Meh, ik heb mijn maaltijdsalade (lunch) op maar voel me nog steeds hongerig x_x En moet nog tot 5 uur werken haha.
Heb alleen nog een mueslireep bij me maar eigenlijk is die niet erg lekker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Had te weinig eiwitten binnen dus een bruine bol met filet americain en ei gedaan
Kayleigh_ schreef:Stral schreef:Qua kcal niet neen, gezond of ethisch verantwoord is het ook niet echt gewoon
Jelmer de Boer heeft de pangasiusvijvers bezocht en dat bleek allemaal wel mee te vallen.
xNavatu schreef:Ik vind vlees en vis eten sowieso niet ethisch verantwoord dus als ik daar op moet gaan letten kan ik maar beter veganist worden

. (ons mam volgt die serie en ze wordt helemaal gek van die veganist lol) Die 'operatie' zou 400 euro gekost hebben, dat ga je toch niet aan zo'n stomme kip uitgeven
.

Kayleigh_ schreef:En net of veganistisch/vegetarisch zo goed voor de aarde is....
Kelly1992 schreef:Kayleigh_ schreef:En net of veganistisch/vegetarisch zo goed voor de aarde is....
Waar is deze opmerking op gebaaseerd?
Weet jij wel wat voor leven een dier heeft voor die 15 minuten dat jij lekker eten hebt?
Zou jij bijv je kat en hond, paard, vet mesten en opsluiten en dan vervolgens ze vermoorden met je eigen handen en lekker op eten?
. Maar idd, niet de plaats voor een discussie hierover.
Kayleigh_ schreef:Stral schreef:Qua kcal niet neen, gezond of ethisch verantwoord is het ook niet echt gewoon
Jelmer de Boer heeft de pangasiusvijvers bezocht en dat bleek allemaal wel mee te vallen.
Heb daar nog een klein beetje puree bij gegeten. Lekkerrr!
Ze zijn in ieder geval erg decoratief om uit te stallen in de keuken
Neen, wil er echt meer mee aan de slag. 
Stral schreef:Ik heb geen idee wie Jelmer de Boer is, en kan geen filmpjes bekijken dus je link heeft geen meerwaarde voor mij.
Jelmer de Boer is een bekende blogger over voeding en fitness. Hij heeft persoonlijk de vijvers bezocht in Vietnam. Dit is dus een kwekerij, er worden geen andere vissen vermoord bij de 'vangst'. Die kwekerij ging hartstikke netjes te werk. Dat is de pangasius die wij hier in Nederland vooral terugvinden in de winkel.
Neig de laatste tijd wat meer naar het veganisme toe (ik vind kaas alleen zo lekker) omdat ik dat beter vind voor het milieu. Ik ga proberen 3 dagen per week veganistisch te eten en dat uit te bouwen naar 5.
Ik merk dat na al dat ongezonde eten ik gewoon enorm veel last heb van mijn darmen. Ik reageer vooral heftig op vettig eten en op lactose/zuivel.