[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:01

Nou net gebeld, hij heeft vandaag wat gedronken en ook zijn antibiotica geslikt. Dat is naar mijn inziens wel een goed teken. Koorts was wel 38,6 maar ze weten pas morgen of overmorgen of de antibiotica aanslaat. Wordt ook geen vocht meer toegediend in de vorm van een infuus, het is wel een keer goed zo. Het wordt wel tijd dat die eens gaat, hele dag in bed liggen is toch geen leven. Hopelijk zingt die het nog een weekje uit, waarschijnlijk gaan we gewoon de gok wagen. Mocht er iets zijn, dan neemt mijn moeder alleen een vlucht terug. En blijven wij in Griekenland. Wanneer die het uitzingt tot maandag, blijven we gewoon tm donderdag in Griekenland. Ook zonde om dan voor die 2 dagen 1000 euro extra te gaan betalen. Genoeg broers en zussen die kunnen helpen met de begrafenis. :)

Verder rustig dagje hier. Ga zo even afscheid nemen bij mijn paard, haha. Koffer is gepakt, en heb er zin in :). Gister netjes gegeten. Vandaag 2 blokjes chocola op, best netjes. Rest van de reep ligt weer in de kast. :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:04

N0a, wat fijn dat er toch tekens van vooruitgang is. Al begrijp ik uit je verhaal dat hij alleen nog maar in bed ligt? Wat sneu.. natuurlijk kan ik niet beslissen voor iemands leven, maar dat lijkt mij ook helemaal niets... sterkte hoor! En lekker genieten van je vakantie! :)

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:07

Oei klinkt toch wel een beetje hard hoe je het zo zegt N0a, maar ik begrijp het wel..
Hoop in ieder geval dat je kan genieten van je vakantie :)
2 blokjes chocola kan geen kwaad hoor, zolang je de rest van de reep maar laat liggen :D

Heb gister met mijn moeder besloten dat we de Koninginnedag jackpot van over de 30 miljoen gaan winnen, dan krijg ik 2 grote paarden, en wil zij allemaal kleine shetlandertjes (kleine poownies! zo als zij het zegt haha).

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:09

Mandy, dat wil ik ook wel :D als verjaardagscadeautje (ik ben de volgende dag jarig :P)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:10

Ja heel sneu. Hij is eigenlijk al 2 jaar 'dood'. Ligt nu 2 jaar in een verpleegtehuis en komt 1x per week zn bed uit. Verder wordt die in z'n bed overal naartoe gereden. Maar nu ligt die dus alleen maar op z'n kamer. Dat is naar mijn mening gewoon geen leven, dus zal blij zijn als die eindelijk z'n rust vindt. :)

Klopt Mandy, ik ben daar redelijk realistisch in. Overigens heb ik nooit echt een goede band gehad met mijn opa, dus daar ben ik dan ook vrij afstandelijk in. Hij was nooit echt een prater, en had een vrij kort lontje. Dus heb niet echt leuke herinneringen aan hem. :n
In ieder geval bedankt! Hoop dat alles goed gaat, dat ene weekje :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:12

Ik wil iedereen een compliment geven, die afgevallen is! Ben jaloers :+ haha! Als ik dit topic lees geeft t me wel de motivatie om af tevallen! Ik wil ook!!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:17

zo aardig wat om bij te lezen.

vanmorgen wezen sporten , daarna dochter op gehaald bij school kon nog niet met de fiets.

zo met de kids naar tennis

en vanavond lekker languit op de bank

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:18

Naoom_ schreef:
1 uur en 20 min gesport, hopelijk morgen spierpijn, anders heb ik het gevoel dat ik niet hard genoeg getraind heb :D

Dais, ik heb hier ook nog zo'n zakje liggen van de Body en fit shop.. Volgens mij met de smaak cappuccino.
Morgen maar eens testen dan. Heb jij hem ipv een maaltijd genomen of gewoon als extra?

Joellover, een vriendin van mij doet weightwatchers en zij vond inderdaad ook dat je erg veel mocht eten.
Verder weet ik er niet zoveel van af. Maar goed teken dat je ondanks dat het traag gaat toch afvalt! :)

en had je spierpijn

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:28

Noa fijn dat er iets verbetering in zit, geniet ondanks dit toch van je vakantie!

