[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 08:29

Joolien schreef:
yarkayunda schreef:
Hoi,
Ik mag op mijn verjaardag (1 maart) mijn eerste tattoo laten zetten *\o/* <3 ik wil graag zoiets:
[ [url=m/wUEs59.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil alleen een andere tekst ik heb alleen nog geen idee wat (ideeën zijn welkom)
Maar ik wou vragen of jullie een goede tattooshop weten waat ze dit netjes en met strakke lijnen kunnen zetten

Ik zou eerst goed nadenken over wat voor tekst je wilt en dat even een paar maanden laten bezinken :)) Je bent nog jong en het zou jammer zijn als je een tekst laat zetten die je over 5 jaar niet meer toepasselijk vindt voor jezelf. Wat moet je tekst voor jou als basis hebben, overwinnen, verlies, ouders, je hobby of een uitspraak die jij of iemand die je dierbaar is vaak zegt? Dat lijkt me handig om te bedenken voordat je een tatoeage laat zetten. ;)
En ja, als het dan eenmaal zover is, zou ik ook Point blank doen :j

Mee eens, als wij al voor je moeten bedenken wat voor tekst je kunt laten zetten, kun je er beter even wat langer over nadenken :D

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 21:26

Ik ben ook weer geprikt vandaag :):) nummertje 3. Mijn 2e bij Black Sword Tattoo Parlour gezet door Carlos Luelmo, gastartiest uit Mexico (https://instagram.com/carlosluelmo?utm_source=ig_profile_share&igshid=15jtcbnv5jq4f). Hele fijne shop, chille jongens en leveren allemaal ook mooi werk vind ik.

Deze tattoo heb eigenlijk maandag pas bedacht :') maar toen waren ze dicht. Anders had hij er maandag al opgestaan _O- maar al mijn tattoo's zijn impulsief en spontaan en nooit spijt van gehad.

Hij staat symbool voor mijn vader die 8,5 jaar geleden is overleden.

Afbeelding
<3

Stiekem hebben we al een afspraak gemaakt voor nummer 4 (over 2 weken) :D groot deel van mn onderarm, een zit van 5 uur :wow: maar wel zin in!

Edit: doet de bokt-upload het nou niet? -O-
Laatst bijgewerkt door _Karlijn op 16-01-19 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 21:34

Afbeelding

Voor mijn overleden katje, deze staat er nu ruim een maand. Volgende week is mn enkel aan de beurt :)
Laatst bijgewerkt door WinSel op 16-01-19 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 21:39

_Karlijn schreef:
Ik ben ook weer geprikt vandaag :):) nummertje 3. Mijn 2e bij Black Sword Tattoo Parlour gezet door Carlos. Hele fijne shop, chille jongens en leveren allemaal ook mooi werk vind ik.

Deze tattoo heb eigenlijk maandag pas bedacht :') maar toen waren ze dicht. Anders had hij er maandag al opgestaan _O- maar al mijn tattoo's zijn impulsief en spontaan en nooit spijt van gehad.

[ [url=m/XMib8o.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3

Stiekem hebben we al een afspraak gemaakt voor nummer 4 (over 2 weken) :D groot deel van mn onderarm, een zit van 5 uur :wow: maar wel zin in!

Oh mooi! <3

Arethe

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 22:00

Karlijn: die vind ik echt geweldig. Super mooi!!!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 22:02

Heel mooi Karlijn! En schattig winsel

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 22:21

Heel mooi Karlijn! Prachtig

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:09

yarkayunda schreef:
Hoi,
Ik mag op mijn verjaardag (1 maart) mijn eerste tattoo laten zetten *\o/* <3 ik wil graag zoiets:
Ik wil alleen een andere tekst ik heb alleen nog geen idee wat (ideeën zijn welkom)
Maar ik wou vragen of jullie een goede tattooshop weten waat ze dit netjes en met strakke lijnen kunnen zetten

Ik zou goed nadenken over wat voor tekst je zou laten zetten, wat betekend veel voor jou?

Helaas dat je niet richting Purmerend woont want daar is een goede tatoeëerder die heeft mijn tattoo laten zetten ( Die handtekening een paar pagina's terug)

Wauw Karlijn! super mooi!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:54

WinSel schreef:
[ [url=m/ic9nGd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor mijn overleden katje, deze staat er nu ruim een maand. Volgende week is mn enkel aan de beurt :)

Het idee is erg leuk, maar de uitvoering erg jammer. Ik weet niet of je volgende bij dezelfde artiest geboekt staat, maar ik zou toch echt naar een andere tbh. :o

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 09:17

Karlijn wat gaaf! Fijne shop he, daar heb ik in november ook mijn tattoo laten zetten. Vriendin van me heeft dinsdag een tattoo laten zetten en bij mij kriebelt het ook weer maar ik heb (gelukkig) nog geen concrete plannen :) Eerst 2 februari terug om 2 lijntjes van mijn tattoo bij te laten werken door Matt.

