Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:14

Kana schreef:
Anthea schreef:
KvD light 42 is na maanden eindelijk in stock, ik moest 'm wel bestellen :=

Zo jaloers dat jij alle toffe merken zo makkelijk kan krijgen!

Michelle is het je eigen bruiloft? Want dan raad ik vooral een visagist aan ipv een bepaald merk potlood. :p

Helaas heb ik geen visagist :D
Ik trouw in noorwegen en daar kost alles behoorlijk veel en ken ik niemand. Dus ga alles (haar, make up, decoratie) zelf doen.

Vandaar dus mijn vraag voor een waterproof potlood.
Ik ben bekend met primers, ampullen, fixing spray maar dat wil ik als extra gebruiken.
UD eye primer werkt overigens niet.

UD potloden vind ik fantastisch maar ook die lopen uit bij me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:35

Mm ik trouwde ook in een land waar alles duur is en ik maar weinig mensen ken, maar wil je toch aanraden om een visagist te regelen haha. Het was belachelijk duur maar ik was er ontzettend blij mee. Denk dat ik heel erg zou stressen als ik zelf mijn haar en makeup had moeten doen haha.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:38

Kana schreef:
Mooie wing hoor Biscuitje!

Thanks, winged eyeliner is nog steeds niet mijn sterkste kant maar deze was goed gelukt! :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:45

Michelle77 schreef:
Michelle is het je eigen bruiloft? Want dan raad ik vooral een visagist aan ipv een bepaald merk potlood. :p

Helaas heb ik geen visagist :D
Ik trouw in noorwegen en daar kost alles behoorlijk veel en ken ik niemand. Dus ga alles (haar, make up, decoratie) zelf doen.
[/quote]
Spannend! :D Gaaf dat je gaat trouwen in Noorwegen, hoop dat je de juiste make-up vind dat de hele dag bij je blijft zitten.

Kana

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:45

Geen idee hoe ik die quotes zo heb gekregen. :=

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:48

Anthea schreef:
Mm ik trouwde ook in een land waar alles duur is en ik maar weinig mensen ken, maar wil je toch aanraden om een visagist te regelen haha. Het was belachelijk duur maar ik was er ontzettend blij mee. Denk dat ik heel erg zou stressen als ik zelf mijn haar en makeup had moeten doen haha.

Dat is nu eenmaal mijn keuze en ik heb er het volste vertrouwen in dat het me lukt. Qua haar en make up. We hebben geen mega budget, dus even 500,- voor haar/make up neertellen vertik ik ;)

Maar omdat geen enkel potloodlijntje wil blijven zitten waar ik wil dat ie blijft zitten zoek ik tips voor hét potlood :)

Hier heb ik mijn waarschijnlijke trouwlook gemaakt. Haar is door mijn kappersvriend gedaan, dit heb ik ondertussen 2x geoefend en gaat erg goed al. Alleen de vlechten aan de zijkant moet ik nog wat mooier krijgen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eigen oefening, 2e keer in een half uurtje snel gedaan, zonder goede spiegels.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:56

Komt vast goed Mies!! :D Heb er vertrouwen in!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:00

Thanx Nel!

Ik heb er ook vertrouwen in, gelukkig. En anders zijn mijn schoonzusjes (hopelijk) op tijd bj me om me evt te helpen. Vriendin van mn paps was erbij met he kapsel dus kan me helpen en zelf heb ik alles gefilmd haha

Eind mei heb ik ng een 'workshop/cursus' bij een bruidsvisagiste. Om me met de laatste dingetjes te helpen.

Maar dat potlood.... dat irriteert me. Want na een uurtje zie ik al dat het doorgelopen is, vind ik zonde vd foto's etc. Wil niet elk uur bij moeten staan werken met highlight, foundation, poeder etc wordt het niet mooier van.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:06

Ik heb tot nu toe geweldige ervaring met oogpotlood van Kiko Milano, die blijft wel super bij mij zitten als enige

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:20

Super gaaf Michelle! +:)+

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:07

Mooi gedaan Michelle. :j

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:42

Heel mooi Michelle!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:44

En Michelle, wat als je donkere oogschaduw langs je onderste wimperrand aanbrengt iov zwart oogpotlood?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:45

ssssuus schreef:
En Michelle, wat als je donkere oogschaduw langs je onderste wimperrand aanbrengt iov zwart oogpotlood?

Loopt volgens mij minder door. Heb dat al even niet geprobeerd! Ga ik vd week gelijk doen. Alleen gok ik dat dat niet mijn traanoog overleefd.

Bedankt meiden!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:03

Nog twee dingetjes.. Moet het per se oogpotlood zijn? Mijn ervaring is namelijk dat waterproof vloeibare eyeliner of gelliner stukken beter blijft zitten. Ik heb ook traanogen en de meeste potloden lopen heel erg uit. Maar vloeibare eyeliner kan ik beter mee overweg. Ik heb er 1 van sephora eigen merk die echt super blijft zitten.

En misschien kan je nog proberen: oogschaduw, potlood, oogschaduw? Dus eerst wat oogschaduw om de vochtigheid te absorberen en wat oogschaduw om te "setten".

Gewoon oogschaduw is inderdaad ook een optie. Maar dan heb je wel meer dat het gaat vervagen in de loop van de dag (ik iig wel).

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:32

En gelliner als je het ook op je waterlijn wilt, bij mij zit dat ook als een huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:43

Tonymoly heeft hele fijne gelliner!

Afbeelding

Qua potlood kan ik je verder weinig aanraden, heb alleen maar UD potloden en ik vind ze eigenlijk te zacht, smudgen (is dat een legit woord? := ) snel. Heb je Stila al geprobeerd?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 09:17

Nee hoeft niet per se potlood te zijn. Wel een paarse/aubergine kleur of desnoods grijs. Geen zwart.

Wil het niet op mijn waterlijn maar echt eronder.

Kreeg via app ook stila door en barry m. Ga ik voor googlen.

Ud vind ik heel fijn maar smudgen erg, volgens mij is dat het woord dat ik zoek haha

Ga iig proberen met oogschaduw, potlood en oogschaduw.
Had al wel oogschaduw en dan potlood gedaan, of potlood en dan oogschaduw.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 09:54

De gelliner van L'Oréal is ook fijn, lekker zacht en makkelijk aan te brengen maar houdt wel lang. Alleen ik zou wel uitkijken dat het met eyeliner weer niet te hard wordt.
Wel knap dat je je eigen make-up gaat doen! :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:08

Heb een gelliner van superlooks, waterproof maar blijft erg kort zitten. Heb wel Super netjes een ander product uit mogen zoeken.

Zat ook nog te denken aan Chanel, die heeft ook waterproof.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:10

Ik heb nU gelliner van actrice (potje) blijft onwijs goed zitten.. Had iets zwarter gemogen, maar hij is wel zwart genoeg.. Moet hem er s avonds echt af boenem

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:15

Bedankt maar ik herhaal mezelf nog maar even ;)
Ik zoek geen zwart...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:23

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:31

Hmm die lukt qua kleur wel op die van superlooks, komt wel in de buurt denk ik. Evt met oogschaduw wat donkerder maken.

Thanx!

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 12:36

Ik heb van Gosh een dikke, gel-achtige eyeliner ('extreme art eyeliner' heet ie) die je als ie nat is ook nog een beetje kan smudgen zodat je niet een hele strakke lijn hebt. Die gaat er zelfs met remover ontzettend moeilijk van af. Ik zou het echt knap vinden als je die weg krijgt met een traantje! Hij loopt ook niet uit.