Dipstaartje, ja haha vooral in mn bovenbenen en al helemaal nu na die Insanity fittest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:30

Ik heb een beetje trek in eten, maar moet toch nog even wachten met eten. Kan over een half uurtje wel een appeltje pakken. O= muesli T= banaan. Moet om half 4 de deur uit, heb om half 5 een gesprek met mn SLBer, mn pop3 gesprek. Binnenkort op stage maar heb helaas nog een stageplaats :(. Maargoed das weer een ander verhaal :p

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:48

Sterkte ermee Noa en geniet toch van je vakantie

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:50

Dankjulliewel! :+: hoop dat ik mijn gezonde voedingspatroon een beetje kan volhouden :=

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:59

Noa, sterkte. Heb dat vorig jaar ook meegemaakt met mijn opa (waar ik overigens wel heel hecht mee was). Goed dat je toch weg gaat, geniet van je vakantie!

Hier net mijn lunch op, salade met ei erdoor en zo nog even cupasoup. Ook al lekker wezen spinnen.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:00

Lasca, eet je verder geen lunch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:07

Ja, ik neem zodadelijk lunch. Maar omdat ik later dan 17:30 mn avondeten zal eten. Wil ik mn lunch ook beetje opschuiven

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:09

Noa, veel sterkte, ik hoop voor je dat het nog even goed blijft gaan zodat jij en je familie lekker kunnen genieten! :)
Waar in Griekenland ga je heen?

Als aanrader voor eten, je MOET daar echt een pita broodje eten, souvlaki en saganaki!
En heeel veel tzatziki! :P dat zijn de dingen waar ik in de vakantie (in Griekenland) meestal op leef :')

Edit, als je eens gezond wil doen is een gewone Griekse salade ook echt verrukkelijk! Die fetakaas die ze daar hebben is echt niet te vergelijken met hier en alle groente smaakt daar sowieso lekkerder :P

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:18

Owjaa de Griekse salades daar zijn jamjam! En gegrilde groentjes ook! Hmm aubergine!! en de Tzatziki en feta hmmmm <3

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:32

Ohja gegrilde courgette en aubergine <3
Eigenlijk is gewoon alles lekker daar :P

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:02

Ik heb wat nieuws verzonnen als ik 's avonds volhou niet meer te eten...
Ik ga er om 6u in de ochtend uit voor 2 crackers, anders kom ik niet meer in slaap (vriend gaat dan te werk).

Ook probeer ik nu als ik dan om 9 of 10u mijn bed uit kom, wat oefeningen te doen. Blijven liggen en dan met je benen omhoog 'fietsen'. Is nu nog heel zwaar (lees: waar de hel is mijn conditie naar toe op die fiets?), maar zal hopelijk vaak beter gaan. En als ik zit, probeer ik af en toe mijn benen omhoog te houden.

Gisteren avond stukje wezen fietsen en heb momenteel een logeer hond (gaat vanavond weer weg helaas) en daar ga ik 4, 5x per dag mee wandelen en balletje gooien.

Zo boodschappen doen, wens me succes!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:05

_Tarzan schreef:
Noa, veel sterkte, ik hoop voor je dat het nog even goed blijft gaan zodat jij en je familie lekker kunnen genieten! :)
Waar in Griekenland ga je heen?

Als aanrader voor eten, je MOET daar echt een pita broodje eten, souvlaki en saganaki!
En heeel veel tzatziki! :P dat zijn de dingen waar ik in de vakantie (in Griekenland) meestal op leef :')

Edit, als je eens gezond wil doen is een gewone Griekse salade ook echt verrukkelijk! Die fetakaas die ze daar hebben is echt niet te vergelijken met hier en alle groente smaakt daar sowieso lekkerder :P

Dankjewel! Ja het eten is er heerlijk. Gaan naar Rhodos. 2 jaar geleden in Kreta geweest, was ook super. Ik vind het griekse eten ook echt om te smullen, en die salades zit inderdaad 20x meer smaak aan dan bij ons := Dat wordt veel nommen!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:09

Succes Toralone!

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 16:03

wat doe je met shredden en insanity eigenlijk ? :o

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 16:05

nomarjet schreef:
wat doe je met shredden en insanity eigenlijk ? :o

Spierpijn krijgen! :+

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 16:05

Grieks eten is zooo lekker, alleen lust ik geen feta en dat soort kazen zoals mozzarella, helaas.

Toralone op de goede weg, zet zo door!

Ik ga vanavond naar de bios, hopelijk kan ik me inhouden niks te eten of anders klein beetje popcorn.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 16:11

Fijne avond vanavond naoom.
Ik neem altijd in de bios gewoon wat ik lekker vind haha