Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
weegschaal gaf 1.3 kilo minder aan dan gisteren. Vandaag bloed doneren, dus wat extra koekjes ivm slap voelen. 
Klasse Marlinde!
en 2 gekookte eitjes
geniet er van!
Maar ja, het is vooral vocht geweest.

_Lobke_ schreef:Wat knap dat je 600 gram bent afgevallen in een week tijd!
Wauw maar 3 kg in de eerste week is echt wel heel veel. Zou dan dan echt voor een groot gedeelte vocht zijn? Dan zou je dus in die week veel minder zout eten of het is afhankelijk van je cyclus. Ik ben inderdaad niet heel groot 1.68 en was bijna 65 kg terwijl ik in de zomer nog 57 kg was. Qua sporten doe ik alleen aan hardlopen en paardrijden en soms wissel ik het af

Ik vermoed ook dat je met 1400kcal op onderhoud zit en je dat echt als minimaal moet aanhouden. Om het gezond te houden raad ik net als mijn voorgangers eens aan om je kcal nogmaals te berekenen en daarbij rekening te houden met je dagelijkse beweging + sporten. Ook gaan de eerste kilo's vaak sowieso wel vrij hard en kan idd vocht zijn.
Dalende lijn is altijd wel prettig. Jumping fitness lijkt mij erg leuk om te doen, doe je dit vaker? En hoe bevalt dit?

Goed bezig!
Smaakt dat een beetje gelijkwaardig of totaal anders?
Eulogy schreef:Maar Dreamy, als je tevreden bent, dan maakt dat gewicht toch niet uit?
had wellicht niet moeten wegen..
PSvanLot schreef:Mooi de lijstjes die jullie maken. Ik moet weer opnieuw beginnen... Maar ik heb geen stok achter de deur. Heb pas een nieuwe fitbit Versa maar hij laad sinds vandaag niet meer op. Ik mag hem morgen terug sturen.
Iemand daar ervaring mee?
Hopelijk is ie snel weer gemaakt. 
Het is flink intensief, en hoe meer kracht je zelf op de trampoline uitoefent, hoe meer weerstand je krijgt en hoe zwaarder het wordt. Omdat ik nu 2 maanden op m'n gat gezeten heb doe ik het wat rustiger aan, sommige dingen lagere snelheid of bepaalde oefeningen niet. Dat kan ook allemaal. PSvanLot schreef:Mooi de lijstjes die jullie maken. Ik moet weer opnieuw beginnen... Maar ik heb geen stok achter de deur. Heb pas een nieuwe fitbit Versa maar hij laad sinds vandaag niet meer op. Ik mag hem morgen terug sturen.
Iemand daar ervaring mee?