Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quibje schreef:ik weet dat veel mensen die 'fout' maken om het op zijn kop te willen, het jammere is alleen dat dat er niet mooi uitziet en jij weet toch wel wat er staat
quibje schreef:een tattoo zet je ook omdat je aan een ander wil laten zien dat een bepaald iets belangrijk is, je wilt er iets mee uitdragen een gevoel of net ene wat, dat is voor ieder persoonlijk, anders zou je hem niet op een zichtbare plaats doen als hij puur voor jezelf is
quibje schreef:'ik zeg alleen wat de mooiste manier is voor op een pols'
quibje schreef:Maar dan betekend het niet dat dat de mooiste manier is, dat is voor iedereen persoonlijk dus niemand moet hem zo zetten. Tuurlijk loop ik in de zomer niet met een riem, dat slaat nergens op. Maar ik heb hem niet speciaal gezet om aan iedereen te laten zien. Mijn tattoo krijgt ook een betekenis en iedereen mag ernaar vragen uiteraard, maar ik heb hem niet voor hun gezet dus als hun hem niet mooi vinden of niet goed kunnen zien interesseert me dat echt helemaal niks. Ik snap dat je niemand aan het aanvallen bent (en ik val jou nu ook niet aan hoor!) maar ik vond je woordkeuze een beetje verkeerd.gaat helemaal niet over stoer doen, het gaat over een sieraad van je lichaam/op je lichaam
en loop jij dan in de zomer met een riem ofzo, zodat mensen jou navelpiercing niet zien?
omdat hij voor jezelf is..
je draagt toch ook bepaald soort kleding, daarmee draag je ook uit wie je bent
met een tattoo doe je dat ook ( of je dat nu wel of niet vind, je draagt er iets mee uit)
de meeste mensen zetten een tattoo met een betekenis, en meestal mag iedereen die betekenis weten en zien
als je niet wilt dat mensen het zien of er naar vragen zet je hem dus op een plaats waardoor je daar dus ook niet mee geconfronteerd wordt
dus zeg ik dan: als je hem toch wilt laten zien, zet hem dan zo, dat hij mooi is en duidelijk
ik ben hier niks aan het afsteggelen, ik ben ook niemand aan het aanvallen
ik zeg alleen wat de mooiste manier is voor op een pols
en dat mag jij anders vinden, maar vraag de meeste tattoo artiesten maar eens hoe hun het zelf zouden doen
9 van de 10 zullen adviseren om hem niet op zijn kop te zetten