Vonneke, jullie deden dus mee als renners, dan heeft mijn vriendin jullie achterna gezeten
Grit
Geplaatst: 01-11-15 21:20
En verder baal ik Hoe fijn mijn nieuwe schoenen ook lopen, ze zijn niet goed voor mijn achillespees. Met mijn andere schoenen nooit last van gehad. En eerst dacht ik dat het door iets anders kon komen, maar nu weet ik zeker dat de gevoeligheid door de nieuwe schoenen komt. Het is (nog) geen blessure in de zin van echte pijn. Maar de pees is zeurderig aanwezig, ook buiten het lopen om en ik ben bang dat het dan toch een blessure gaat worden.
Dus nu maar lopen op mijn oude schoenen en terug naar de winkel. Maar wat dan? Weer nieuwe schoenen, maar met welke garantie?
Ik zit met m'n man bij de ehbo.. Hij was aan het lopen en gleed uit op de brug, hij is helemaal tot op de weg doorgegeven, gelukkig kwam er niets aan! Net een foto laten maken, nu wachten.
Grit
Geplaatst: 01-11-15 21:59
Mistral; ze zijn in elk geval verschillend. Mijn oude zijn erg soepel en de nieuwe geven meer steun, wat prettiger voelt. Ook dempen ze wat meer. Op de oude liep ik een half jaar, op de nieuwe nu een maand. Wel met hetzelfde aantal km/tempo als wat ik ook al met de oude liep.
Vonneke, volgens mij hebben ze de hele middag op het veld gestaan, van het begin tot het eind. Ze waren met hun zessen in blauwe soort jonkvrouwjurken.
Ik heb ook een vraag: tijdens het lopen krijg ik steeds vaker en meer slijm in mijn keel. Dit spuug ik uit in de berm, maar ik heb gevoel dat ik hierdoor niet goed kan uitademen via de mond. Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?
MISTRAL94
Geplaatst: 01-11-15 22:44
Grit misschien kun je nog eens langs die zaak gaan waar je ze gekocht hebt? Misschien hebben zij een idee?
Itsme2 volgens mij is dat vrij normaal? Uitspugen eventueel flesje water mee?
Ik neem altijd een kauwgompje als ik ga lopen. Houdt mijn speeksel een beetje gaande. Niet teveel buiten adem raken ermee. Want je wil je niet verslikken!
batje
Geplaatst: 01-11-15 22:55
Gebroken op 2 plekken en waarschijnlijk operatie nodig ivm een los botstukje Echt oliebol.. Dat wordt maanden niet lopen..
Ja, echt een rotval. Ik weet niet hoe het bot heet, maar links en rechts van de enkel zit een breuk. Ze bellen morgen of ze gaan opereren. Bedankt voor het meeleven
Supervixen
Geplaatst: 02-11-15 07:24
ItsMe2 schreef:
Nee ik loop eind van de middag of begin vd avond. Zuivel eet ik niet veel, ben er geen fan van. Het is gekomen nadat ik verkouden ben geweest
Misschien nog naweeën van de verkoudheid. Drink je ook nog water van tevoren? Het helpt mij om een uur van tevoren nog een glas water te drinken.
Supervixen, dat lijkt me best een leuke run zo, haha!
Grit, (hey!) gebruik je bij het strikken van de veters ook het hoogste gaatje van de schoen? Dit heeft bij mij echt geholpen bij de klachten in mijn achillespees en aan de buitenkant van mijn voet.
Grit
Geplaatst: 02-11-15 12:36
Hey Puchje , dat had ik ook gevonden op internet. Dus dat ga ik doen, tot nu toe niet bewust ergens op gelet qua strikken en het laatste gaatje inderdaad niet gebruikt. Doe je dat dan ook op de "lusjes"manier?
Als je dat gaatje nog niet gebruikt kun je dat volgens mij het beste dmv dat lusje doen idd. Ik heb ze altijd op die manier gestrikt omdat ik anders blaren krijg. Hoewel je veter een stuk korter worden loopt dit wel beter. Ik loop in ieder geval blaren vrij.