Winsel jouw katje is echt schattig!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 09:19

Schattig dat katje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 10:53

WinSel schreef:

Heel gaaf, mijn sleeve is ook een eerbetoon aan mijn overleden kat en alle katten die ik nog heb en ga krijgen in mijn leven. <3

Ik ben op dit moment een vellenmonster. Ik heb het idee dat kleur eerder vervelt dan zwart, klopt dat? Ik mag in maart weer terug om het kattenhoofd af te maken en dan heb ik even een pauze omdat ik op vakantie ga in juni en lekker wil zwemmen etc. Na de zomer is de binnenkant van de arm aan de beurt.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 11:46

_Karlijn schreef:
Ik ben ook weer geprikt vandaag :):) nummertje 3. Mijn 2e bij Black Sword Tattoo Parlour gezet door Carlos Luelmo, gastartiest uit Mexico (https://instagram.com/carlosluelmo?utm_source=ig_profile_share&igshid=15jtcbnv5jq4f). Hele fijne shop, chille jongens en leveren allemaal ook mooi werk vind ik.

[ [url=m/XMib8o.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3

Super mooi!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:25

Hallo Hallo !

Ik heb jaren geleden mijn eerste tattoo laten zetten en nu wil ik eindelijk mijn 2de en meteen 3de laten zetten. Ik zou graag een O op mijn vinger laten zetten. Nu lees ik wel dat dit ongeloofelijk veel pijn doet en vooral dit (enorm) snel vervaagd.
Is er iemand hier met vingertattoo's die er al even staan ? of zelf nieuw mag ook, vind ik prachtig :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:56

Geen ervaring mee, maar als het heel veel pijn doet zal het vast niet zooo lang zijn, zoveel past er niet op een vinger :D

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:00

Brittjuh97 schreef:
yarkayunda schreef:
Hoi,

Ik zou goed nadenken over wat voor tekst je zou laten zetten, wat betekend veel voor jou?

Helaas dat je niet richting Purmerend woont want daar is een goede tatoeëerder die heeft mijn tattoo laten zetten ( Die handtekening een paar pagina's terug)

Ik kom ook uit Purmerend dus ben benieuwd bij wie jij bent geweest. Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:48

xLaraaj schreef:
Hallo Hallo !

Ik heb jaren geleden mijn eerste tattoo laten zetten en nu wil ik eindelijk mijn 2de en meteen 3de laten zetten. Ik zou graag een O op mijn vinger laten zetten. Nu lees ik wel dat dit ongeloofelijk veel pijn doet en vooral dit (enorm) snel vervaagd.
Is er iemand hier met vingertattoo's die er al even staan ? of zelf nieuw mag ook, vind ik prachtig :D

Ik heb drie stippen op mn middelvinger, onderste stukkie vet tussen je kootjes zegmaar. Zit er nu ongeveer een jaar, en hij vervaagd wel, maar ziet er nog wel goed uit. Ik had een driehoek op de zijkant van mn wijsvinger, maar dat was na een maand vervaagd. Pijn vond ik meevallen.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:56

Na een maand :oo misschien dat het langs de zijkant meer vervaagt ? Als je vinger dus in 3 delen deelt wil ik op het onderste deel een letter zetten. Het deel waar je ook dus een ring draagt

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 03:31

xLaraaj schreef:
Na een maand :oo misschien dat het langs de zijkant meer vervaagt ? Als je vinger dus in 3 delen deelt wil ik op het onderste deel een letter zetten. Het deel waar je ook dus een ring draagt

Ik heb hem daar ook! Die zit er na een jaar nog steady op :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 07:25

Dat hartje is echt mooi!

Mijn eerste tattoo is vandaag jarig :+:

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:38

Ik lig vanavond in de stoel :):) heel veel zin in!

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:25

IvysToeter schreef:
Mijn eerste tattoo is vandaag jarig :+:

_O- Van harte Tatje Y)(^)

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 19:52

Arethe schreef:
Brittjuh97 schreef:

Ik kom ook uit Purmerend dus ben benieuwd bij wie jij bent geweest. Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.

Ik kom zelf daar niet vandaan, ik werk er alleen. Ik ben bij Pure Ink geweest en Jessica heeft hem gezet! iedergeval ik vind haar werk met dunne lijnen super mooi!

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:03

Wauw, ik zie wulke gave dingen voorbij komen hier <3

Ik kom me ook even melden, ik zeg al 10 jaar lang dat ik een tattoo wil maar wist een lange tijd niet precies wat ik wilde...naast dat ik niet precies wist wat, ben ik ook nog eens retebang voor naalden en voor pijn dus heb het echt heeeeeeeel lang uitgesteld...zowaar is praktisch mijn buurvrouw tattoeerder en vind ik haar werk tot nu toe altijd wel echt heel mooi...dus...
Ik moest eraan geloven vandaag...vriendin opgetrommeld voor mentale steun aangezien ik al een hele lange tijd ook al weer wel weet wat ik wil maar dus nog niet durfde... _O-

Vandaag mag ik me gelukkig eigenaar noemen van dit mooie plaatje waarin de beginletter van mijn once in a lifetime paard is verwerkt <3 Afbeelding
Deze staat op mijn linker schouderblad *\o/*

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:05

Leuk is die! <3