[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 18:15

Love12, Oh die 1e vind ik erg mooi gezet met de dubbele O. De 2e ook maar die is minder apart al zal die ongetwijfeld voor jou zoveel meer betekenen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 18:30

Kimbers schreef:
Air schreef:
Vanmiddag langsgegaan bij Tattoostudio 2222, relaxte sfeer en gast, afspraak gemaakt voor 20 april :D

Tof! Ben benieuwd. Wat laat je zetten?

Josephine heeft uiteindelijk na 3 maanden toch gereageerd :') nu alweer een paar dagen aan het wacht op een reactie. Zit toch weer te twijfelen tussen de 2..

Een mandala :) Komt op mijn linkerbeen, binnenzijde boven mijn enkel. Dacht ook goed mee over het formaat want te groot zorgt ervoor dat het effect van een mandala weggaat door de ronding in je been. Er hing echt een chille vibe :) Bij Josephine gingen de kosten richting de 200 worden en kon ze niet zo zeggen, hij heeft de prijs vastgezet op 150 euro dus direct duidelijk en niet achteraf meer moeten betalen, ook wel fijn.

Waar ik bij Josephine tegen aanliep was dat ze het ontwerp normaalgesproken pas op dezelfde dag geeft, Hedde stuurt het een week vantevoren, precies wat ik graag wil. Wil er wel zeker van zijn met iets permanents :+

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:15

Gillbo schreef:
Love12, Oh die 1e vind ik erg mooi gezet met de dubbele O. De 2e ook maar die is minder apart al zal die ongetwijfeld voor jou zoveel meer betekenen

Ze betekenen beide veel voor me, die 2de wordt nog verder uitgewerkt met bloemen en datsoort dingen (wordt uiteindelijk een sleeve of in elk geval een halve sleeve)

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 08:14

Namira542 schreef:
Ik keek vanmorgen ook een tattoo serie op de tv. En daar was een vrouw die was tattoo model. Ze had een gigantische tattoo op haar rug laten zetten. Haar rechterschouder blad zou vrij blijven, nou heeft die artiest gewoon zelf dingen aan het ontwerp toegevoegd. Ze had op het rechter blad een reuze vogel neergezet terwijl dit niet afgesproken was. Later om het te bedekken heeft de artiest een vreselijk lelijke boot er overheen gemaakt terwijl de helft van de vogel nog te zien was. Lijkt me echt erg als je zoiets gebeurd, zou er niemand meer bij vertrouwen.

Ik heb nog even opgezocht hoe het programma heet, het was Tatto Disasters UK.

_Micha_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 08:43

Ik zag gister dat een lage landen ink masters komt (is een topic over). Ben benieuwd of er een beetje 'bekende' artiesten mee gaan doen. Ga het wel volgen.

Ik wilde in Bulgarije een tattoo laten zetten redelijk last minute, veel crappy shops maar ook een met goed werk. Gezegd dat de artiest inprincipe veel vrijheid kreeg maar dat het iets positiefs moest zijn en dat ik erg van natuur hou. Foto gestuurd van een tattoo die ik al heb om aan te duiden of deze stijl mogelijk was. Was prima als ik even langs kwam voor een gesprek zou het goed komen.

Ik daarheen, dacht de artiest dat ik precies mijn huidige tattoo wilde laten zetten :') nouja goed, miscommunicatie kan gebeuren.
Begint hij allemaal dat hij iets met de schedels en de dood wel tof zou vinden. Oké nee dat was niet de bedoeling, het moest laten zien van hoe ver ik ben gekomen (angststoornis) en me niet nog crappier laten voelen :=
Oke dan konden we misschien een vrouwen gezicht doen met een gebouw wat uit een spatte. Ook niet je van het want ik ben echt een natuurmens. Dit aangegeven natuurlijk en gezegd dat mijn hond me erg veel heeft geholpen maar ik geen standaard hondenpoot wil, of hij daar wat mee kan? Artiest kijkt even afkeurend en gaat daarna vrolijk door over dat hij liever iets met de vrouwen gezichten doet. :=
Ik heb natuurlijk geen tattoo daar laten zetten. Vond het zo apart, er was gewoon totaal geen klik tussen ons. Ik heb hier alleen nog maar super chille artiesten gehad dus dit was even wat nieuws :))

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 08:55

Apart Micha :')
Goed van je dat je weg bent gegaan, straks zit je met een of andere creepy tattoo waar je zelf bang van wordt _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:26

Najaaa zeg _O- wat een harry

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:24

Ugh, ik moet over 4 weken toch maar weer terug. Mijn huid is te dun dus het komt er niet helemaal uit zoals het hoort.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:27

Jammer Deijs, loopt ie wat uit?

