Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:30

Ik heb een keer een doosje van die fat burners gehaald maar raakte er echt enorm van overstuur. Er zit heel veel cafeïne in, was voor mij niet zo ideaal :=

Ik haal er wel L-tryptofaan, multivitamine en magnesium.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:49

Wat doen die fat burners dan precies? Halen die het vet uit de voeding die je eet, net als die XLS-medical zooi ?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:51

Nee, fatburners gooien je stofwisseling omhoog. De meeste inderdaad met hele hoge doseringen caffeine. Meestal verminderd het ook je hongergevoel. Er zit af en toe ook echte troep bij, die vergelijkbaar is met drugs als speed. Ik begin er niet aan iig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:54

Die van B&F is inderdaad gewoon een enorm hoge dosis cafeïne met groene thee extract. Mijn hongergevoel werd er echt van onderdrukt en ik voelde me echt super opgefokt. Geen idee of m'n verbranding omhoog ging maar ik voelde me zo klote dat ik dat hele stripje in de prullenbak heb geflikkerd.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:59

Geen aanrader om eraan te beginnen dus.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 00:00

Het klinkt alsof je hetzelfde effect ervan krijgt als wanneer je een lijn pep neemt haha.. kan toch ook niet heel gezond zijn?

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 00:22

Oef nee ik heb ik nog nooit fatburners gebruikt... Dacht: kan nooit gezond zijn. Blij dat ik ze nooit gekocht heb. :')

Van body en fit heb ik tot nu toe gehad:
Cooking spray coconut oil: fijn spul :)
Smart bars: lekker tussendoortje
Mixed nut butter: kwam ik later goedkoper in de ah tegen :')
Protein bites coconut: :9
Protein chips: ook lekker tussendoortje
Whey: vroeger gebruikt, maar vind eiwit shakes echt ranzig dus heb het overgebleven spul in havermout pannenkoekjes verwerkt

Bij de kruidvat haal ik vitamine C (voor in de winter) en biergist tabletten (voor mijn huid).

Navatu: waar slik jij zink en magnesium voor? Volgens mij zit daar ook in mijn biergist tabletten.

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 04:08

Ik lees nog steeds trouw bij! Heb alleen normaal niet echt tijd om te reageren, maaar nu wel!
Oeh die fatburners klinken niet goed..

Lijstje van gisteren:
O: 3 vb 1 met jam, een met boter en 1 met ei (standaard hotel ontbijt, kan het niet echt afwisselen..)
T: Crackers met boter en wat hagelslag
L: Heerlijke zalm salade bij een cafétje
T: Cracker
A: 2 Maiskolven met kruidenboter
T: Cracker

Beweging 90minuten yoga!

Ik baal echt enorm van mijn lijstjes hier, ik kan niet zelf koken, en ik kom bij lange na niet aan mn eiwitten. Slik nu ook vitaminenpillen bij..
Sporten is ook echt drama, ik kan hier niet echt mn draai daarmee vinden helaas. Oh ik kan ook geen weegschaal vinden haha. Misschien is dat nu maar goed ook eigenlijk.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 08:39

Best veel geprobeerd van Body&Fit, maar de namaak dingen van de pepernoten/koekjes/chips etc. haal ik er niet weer. De smaak is het net niet, maar je blijft er wel in eten. Waardoor het uiteindelijk nog geen goed alternatief is. Het klinkt alleen leuk.

Eiwitshakes langere tijd gedronken, maar al heel lang niet meer. Vond het als opstarter wel fijn met afvallen, maar de smaak en structuur ging echt tegenstaan. De smart bars neem ik nog wel eens, maar wissel ook af met andere merken. Makkelijk om in de tas altijd mee te hebben en zo altijd wat vullends voor tussendoor bij de hand te hebben.

Gebruik de whey crispy nog wel in mijn kwark. Extra eiwit en een lekkere bite. Daarnaast zijn de sportpancakes ook wel lekker inderdaad.

