeer momenteel van alles, dingen waarvan ik dacht dat ik het niet zou lusten, zoals vijgen, maar die zijn heerlijk... Ik wil ook dadels proberen, maar die lijken me nog niet zo smakelijk...
Ik weet niet hoeveel kcal je eet, Bzoem, en hoe lang je bent, maar dat is vaak een kwestie van verkeerd eten. Ik kan zo een lijst maken van 1800kcal waarbij alle voedingswaarden in het groen staan, kwestie van uitproberen
Net voor de 5e keer level 1 van Ripped gedaan. Voelt alleen zo lekker dat ik twijfel of ik morgen toch nog een dag 6 doe. Kijk wel even hoe veel energie ik 's avonds heb (weinig slaap, 25 min fietsen, 7-3 werken, 25 min fietsen, 20 min hardlopen). Alleen wat heb ik een hekel aan die shoulder raises (naar voren en opzij.. aaargh). Die zijn deze week niet makkelijker geworden.
Ariebombarie
Geplaatst: 07-03-13 14:21
Sall schreef:
Ai ik heb nu nog steeds een pesthekel aan de rockstarjumps en jumpinglunges!
ben blij dat ik daar nog niet ben
Karin, dadels zijn heerrrrrlijk!!!
caroliin
Geplaatst: 07-03-13 14:48
*kijkt om het hoekje*
Ben gisteren begonnen met 30 days Shred, vandaag overal spierpijn maar heb dag 2 er ook al opzitten Heb verbluffende resultaten gezien, en toen besloten het ook maar eens te proberen Heb alleen een klein vraagje, waar hebben jullie je gewichtjes vandaan gehaald?
*kijkt ook weer even om een hoekje* Vandaag dag 4 van level 2, hij gaat lekker!
Waarschijnlijk vaker langs gekomen, maar het is echt een aanrader om (af en toe) te sporten voor een spiegel.. Ik dacht dat ik de oefeningen best goed uitvoerde, maar sommige oefeningen deed ik toch niet helemaal goed..
En hoeveel zijn jullie kwijt, ook niet onbelangrijk
Oyeru
Geplaatst: 07-03-13 17:12
Wat leuk allemaal nieuwe shredders! Caroliin: Ik heb mijn gewichtjes van de scapino Figaro: Ik heb na de shred ripped gedaan (en nog mee bezig). Is wel een tandje zwaarder dan de shred.