Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silvia schreef:Echwel schreef:Ik zou willen dat iedereen dankbaar is dat we in een land wonen waar we überhaupt allemaal een enting kunnen krijgen.
Ipv al het gezeur dat men bepaalde entingen inferieur vindt...
[Boosmodusuit]
Helemaal mee eens, lees ook de column van Annemarie Haverkamp (Zij schrijft wekelijks voor het AD / De Gelderlander en heeft een zwaar gehandicapte zoon van 17, Job):
[ [url=m/0liwAo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Op dit moment is het zo dat we pas vlak voor de geplande data (30 juni t/m 7 juli) een nieuwe levering met vaccins krijgen. Daarnaast zijn we afhankelijk van de beschikbaarheid van de ruimte op het ....
. Op dit moment zijn we dus niet in de mogelijkheid de vaccinatiedata te vervroegen. Ook niet voor individuele gevallen.
We verzoeken u vriendelijk doch zeer dringend de praktijk NIET te bellen met vragen over het verplaatsen van de vaccinatiedatum. Mocht er aan onze kant een mogelijk zijn om de tweede vaccinatie toch te vervroegen dan hoort u dat van ons. We adviseren u de website van uw huisartsenpraktijk in de gaten te houden
charrr91 schreef:Ruim 24 uur na mijn vaccinatie en ik moet zeggen.. Ik heb nergens last van. Behalve een pijnlijke arm waar ik mee opstond vandaag, maar dat begint nu af te zakken. Verder niks! Geen hoofdpijn, geen zwelling, geen spierpijn, niks! Ben er wel erg blij mee moet ik zeggen. De 2e staat gepland op 27 juni. Voor degene die de aankomende tijd moeten: succes!
bigone schreef:Wanneer praktijken een gebouw afhuren en gezamenlijk voor prikkers, controleurs en toeziende artsen zorgen dan gaan ze dat voor vaccinaties die nu al gepland zijn echt niet veranderen. De meeste mensen die al geprikt zijn met AZ houden er drie maanden tussen, wellicht dat de nu nog geprikte mensen er korter tussen krijgen.
Domme conclusie van de Jonge waarmee hij de assistentes weer een hoop extra werk bezorgt met telefoontjes . Soms denk ik dat politici echt compleet van de normale wereld vervreemden.
_Cathalijne schreef:Hier al mensen die de 2e pfizer hebben gehad? Ik hoor dat de tweede prik soms wat meer bijwerkingen heeft.. Ben aan het bedenken of ik mijn afspraak iets wil verzetten. Hij staat nu precies 2 dagen voor mijn examen, en het is een on campus examen (3 uur verderop), dus half ziek voor de computer zitten een examen maken gaat hem helaas niet worden... Dus ben een beetje aan het twijfelen wat hiermee te doen.... Mensen met ervaring van de 2e pfizer, en wel of niet meer klachten dan de eerste? Ter referentie, ik heb de eerste 2 weken geleden gehad, en behalve een wat beurse arm voor een halve dag (en fixe spierpijn toen de volgende dag mijn paard aan de longe er vandoor schoot
,) maar verder eigenlijk dus minimale klachten.
Fitzroy schreef:Zijn er hier al mensen met Janssen gevaccineerd en wat waren de bijwerkingen?