Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimbers schreef:Air schreef:Vanmiddag langsgegaan bij Tattoostudio 2222, relaxte sfeer en gast, afspraak gemaakt voor 20 april
Tof! Ben benieuwd. Wat laat je zetten?
Josephine heeft uiteindelijk na 3 maanden toch gereageerdnu alweer een paar dagen aan het wacht op een reactie. Zit toch weer te twijfelen tussen de 2..
Gillbo schreef:Love12, Oh die 1e vind ik erg mooi gezet met de dubbele O. De 2e ook maar die is minder apart al zal die ongetwijfeld voor jou zoveel meer betekenen
Namira542 schreef:Ik keek vanmorgen ook een tattoo serie op de tv. En daar was een vrouw die was tattoo model. Ze had een gigantische tattoo op haar rug laten zetten. Haar rechterschouder blad zou vrij blijven, nou heeft die artiest gewoon zelf dingen aan het ontwerp toegevoegd. Ze had op het rechter blad een reuze vogel neergezet terwijl dit niet afgesproken was. Later om het te bedekken heeft de artiest een vreselijk lelijke boot er overheen gemaakt terwijl de helft van de vogel nog te zien was. Lijkt me echt erg als je zoiets gebeurd, zou er niemand meer bij vertrouwen.
Mars schreef:Deijs: na 3 dagen ziet bijna geen enkele tattoo er mooi uit hoor. Er gaan korsten vormen, je huid is nog wat aan het reageren, hier en daar valt er wellicht al een velletje af... Niet stressen hoor, geef het echt even de tijd pas na de genezing kun je echt iets over het resultaat zeggen.
SayaJones schreef:Ja, ik moet ook zeggen dat ik nou niet bepaald enthousiast wordt als ik zo'n ding uit het niets voor m'n neus krijg
Ik was stom verbaasd en ik heb geloof ik iets teruggestuurd van 'well thank you, lmao' met een lachpoppetje erbij
Het was best een toffe dude, en ik kwam bij hem de tattooshop binnen de eerste keer met een jongen waarmee ik samen een tattoo heb laten zetten, dus dan zou je toch al moeten denken van, die is niet meer op de markt ofzo?
Ik zie wat je bedoeld Deijs, de lijntjes zijn niet helemaal strak. Zonde! Hoop dat het nog wel strak gezet kan worden
Nardxash, ik denk het wel. Bij mij is mijn tattoo met 6 weken wel genezen. Ik zou het even bij je artist checken wat hij er van vind
Mars schreef:Deijs: na 3 dagen ziet bijna geen enkele tattoo er mooi uit hoor. Er gaan korsten vormen, je huid is nog wat aan het reageren, hier en daar valt er wellicht al een velletje af... Niet stressen hoor, geef het echt even de tijd pas na de genezing kun je echt iets over het resultaat zeggen.