Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 19:46

Inderdaad :D

Nog even terug gelezen: Ik vind het inderdaad ook wel leuk om ooglooks te kijken. Alleen bij mij ook hetzelfde probleem als Santigo_, foto's zijn bij mij een ramp.
En qua primers. Ik gebruik er één van ELF. Niet bijzonder. Maar ik gebruik het ook amper. Bij foundation is het inderdaad vooral heel belangrijk dat je je gezicht 's avonds goed reinigt. Dan kan het niet zo'n kwaad. En eventueel kijken naar foundations met minder irriterende stoffen, zoals van La Roche-Posay of Paula's Choice.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 20:18

Djilna schreef:
5000km, das een beste reis :=
Zie je wel veel :D Slaap je dan in motels langs de weg ofzo?

Heenreis was 6000 km en we hebben 1 keer in een motel geslapen. _O- De rest was gewoon shifts/in de auto slapen. Ik kan alleen totaal niet in de auto slapen dus ik reed zo'n 20 uur per dag en hij de rest. _O-

Deijs, wat duur!! Ik vind het wel altijd leuk om in de high end stores te winkelen. Tiffany is mijn favoriete store, je word er altijd als een prinses behandeld. :D

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 20:24

Ja duur is het wel maar voor een keer vond ik het wel leuk aangezien ik LV al jaaaaaren geweldig vind.
Ik vind dat als prinses behandeld worden echt super akward :') gelukkig was het vrouwtje dat mij hielp gewoon ''lekker normaal'' :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 20:44

Wij hebben altijd dezelfde man bij Tiffany. :)) Als hij er niet is koop ik er vaak ook niks. :=

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:14

Hmm.. gezichtsreiniging. Grappig. Voor mij geld less is more heb ik geleerd. Onder de douche purity made simple van philosophy. Geweldig product! En anders hema reinigingsdoekjes welke voor mij prima werken :-)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 07:01

Ja met geweldig veel alcohol erin haha.

Ik gebruik alleen een reinigings schuim van Louis Widmer en de VisaPure. Verder een dagcreme en meer niet. Heb verschillende serums geprobeerd en heel lang geleden 2x een primer voor onder de make-up. Maar gaat allemaal niet goed (op een duur serum van Estee Lauder na)

Door jullie ging het ook kriebelen weer een keer make-up te kopen. Heb een blush van Illamasqua besteld in Lover en een lipstick in Magnetism. Ze hebben nu sale op een aantal producten. Wou eigenlijk ook een BU van Disobey maar heb me in kunnen houden. Moet ook weer bijna een nieuwe foundarion dus Disobey moet de volgende keer maar mee komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:13

Ik gebruik Checks and Balances Frothy Face Wash van Origins, oogmakeupremover van de Etos en Bioderma miscellaire water.
Werkt als een trein en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uit gezien!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:25

Ohohoh :\
Ik schaam me bijna :+ Net niet :P
Maar vannacht nog 2 MAC lipsticks besteld :o Syrup en On Hold. Ben benieuwd :=

Glossi, waar hebben ze sale dan? Klinkt als mooie aankopen!
Edit: Lama, wil niet weten waar ze sale hebben :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:38

sale?! waar?!!

Djilna; vannacht _O- klinkt echt alsof het stiekem gedaan is.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:48

Syrup is mooi <3

Ik heb net een afspraak gemaakt bij de huisarts voor mn acne. Ben er ineens helemaal klaar nee :=

Heb trouwens gisteren wat make up van Cartrice gekocht. Nu al weer slijt, had er ook 1 mooie lipstick van MAC voor kunnen kopen

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:51

Haha nee, ik was om 9 uur ofzo al begonnen met kiezen welke kleur ik wilde en heb steeds gegoogled op kleuren en vergeleken. Kostte dus gewoon erg veel tijd :') Dat weet jij trouwens, want ik was met jou aan het PBen :+
Er is zóveel, maar sommigen lijken ook best op elkaar. Syrup lijkt een lichtere versie van Plumful die ik al heb, maar hij is volgens mij ook toch iets rozer dus we wagen het erop. Craving ed ook bekeken en toen kwam ik On Hold ook tegen en die toen toch ook maar besteld :+

Wil nog heel graag een donker paarsrode lipstick (zie nl al de outfit voor erbij :') ), maar daar ga ik dan nu eerst maar even voor naar de Hema. Die zijn maar 2,50 of 3 euro :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:52

Ik herken het Djilna, ik ga ook altijd eerst grondig onderzoeken :Y)

Toen ik bij MAC liep gisteren had ik geeneens een neiging om iets te kopen! Ik ben trots op mezelf..

