house Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kon er hartelijk om lachen en heb hem 2 euro gegeven voor het goede doel
maar ach ikben de beroerste niet
. Maar oeps was dus een hint kennelijk die ons allebei was ontgaan. Dat werd door haar man subtiel vermeld even later
. Toen was het nog
Eh ja we zijn zwanger.
) maar even omdat het hoort hun wel en wee aangehoord wat vragen gesteld en geprobeert gesprek gauw weer op een ander onderwerp te krijgen. Misschien niet aardig maar dit stel en ouder worden hoop dat het goed gaat. Kwa liefde en gewenstheid zit het zeker wel goed maar of het fysiek slim is 40 plus en zelf niet ok al.ben ik dan een botte hork of hebben meer kinderlozen last van dergelijke situaties? We voelden ons zo ongemakkelijk op dat moment
Ik had het niet beter kunnen samenvatten
Lijkt mij dan. Ontwijken is makkelijk. Kaartje is leuk, goeie zet (Y) xSCWx schreef:
Mars schreef:'Kinderen zijn een handrem op alles wat leuk is'Ik had het niet beter kunnen samenvatten

Magrathea schreef:karuna, met gv bedoel je grootvader? Ga je daar vaak langs? Want zo nee dan hoef je je er niet zo druk om te makenLijkt mij dan. Ontwijken is makkelijk. Kaartje is leuk, goeie zet (Y)
Wat oude mensen betreft... Tja, verstandig is het niet, maar je doet er weinig aan. Over het algemeen zijn ze dan wel weer zo bij de tijd dat ze het bij één houden.
duid ik deze meneer maar aan als gv. Hihi mijn opas zijn al heel lang dood. Een in wo2 en de ander ook alweer 40 jaar geleden of zo
maar ook hij geen kinderen of neigingen daartoe.
Wendy schreef:Ik heb er ook niks mee, maar vind het wel fijn om mensen oprecht blij te zien. Dus toen mijn collega laatst in de stress zat omdat hij opa werd, heb ik er toch wel even regelmatig naar gevraagd. Niet omdat ik speciaal iets heb met zijn kleinkind, maar wel omdat hij zelf een fijne vent is
Hij vraagt trouwens ook heel regelmatig naar de bult op de kont van mijn paard (sarcoid), dus zo kan het ook over en weer....
karuna schreef:Gv is "goede vriend". Net als ml en vlduid ik deze meneer maar aan als gv. Hihi mijn opas zijn al heel lang dood. Een in wo2 en de ander ook alweer 40 jaar geleden of zo
![]()
Ik was er nog nooit geweest en had haar daarvoor een keer gezien op de parkeerplaats. Gv woont er al 13 jaar tegenover maar was ook nog nooit binnengeweestmaar ook hij geen kinderen of neigingen daartoe.
Wendy schreef:Ik heb er ook niks mee, maar vind het wel fijn om mensen oprecht blij te zien. Dus toen mijn collega laatst in de stress zat omdat hij opa werd, heb ik er toch wel even regelmatig naar gevraagd. Niet omdat ik speciaal iets heb met zijn kleinkind, maar wel omdat hij zelf een fijne vent is
Hij vraagt trouwens ook heel regelmatig naar de bult op de kont van mijn paard (sarcoid), dus zo kan het ook over en weer....
Gezien de tijd die er verstreken is haha. Maar hem vroeg ik er ook altijd even naar. Dan kreeg ik soms even een echofoto te zien, nou dan wil ik best even kijken en zeggen "oh leuk hoor".
) gelopen en toen gelijk een stukje 9 maanden beurs doorlopen.