[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 16:42

[***] schreef:
http://www.beautylab.nl/ervaring-plexr- ... ent-754408

Hier zaten nog meer dames die een ooglidcorrectie wouden doen toch? Ik vind dat Plexr wel interessant. Een paar maanden terug ben ik op consult geweest bij een kliniek voor een ooglidcorrectie, maar het werd mij toen afgeraden omdat ik nog jong ben en ze maar een heel klein stukje houd konden weg halen. Dus had ik het risico dat ik dan mijn ogen niet meer helemaal dicht kon doen. Er werd mij toen aangeraden om te wachten (dus dat het fijn over 20 jaar nog meer hangt :Y) ) of botox onder mijn wenkbrauw te laten spuiten. Maar botox vind ik niks, daarnaast is dat ook nog aardig prijzig omdat je dat ook steeds weer moet laten bijwerken. Dus zo'n plexr oog/wenkbrauw lift spreekt mij wel aan. Wat denken jullie?

Ik had het ookal gelezen! Mij lijkt het ook erg interessant! Ik ben nu 23, maar ik merk dat mijn rechterooglid een stuk lager hangt dan mijn linkerooglid. Nu valt het nog niet erg op, maar ik vrees dat het over een paar jaar wel meer op gaat vallen. En dan zou ik zo'n behandeling wel laten uitvoeren, om in ieder geval mijn blik weer 'gelijk' te krijgen. Ook vind ik de prijs best meevallen voor iets wat 'permanent' is. :)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:36

Oh ik heb alweer een ontzettend droog voorhoofd wat schilferd na douchen :(
En laatste week als ik even foundation of bb cream draag glim ik als een malle. Toch maar matte poeder ofzo in mijn tas meenemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:52

Poging tot een foto van mn Zingara ooglook, volgende keer nog een beetje meer bruin denk ik, 'aar niet ontevreden :D behalve met mn fotoskills dan :')

En ik moet echt wennen aan mascara onder.. dat draag ik nooit :') volgende keer ff oogpotlood erbij

Afbeelding

Afbeelding

Echt hemelse oogschaduw die CP <3 niet normaal wat een pigment

Ik had de energie nog niet voor een fullface vandaag :n

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 18:22

[***] schreef:
http://www.beautylab.nl/ervaring-plexr- ... ent-754408

Hier zaten nog meer dames die een ooglidcorrectie wouden doen toch? Ik vind dat Plexr wel interessant. Een paar maanden terug ben ik op consult geweest bij een kliniek voor een ooglidcorrectie, maar het werd mij toen afgeraden omdat ik nog jong ben en ze maar een heel klein stukje houd konden weg halen. Dus had ik het risico dat ik dan mijn ogen niet meer helemaal dicht kon doen. Er werd mij toen aangeraden om te wachten (dus dat het fijn over 20 jaar nog meer hangt :Y) ) of botox onder mijn wenkbrauw te laten spuiten. Maar botox vind ik niks, daarnaast is dat ook nog aardig prijzig omdat je dat ook steeds weer moet laten bijwerken. Dus zo'n plexr oog/wenkbrauw lift spreekt mij wel aan. Wat denken jullie?

Ja ik wilde in december maar nu zo met m'n verhuizing zal t wel later worden.. ik heb hier voor gekeken alleen 4 behandelingen zijn dus duurder dan een ooglid correctie...

Overigens is t bij mij ook medisch dus wellicht krijg ik een deel vergoed

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 18:29

Verhuizing Friem?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 18:32

even wachten tot het nieuwe jaar friem, gaat het weer in het zorgpakket zitten :D mijn moeder gaat er in het nieuwe jaar ook voor.

maar verhuizen, leuk :D mooi plekkie?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:15

Jans, ik vind hem net teveel naar beneden lopen bij je ooghoek waardoor je een beetje een zwaar oog lijkt te hebben. Dag is sonde! Mooie kleur. En nog 10.000 lagen mascara erbij haha, dan knalt het lekker!

Ooglift.. Die laat ik sowieso een keer doen. Misschien binnenkort wel met botox ofzo proberen!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:34

Ik wist idd niet dat het met botox kon dus in ga dat zo eerst ook op zoeken ja :j Ik vind dat best een poging waard!

Ja ik ga naar Den Haag, richting mijn mannetje *\o/*

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:35

leuk friem :D top :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:38

Ja ik heb er heelheelheel veel zin in :D maar ik vind het stiekem ook wel beetje eng hoor :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:40

kan ik me voorstellen jaje hele benden oppakken en verhuizen etc. komt vast goed :D

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:21

Mooie looks komen er weer voorbij!