Mijn tattoo artist in Amerika, diegene die mijn wolf en tekst heeft gezet, wil in mei naar de tattoo convention komen in Amsterdam.
Ik enthousiast want het is best een coole dude, we waren wat in gesprek en dat we, als hij hier is, we wel een keer konden meeten en dat ik hem Amsterdam/NL zou laten zien. Hij zou z'n tattoeerspullen ook meenemen want hij wil op de convention ook gaan tattoeren, dan wilde hij ook wel mij doen.
Krijg ik ineens, midden in het gesprek, een dickpic toegestuurd... Euhh, dat was niet helemaal mijn bedoeling... Ik denk niet dat ik nog een tattoo bij hem laat zetten :')

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:29

Omg := Ik begrijp echt niet waarom je als man ooit denkt dat dat aantrekkelijk, ten eerste is he ding in zichzelf al niet wonderschoon en ten tweede wil niemand er zomaar door verrast worden :+ Heb je nog wat terug gestuurd? :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:30

Omg wtf := Dat is zo walgelijk, los van of het nou je artist is of niet. Wat denkt ie daar nou mee te bereiken :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:32

Gatver wat een rare actie, snap ook nooit de gedachte van mannen.... Alsof wij vrouwen het zo leuk vinden om een random broekworm voor ons neus te krijgen :roll:

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:32

Omg Saya _O- wat een kalf

De lijntjes zijn niet recht, de artist zegt dat kleine tattoos vaak bijgewerkt moeten worden na 4 weken omdat je daar heel dicht en precies op kijkt. Vind het wel eng hoor! Ik wil er straks niet verminkt bijlopen :')

Foto van hoe ie er nu uit ziet na 3 dagen:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door NYC2B op 06-03-17 11:47, in het totaal 2 keer bewerkt

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:33

Mag ik even binnenstormen hier. Ik laat zaterdag een tattoo zetten op mijn been maar ik ga 25 april naar de sauna dan zitten er 6 weken tusssn. Kan dit gewoon

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:37

Deijs: na 3 dagen ziet bijna geen enkele tattoo er mooi uit hoor. Er gaan korsten vormen, je huid is nog wat aan het reageren, hier en daar valt er wellicht al een velletje af... Niet stressen hoor, geef het echt even de tijd pas na de genezing kun je echt iets over het resultaat zeggen.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:39

Ja, ik moet ook zeggen dat ik nou niet bepaald enthousiast wordt als ik zo'n ding uit het niets voor m'n neus krijg :')

Ik was stom verbaasd en ik heb geloof ik iets teruggestuurd van 'well thank you, lmao' met een lachpoppetje erbij :')
Het was best een toffe dude, en ik kwam bij hem de tattooshop binnen de eerste keer met een jongen waarmee ik samen een tattoo heb laten zetten, dus dan zou je toch al moeten denken van, die is niet meer op de markt ofzo? :+

Ik zie wat je bedoeld Deijs, de lijntjes zijn niet helemaal strak. Zonde! Hoop dat het nog wel strak gezet kan worden :j

Nardxash, ik denk het wel. Bij mij is mijn tattoo met 6 weken wel genezen. Ik zou het even bij je artist checken wat hij er van vind :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:39

Mars schreef:
Deijs: na 3 dagen ziet bijna geen enkele tattoo er mooi uit hoor. Er gaan korsten vormen, je huid is nog wat aan het reageren, hier en daar valt er wellicht al een velletje af... Niet stressen hoor, geef het echt even de tijd pas na de genezing kun je echt iets over het resultaat zeggen.

Poeh. Ik hoop het zo. Ik heb namelijk al last van een angststoornis en dit helpt er nog niet zo bij :')

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:45

Hahah die had ik niet verwacht :') zomaar een dickpic, ik zou daar niet gecharmeerd van worden, wat moet je ermee.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:46

SayaJones schreef:
Ja, ik moet ook zeggen dat ik nou niet bepaald enthousiast wordt als ik zo'n ding uit het niets voor m'n neus krijg :')

Ik was stom verbaasd en ik heb geloof ik iets teruggestuurd van 'well thank you, lmao' met een lachpoppetje erbij :')
Het was best een toffe dude, en ik kwam bij hem de tattooshop binnen de eerste keer met een jongen waarmee ik samen een tattoo heb laten zetten, dus dan zou je toch al moeten denken van, die is niet meer op de markt ofzo? :+

Ik zie wat je bedoeld Deijs, de lijntjes zijn niet helemaal strak. Zonde! Hoop dat het nog wel strak gezet kan worden :j

Nardxash, ik denk het wel. Bij mij is mijn tattoo met 6 weken wel genezen. Ik zou het even bij je artist checken wat hij er van vind :j

Dat doe ik zeker! Dankjewel

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 11:59

Dat meen je niet echt! !
Zomaar een dickpic?
Wtf!
Die zou ik niet meer meenemen door Amsterdam en ook niet op mijn lijf laten tatoeëren. :=

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:03

Nouja, het was een best aantrekkelijke aanbieding. Ik hem wegwijs maken in NL, beetje chillen, hem helpen om bij het congres te komen enz.
En hij zou mij daar dan tatoeëren, begin van mn sleeve, een leeuw op mn bovenarm van normaal zo rond de €700 ongeveer.
En ben fan van zijn manier van tatoeëren en van zijn stijl.

Maar dit was me iets teveel tegenprestatie :')

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:54

Mars schreef:

Ben ik niet met je eens hoor. Mijn tattoo heeft er nooit niet strak uitgezien. Dunne kleine lijntjes zijn en blijven moeilijk, daarom ben ik speciaal 1.5 uur naar black bear gaan rijden :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:18

Nou dan ben jij de uitzondering, toppie! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:19

Oliebol.. ik heb mn vakken wat omgegooid en dat examen valt precies op de dag dat ik naar black bear zou gaan. Hmm ga denk een 'taxichauffeur' strikken en examen binnen 2 uur zien te maken :+

Echt no way dat ik de afspraak ga verzetten. Begin juli is al zo dicht op hopelijk zomers weer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:44

Of verplaatsen naar eind van de zomer?