Verder rustig dagje hier. Ga zo even afscheid nemen bij mijn paard, haha. Koffer is gepakt, en heb er zin in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naoom_ schreef:1 uur en 20 min gesport, hopelijk morgen spierpijn, anders heb ik het gevoel dat ik niet hard genoeg getraind heb
Dais, ik heb hier ook nog zo'n zakje liggen van de Body en fit shop.. Volgens mij met de smaak cappuccino.
Morgen maar eens testen dan. Heb jij hem ipv een maaltijd genomen of gewoon als extra?
Joellover, een vriendin van mij doet weightwatchers en zij vond inderdaad ook dat je erg veel mocht eten.
Verder weet ik er niet zoveel van af. Maar goed teken dat je ondanks dat het traag gaat toch afvalt!
_Tarzan schreef:Noa, veel sterkte, ik hoop voor je dat het nog even goed blijft gaan zodat jij en je familie lekker kunnen genieten!
Waar in Griekenland ga je heen?
Als aanrader voor eten, je MOET daar echt een pita broodje eten, souvlaki en saganaki!
En heeel veel tzatziki!dat zijn de dingen waar ik in de vakantie (in Griekenland) meestal op leef
Edit, als je eens gezond wil doen is een gewone Griekse salade ook echt verrukkelijk! Die fetakaas die ze daar hebben is echt niet te vergelijken met hier en alle groente smaakt daar sowieso lekkerder