Even terugkomend op WenK: mijn grootste motivator is de aankoop van mijn nieuwe schoenen geweest toen ik begon met hardlopen. Ik dacht ook, oh eerst opbouwen om te kijken of ik er wel echt mee door wil gaan, maar echte schoenen lopen zó fijn ipv sneakers. Daardoor vind ik het schema nu leuk om te volgen, omdat ik weet dat het een blessure véél minder op de loer ligt met opbouwen.
Oh iets te veel van alles germie. Wat een heftig schema trouwens van Garmin als je voor 10km traint. Ik heb er geen verstand van, maar is het niet fijner om een wat rustiger schema te pakken? Heb het idee dat je laatste tijd vaker minder fijn rent, om eerst weer het fijne gevoel terug te krijgen?
Gisteren mijn laatste echt lange training richting mijn eerste 5km gehad! Ik ben zo benieuwd volgende week hoe dat gaat want ik voel me eigenlijk totaal niet goed voorbereid met dit schema. Komende week nog een interval training met 100 meters en een training van 2,5 km aan een stuk lopen. Maar dat is het langste wat ik dan ooit heb gedaan, want andere trainingen gingen maar zoals onderstaande tot 1,5km aan een stuk max zonder wandelen tussendoor.

achja, we gaan het zien