Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Solleke_Noah schreef:Mijn laatste tattoo had ik al eens gepost, maar nu heb ik eindelijk een betere foto van de artiest ontvangeninmiddels ook geheeld en hij is heel mooi geworden, de kleuren zijn mooi fel gebleven en de 'achtergrond' (tussenin kleuring en stipjes) zijn wat vager en meer naar de achtergrond gezakt, zodat het echt een geheel geworden is.
Ben er nog steeds heel blij mee dus!
[ Afbeelding ]
MarlonNaldo schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een goede artiest voor een Harry Potter sleeve. Ik wil hem perse in 1x helemaal getekend ipv in delen zoals mijn Disney sleeve nu is. Die van HP is veel complexer en een compleet andere style. Ik ben bereid er een stukje voor te rijden.
De tips die ik eerder heb gehad heb ik toch niet zon goed gevoel bij als ik de portfolio's door kijk.
Tanya schreef:MarlonNaldo schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een goede artiest voor een Harry Potter sleeve. Ik wil hem perse in 1x helemaal getekend ipv in delen zoals mijn Disney sleeve nu is. Die van HP is veel complexer en een compleet andere style. Ik ben bereid er een stukje voor te rijden.
De tips die ik eerder heb gehad heb ik toch niet zon goed gevoel bij als ik de portfolio's door kijk.
Snip art?
MarlonNaldo schreef:Kinke schreef:welke regio zoek je MarlonNaldo?
Maakt me niet zoveel uit. Ik woon omg Amersfoort. Voor mijn Disney sleeve reis ik ook steeds af naar halverwege Limburg. Dichterbij zou wel prettig zijn haha.