Gisteren heerlijk uit eten geweest. Vooraf salade met truffelsalami en vijgen, hoofdgerecht ossenhaas met pepersaus en beetje friet, achteraf klein stukje cheesecake. Wel meer gegeten dan ik eigenlijk wil, maar voor een dag is het niet zo'n ramp.

Priscilla, lekker dat je een kamer hebt!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 08:48

Klinkt heerlijk linoleum!

Gefeliciteerd priscilla!

Ilse, lastig is dat! Maar niet te druk om msken denk ik, want zo te lezen kan je er niet heel veel aan doen. Hoe lang ben je daar nog? Heb je het wel naar je zin?

Ik heb van B&F de gewone smart bars coconut (had ook nog caramel maar die vond ik niet lekker), de smart bars crunchy peanut, smart proteine shake berry blast (gebruik ik nu nog maar heel zelden, en dan vaak klein schepje door kwark). Heb ook een mix voor pizzabodem besteld maar die moet ik nog proberen.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 09:04

Ik heb de smart bars mixed smaken besteld, om te proberen voor ik ga sporten. Voor de rest heb ik nog niet veel van B&F. De wafels zagen er wel goed uit, maar een paar pagina's terug zijn die hier al afgebroken :')

O: overnight oats + passievrucht + thee
T: Appel
L: Salade
T: Kiwi
A: Groentewok

S: Crossfit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:33

Ik vind whey inderdaad fijn als een opstapje voor het afvallen. Gebruik het niet als maaltijdvervanger maar vaak wel gedeeltelijk, dan lunch ik bijvoorbeeld met een shake en een 'maaltijdreep'. Ik vind die shakes namelijk wel fijn vullen en ik vind het vooral handig dat ik m'n eiwitten er een beetje mee kan uitbalanceren. Merk dat ik vaak moeite heb om genoeg eiwitten binnen te krijgen (wil 30% op een dag) en dan is zoiets heel makkelijk om het even op te krikken.

Ik heb net weer een grote bestelling geplaatst, moest toch weer nieuwe vitamines hebben en had een aantal dingen die ik nog graag wou uitproberen.
- Smart chips
- Protein bites white chocolate
- Whey protein balls pure chocolate
- Smart protein pannenkoekenmix
- Smart cooking spray
- Smart wraps
- Smart pizzabodem
- All you need shake
- Nieuwe pot L-tryptofaan en een nieuwe pot magnesium.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:38

Oo wil je laten weten hoe de protein balls waren? Dat twijfelde ik over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:39

Cheetahfan schreef:
Oo wil je laten weten hoe de protein balls waren? Dat twijfelde ik over.

Yes is goed! Leek me wel lekker voor door de skyr :))
Ik heb het in zo'n combipakket besteld, een smart chips voordeelbundel en een smart food mix 'n match met de spray en de mixen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:40

Hmm, fatburners hoef van mij ook niet zo nodig. Onnodig bloeddruk verhogend, je zal maar wat zwakke plekken hebben...

Ik geloof alleen wel in een extra zetje voor bijvoorbeeld je darmen. Aangezien ik meerdere producten van Bloem heb voor mijn huid, zit ik er wel aan te denken om Superslank-Superschoon te gebruiken. Omdat hun andere producten me ook goed bevallen.

Ik gebruik het namelijk voor mijn huid, dat beviel wel goed. Maar hun productadviseur gaf aan dat ik eventueel ook nog iets voor de darmen kon nemen. Dat heb ik dus gedaan, maar vanaf het weekend een paar dagen vergeten. Gisteravond wel meteen gepakt, en vanochtend was m'n buik weer normaal plat. Ik vermoed dus dat mijn darmen iets te kort komen. En van daaruit kan je ook een slechtere huid krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:41

Als je iets licht laxerends wil hebben zou ik eerder een magnesium supplement nemen of iets anders dat mild laxeert. Dingen als 'superschoon' vind ik altijd een beetje eng, ben altijd doodsbang dat ik vijf dagen aan de diarree ben :=

