Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:
Wat is er gebeurt?
Maya_Mariel schreef:Ik heb zaterdag mijn haar voor het eerste geverfd met henna, namelijk de caca rouge van Lush. Nu heb ik twee blokken gebruikt en mijn haar is inderdaad wel van kleur veranderd en heeft een rode gloed, maar niet het rode waar ik eigenlijk voor ging. Is het mogelijk om nog een extra blok te kopen (van dezelfde kleur dus) en deze 'eroverheen' te doen, of gaat dat niet pakken?
Hopelijk is er iemand die dit kan vertellen, kan het op de website namelijk niet vinden
Kinke schreef:Maya_Mariel schreef:Ik heb zaterdag mijn haar voor het eerste geverfd met henna, namelijk de caca rouge van Lush. Nu heb ik twee blokken gebruikt en mijn haar is inderdaad wel van kleur veranderd en heeft een rode gloed, maar niet het rode waar ik eigenlijk voor ging. Is het mogelijk om nog een extra blok te kopen (van dezelfde kleur dus) en deze 'eroverheen' te doen, of gaat dat niet pakken?
Hopelijk is er iemand die dit kan vertellen, kan het op de website namelijk niet vinden
Jep, dat kan. Maar je bedoelt dat je 2 blokjes hebt gebruikt? Heb je zulk kort haar?
Kinke schreef:huh?? wat ontzettend veel? 12 in totaal dus? Dan vraag ik me af of je het wel goed hebt gedaan? Hoe heb je het klaargemaakt en hoe lang heb je het in laten trekken?
_Dominique schreef:Ik kom hier even binnenvallen!
Ik wil suuuper graag iets anders met m'n lange donkere haartjes.
Momenteel is het aan de voorkant korter en loopt het wat ronder af i.p.v. op 1 lengte. (i LOVE die loshangende plukjes aan de voorkant!) Voorkant dus in lange lagen en derest wel even lang.
Mn haar is vrij lang, het komt nu zo'n 5 cm over m'n borsten heen.
Ik wil geen pony en de lengte moet over de schouders heen komen.
Over het algemeen draag ik mn haar altijd zo dat het 1 kant is opgegooid, of in een klemmetje/half knotje etc.
Graag ontvang ik adviezen, ik ga van de week naar de kapster (vrouw van mn neef) die mij natuurlijk ook adviezen wilt/gaat geven maar ben benieuwd hoe jullie er over denken wat leuk zou staan.
Hadden jullie misschien foto's van mij willen zien oid om een beter beeld te krijgen?
Emmaa_ schreef:Hou er wel rekening mee dat het eigenlijk alleen maar siliconen zijn, en het dat het dus op termijn vooral meer kwaad dan goed gaat doen.. Siliconen leggen een laagje om je haren heen waardoor het heel zacht voelt, maar waardoor het ook wordt afgesloten voor goede invloeden van buitenaf. Als je dan een tijdje stopt met producten gebruiken waar zo veel siliconen in zitten dan gaat je haar waarschijnlijk nog heel veel slechter zijn dan je had verwacht. Heb het helaas vaak genoeg meegemaakt