[***] schreef:http://www.beautylab.nl/ervaring-plexr- ... ent-754408
Hier zaten nog meer dames die een ooglidcorrectie wouden doen toch? Ik vind dat Plexr wel interessant. Een paar maanden terug ben ik op consult geweest bij een kliniek voor een ooglidcorrectie, maar het werd mij toen afgeraden omdat ik nog jong ben en ze maar een heel klein stukje houd konden weg halen. Dus had ik het risico dat ik dan mijn ogen niet meer helemaal dicht kon doen. Er werd mij toen aangeraden om te wachten (dus dat het fijn over 20 jaar nog meer hangt) of botox onder mijn wenkbrauw te laten spuiten. Maar botox vind ik niks, daarnaast is dat ook nog aardig prijzig omdat je dat ook steeds weer moet laten bijwerken. Dus zo'n plexr oog/wenkbrauw lift spreekt mij wel aan. Wat denken jullie?
Ik had het ookal gelezen! Mij lijkt het ook erg interessant! Ik ben nu 23, maar ik merk dat mijn rechterooglid een stuk lager hangt dan mijn linkerooglid. Nu valt het nog niet erg op, maar ik vrees dat het over een paar jaar wel meer op gaat vallen. En dan zou ik zo'n behandeling wel laten uitvoeren, om in ieder geval mijn blik weer 'gelijk' te krijgen. Ook vind ik de prijs best meevallen voor iets wat 'permanent' is.