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:49

Gefeliciteerd met je kamer priscilla!
Flinke bestelling Emmaa :))

Ik heb vandaag zo'n dag dat ik geen flauw idee heb wat ik moet eten.
Komt ook deels doordat mijn moeder nog boodschappen moet doen en er niet veel in huis is.
Vanmiddag op bezoek bij mij opa en oma want mijn opa is vandaag jarig (87 al weer! :D), dus hun zullen vast wel goed voor mij zorgen :')

O: 1 cracker met hüttenkase en kalkoenfilet + roerei van 2 eieren
L: Waarschijnlijk komt oma wel aan met een worstenbroodje o.i.d.
T: ?
A: Roerbak van half om half gehakt met courgette, ui en prei
T: Een chocowafel voor mijn ongesteldheids cravings :')

Ik weet ook weer waarom ik zo'n hekel heb aan ongesteld worden. Ik zit absoluut niet lekker in mijn vel en ik heb dan altijd zin om vanalles en nog wat te eten. Gisteren had ik zulke stemmingswisselingen dat mijn broer zelfs een reep Milka Oreo voor mij had meegenomen zonder dat ik daar om had gevraagd :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 11:50

Emmaa_ schreef:
Als je iets licht laxerends wil hebben zou ik eerder een magnesium supplement nemen of iets anders dat mild laxeert. Dingen als 'superschoon' vind ik altijd een beetje eng, ben altijd doodsbang dat ik vijf dagen aan de diarree ben :=

Oooh nee, niet iets laxerend hoor! :P
Meer richting probiotica, ook al is de werking daarvan volgens mij wat dubieus wat betreft de wetenschap, toch?

Diarree en ik gaan in gezondheid niet echt samen... In Turkije zat de hele familie op de pot behalve ik. Ik kon olijfolie en weet ik het wat eten, nergens last van :') Maag van staal zeg ik wel eens...

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:20

Lisa gefeliciteerd met je verjaardag!

Laura, nou de bodems zijn beschimmeld! Vorige week binnen gehad dus meteen een mail gestuurd naar B&F.

Haha Emma jij hebt zeker dat pakket besteld gezien je wraps, pizza bodems, pannenkoekenmix en de spray hebt :P Ik had die ook, let wel even goed op de pizza bodems! Die van mij waren houdbaar tot mei maar nu al beschimmeld en pak is nog dicht!

Protein bites white chocolate & Whey protein balls pure chocolate waren ook een combo toch :P

Vind de protein bites niet heel bijzonder, smaakt wel lekker maar je moet ze wel terug in de kast leggen anders blijf je eten, zelfde geldt voor de balls. Die zijn ook erg lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:20

Haha yes ik heb beide pakketten besteld :)) Zal even goed letten op de pizzabodems!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 12:21

Die proteïn balls zijn wel lekker, maar voor kwark wel beetje groot. Maar als snack even tussendoor heerlijk. Met als gevaar dat je zo de halve pot op hebt :')

Annikoe, gefeliciteerd met je opa!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:24

Damn, nu wil ik ook bestellen op b&f :p

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:30

Leuk! Ik ga vanavond de wraps proberen, gezien de bodems niet meer eetbaar zijn :') Baal wel dus hopelijk komen ze met een oplossing.

Ik gooi ze ook door de kwark best lekker. Ja ik moet de pot ook weg zetten niet zozeer voor mij zelf maar voor anderen. :+

The_cat, kijk uit voor je het weet blijft het niet bij 1 dingetje en komt je altijd duurder uit dan je voor ogen had :P

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:31

He gatver gribaldi :\

Dat is het gevaar als ze t zo lekker maken, eet je er alsnog teveel van :')

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 13:02

Thanks jierga! Laat even weten of het lekker is allemaal, ben wel benieuwd! Jammer van de pizzabodems :(