Hier ene kleine update van mijn uitgebreide Kylie collectie. Vooral de liquide vind ik erg fijn, en blijven bij mij een hele dag zitten.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:36

velvetblack schreef:
[***], ik vind hem net teveel naar beneden lopen bij je ooghoek waardoor je een beetje een zwaar oog lijkt te hebben. Dag is sonde! Mooie kleur. En nog 10.000 lagen mascara erbij haha, dan knalt het lekker!

Ooglift.. Die laat ik sowieso een keer doen. Misschien binnenkort wel met botox ofzo proberen!

Binnen of buitenooghoek? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:37

En Friem <3 <3 zo leuk!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 22:11

Sterkte Jans en Darah.

Wat ontzettend balen voor iedereen die colorpop terug moest doen.

Mij dagelijkse look vh moment. Ogen met palette van MUR, tegelijk gekocht met dat chocolate palette van hen. Kostte geen drol, maar ben er enorm blij mee. Had de andere ook gewoon moeten kopen haha
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 06:29

Mooi!

Heeft een van jullie wel eens 3D browing laten doen en hoe bevalt dat?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 07:50

Ik heb trouwens nog mac foundation en mascara liggen waar ik niets mee doe, stuur maar even een pb voor info :)
Ook mag JS watermelon soda weg, gebruik hem toch veel te weinig.

Peelie: Nope geen ervaring mee
MIchelle: Dat roze staat heel mooi fris, mooi hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:26

Als jullie een waterproof mascara waren waar zouden jullie je verstoppen? :') ik top altijd af met een laagje waterproof, maar hoe goed ik ook zocht, ik vond m niet? :=

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:28

Liselot, die je toen bij mijn collega had gekocht?

Jans, ik bedoel de buitenooghoek. Op de foto is dat wel goed te zien :j
Hoe meer oog make up je gaat gebruiken, hoe meer je je wenkbrauwen wat vorm moet geven. Lekker inkleuren dus die hap. Zal je mooi staan. Is altijd mooi bij een zwaar bril montuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:31

Check :D Ik zie het ook inderdaad :j

Wenkbrauwen moeten ook weer eens bijgewerkt worden.. Heb een fijn potloodje van MAC waar ik mee inkleur, :D alleen had ik er al afgepoetst op de foto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:38

Sterkte Jans en Darah!

Ik vind de kleuren je leuk staan Jans, maar ik ga met Elke mee en verder... blenden, blenden, blenden!
De lijnen vind ik nu nog te scherp, denk dat het veel mooier is als je die meer in elkaar over laat lopen.

Ik heb gister mijn CP pakketje opgehaald *\o/*
Vandaag Lumiere op en ik ben fan.
Zal straks als ik thuis ben de rest nog even swatchen.

Afbeelding

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:41

Vorige week mijn nieuwe zoeva palette binnen kregen! <3
Ook de kwasten binnen gekregen van zoeva besteld via aliexpress.

Afbeelding

Foto ging om de piercing maar hier iets wat gespeeld met het palette

Afbeelding

Edit;
Voor mijn andere douglas bon had ik mac whirl maar wauw dit is toch wel mijn nieuwe bae <3

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:43

DnT: lumiere is inderdaad mooi, heb jij de liquid of de lippiestix? Ik heb ook de lippiestix in Lumiere...ben hem alleen vandaag vergeten. Heb wel een andere favoriet, de NYX matte liquid in de kleur Cannes. Blijft ook mooi zitten en slijt heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:45

Ik hoor goede verhalen over de Zoeva paletten, maar ik heb ze zelf niet.
Zit niet echt eentje bij met kleuren waar ik van ga glibberen.

Ik heb de lippiestix.
Wilde de liquid ook, maar dat is Lumiere 2 en schijnt een andere kleur te zijn.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:51

Peelie schreef:
Heeft een van jullie wel eens 3D browing laten doen en hoe bevalt dat?

*Meeleesmodus*

Ik heb het geprobeerd, ik laat ze normaal verven met henna maar styliste wilde dit proberen nadat ze diploma had gehaald. Het ziet er echt heel mooi uit, heel natuurlijk! Alleen kon ik niet wennen aan de structuur, je voelt wel dat er iets op je wenkbrauwen zit. Beetje sticky achtig.

Edit ; foto gevonden

Afbeelding