(kwam misschien ook omdat die tas al aardig wat kostte :') )

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:47

On Hold is mooi <3

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:55

Glossi schreef:
Ja met geweldig veel alcohol erin haha.

Was dat voor mij? Die reinigingsdoekjes staat echt alcoholvrij op de verpakking, dus dat zal wel niet. Wat er wel in zit dat ze werken weet ik dan weer niet, haha :P

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:58

Hahahah stiekem geshopt djilna? Ach gewoon lekker doen.....stiekem is het moment van kopen altijd ook een fijn moment. Zo spreekt de shopaholic, Sharmila. Hahahahahha

Mijn sleek snapshot palette is binnen. Net een mooie look gemaakt met oranje/roestkleurig en een mooi subtiele zilver glansje. En een natuurlijk ogende wing gemaakt met donkerbruine matte oogschaduw.

Het dekseltje is alleen stuk gegaan in de post......niet gaaf.......

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 11:01

Ai dat is zonde zeg! Zat het niet goed verpakt?

Ik heb 1 lipstick laten verpakken als cadeautje, voor mezelf 8-)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 11:25

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 11:45

Sharmila schreef:
Hahahah stiekem geshopt djilna? Ach gewoon lekker doen.....stiekem is het moment van kopen altijd ook een fijn moment. Zo spreekt de shopaholic, Sharmila. Hahahahahha

Mijn sleek snapshot palette is binnen. Net een mooie look gemaakt met oranje/roestkleurig en een mooi subtiele zilver glansje. En een natuurlijk ogende wing gemaakt met donkerbruine matte oogschaduw.

Het dekseltje is alleen stuk gegaan in de post......niet gaaf.......

Waar had je hem besteld... Bij mij ook gebeurd, heb uiteindelijk 5 euro waarde bon gehad van miss lip gloss :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 11:58

Sleek is toch altijd wel goed in service wat betreft gebroken palletjes? Volgensmij sturen ze je dan gewoon een nieuwe op! Tenzij je 'm ergens anders besteld hebt natuurlijk.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 12:01

Sleek palettes gaan zo snel stuk :( bewaar daarom ook het kartonnetje er van

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 12:10

Wat zonde zeg :\

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 12:31

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 13:34

Bienotje, ja in Putity made simple haha. Ik heb die ook gehad maar vond hem niet fijn daardoor. Alcohol geur vond ik ook vrij sterk.

Pssst sale is bij de webshop van Illamasqua, http://www.illamasqua.com De blushes die ze hebben zijn echt fantastisch. Blijven de hele dag zitten waardoor je ze niet bij hoeft te werken. Ze zijn zacht zonder poederig te zijn (en heel gepigmenteerd) en blenden als een droom. Ze hebben echt geweldige producten. Dus mocht iemand er iets kopen koop dan iig een blush mee hihi. De lipstick in Magnetism kost nu 7,50 pond en de blush in Lover 10 pond. Normaal kost de lipstick 18,50 en de blush 21,50. Dus wel een goeie deal. Lover stond al een paar jaar op mijn wishlist.

Haha Djilna ik ook vannacht. Volgens mij was het 4 uur ofzo. Ik werd wakker en ik dacht; nu ga ik bestellen :') on hold lijkt me erg mooi!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 13:47

Jemig, hoeveel collecties brengt MAC in september uit? :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 13:47

Oh, daar zeg je wat. Vanavond maar eens op de fles kijken maar. Nooit geweten ;-)