Meh, ik heb mijn maaltijdsalade (lunch) op maar voel me nog steeds hongerig x_x En moet nog tot 5 uur werken haha.
Heb alleen nog een mueslireep bij me maar eigenlijk is die niet erg lekker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh_ schreef:Stral schreef:Qua kcal niet neen, gezond of ethisch verantwoord is het ook niet echt gewoon
Jelmer de Boer heeft de pangasiusvijvers bezocht en dat bleek allemaal wel mee te vallen.
xNavatu schreef:Ik vind vlees en vis eten sowieso niet ethisch verantwoord dus als ik daar op moet gaan letten kan ik maar beter veganist worden
Kayleigh_ schreef:En net of veganistisch/vegetarisch zo goed voor de aarde is....
Kelly1992 schreef:Kayleigh_ schreef:En net of veganistisch/vegetarisch zo goed voor de aarde is....
Waar is deze opmerking op gebaaseerd?
Weet jij wel wat voor leven een dier heeft voor die 15 minuten dat jij lekker eten hebt?
Zou jij bijv je kat en hond, paard, vet mesten en opsluiten en dan vervolgens ze vermoorden met je eigen handen en lekker op eten?
Kayleigh_ schreef:Stral schreef:Qua kcal niet neen, gezond of ethisch verantwoord is het ook niet echt gewoon
Jelmer de Boer heeft de pangasiusvijvers bezocht en dat bleek allemaal wel mee te vallen.
Stral schreef:Ik heb geen idee wie Jelmer de Boer is, en kan geen filmpjes bekijken dus je link heeft geen meerwaarde voor mij.