Ik heb voor mijn overleden hond een vlinder laten zetten met een blauwe achtergrond... Uit die blauwe achtergrond is ook een vlinder 'gesneden' zeg maar en die zit er dan net boven weer. Is het te volgen?
Ik lig ondertussen weer op de stoel om mn tatoeage af te maken.. t is ff afzien want hij is nu bezig op t gevoeligste stuk van mn been
PureSG
Geplaatst: 17-06-15 10:31
Succes Zeeuwsemeid!
Ik val zo even binnen.
Ik mocht gisteren, op mijn bovenbeen. Stond al een (lelijk) uiltje op, nu bezig om die uit te breiden. We zijn halverwege gestopt, ik kon écht niet meer. Wel hebben we nog even gauw een kleine tekst op mijn schouder gezet, maar dat was appeltje eitje.
Edit; verder heb ik op mijn onderrug een klein vlindertje staan me het as van mijn overleden oma en opa erin verwerkt. Heb ik op beide polsen een kleine tattoo staan, heb ik op mijn andere bovenbeen/heup een dromenvanger en op mijn bovenarm bloemen.
@realistische portretten, ik vraag me altijd af hoe dat er na een aantal jaar uitziet..
meganproperx
Geplaatst: 17-06-15 15:15
Ik kom weer even binnenvallen,
Is er iemand die iemand weet die deze stijl tattoo goed kan zetten? Of iemand die voor mij een ontwerpje kan maken
Ik wil graag een eikenboom (zoals links onderin), met de tekst: Let it go, go out and start again erin verwerkt. Ik wil hem niet zo heel groot, ongeveer mijn schouderblad denk ik.
Die helemaal rechts (dr. Woo), vind ik echt helemaal te gek ook.
Ik wil een kleine tattoo laten zetten ten teken voor mijn moeder. Een hartje maar aan de zijkant is hij open met een sierletter M erin dan voor de helft. Het is klein maar weet iemand een goede tattoo shop omgeving Zwolle? Wil er best wel voor rijden voor iemand die rechte lijnen kan maken.
Mijn vorige tattoo is zo danig mislukt dat ik die ook wil laten bijwerken dan. ( tekst )
Hoop dat iemand me kan helpen. Heb al veel opgezocht en gelezen maar ben zo bang dat ik weer ergens kom die het weer niet naar mijn smaak maakt.
Liefs.
UhNee
Geplaatst: 17-06-15 17:44
Spike & Inky?
Daar heb ik ooit mijn navelpiercing laten zetten, prima service! Qua tattoos weet ik het niet.
Ik loop zelf al een hele tijd rond met het idee om een tattoo te laten zetten. Ik vind het zo gaaf!
Inmiddels een tattoo artist gevonden die echt supergave (grote) ontwerpen maakt, en daar wil ik graag - ooit - ééntje van laten zetten. Maar gezien ik een rookie ben op gebied van tattoos wil ik graag eerst een kleine op mijn pols of onderarm, met betekenis voor mezelf en geen standaard infinity/vogel/etc tattoo die iedereen heeft. Heb alleen géen idee wat ik precies wil. Daar ben ik dus al maaanden m'n hoofd over aan het breken.
Hopelijk vind ik hier dus een beetje inspiratie, en kan ik mee genieten van jullie tats
Haha ik zei bij m'n eerste op m'n rug ook dat het mn laatste zou zijn. Dat is niet gebeurd
billionache
Geplaatst: 17-06-15 21:36
Ja daarom, heb al een groot ontwerp gezien die ik absoluut ooit op mijn bovenbeen of zij wil hebben Maar ik ben een kleinzerige schijtluis, dus eerst maar ff kijken voor een kleinere
Drunksheep
Geplaatst: 17-06-15 22:27
Helaas voor jou maakt vooral de plek uit hoe zeer iets gaat doen de grootte bepaalt hoe lang iets zeer gaat doen haha.
En ja, zelfs als je net onder de naald vandaan komt wil je de volgende alweer laten zetten!
Ja, elke lijn voelt anders. Als ik kijk naar mijn rug.. daar zijn zoveel technieken op toegepast (misschien is dat het betere woord).
Schaduwen voelen weer anders dan lijn werk. Fijn lijnwerk.. dik lijnwerk.. korte lijnen, lange lijnen. Dotting is weer een andere stijl die voelt ook weer anders. Kleuren is ook weer een ander gevoel.
Hier ook die ervaring Alle lijnen voelen verschillend. Dikkere lijnen zijn pijnlijk maar te doen, hele dunne lijnen doen heel veel zeer, schaduwen is daarna weer een verlichting en dotting vond ik al helemaal goed te doen. Maar het ligt er gewoon zo erg aan waar je het laat zetten, door wie (een zachte hand is beter te doen dan een ruwe hand die echt flink drukt en met het schaduwen echt 'krast') en ook vooral waar en hoe je je op dat moment voelt.
Niemand kan voorspellen hoe veel pijn een tattoo voor jou gaat doen, maar je kan er maar op 1 manier achter komen haha
Ik ga heel bewust niet googlen naar de pijn van een tattoo zetren Opzich ben ik niet heel bang voor de pijn, eerder dat ik in paniek raak of wegval oid.