Frummels, zo'n lijstje is hartstikke handig, had ik die ook maar af en toe haha.
Gewoon ook je pauzes erin zetten, werkt een stuk fijner denk ik.
Ja de muesli was lekker!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wollie2004 schreef:Misschien kun je een pizza delen en een salade ernaast pakken?
_Tarzan schreef:Hmm ik eet inderdaad frietjes in het weekend dus dan zou het daardoor kunnen komen..
Alleen frietjes van mijn lijst schrappen is echt not done! Als ik niet wekelijks mijn frietjes kan eten ga ik snaaien
Naoom_ schreef:Wauw goedzo Mandy!
Nog even volhouden Tarzan, ik herken het heel erg..
Insanity fittest gedaan, bwoh na gisteren ook nog gesport te hebben ben ik nu wel echt dood op.
Krachttraining is meer mijn ding dan cardio, misschien toch maar wat vaker/meer cardio doen.
De oefeningen zijn ook best wel zwaar, 1 oefening hele minuut lang, die is toch wel erg lang als je moet planken en vervolgens je benen op moet trekken ofzo..
N0a schreef:Naoom_ schreef:Wauw goedzo Mandy!
Nog even volhouden Tarzan, ik herken het heel erg..
Insanity fittest gedaan, bwoh na gisteren ook nog gesport te hebben ben ik nu wel echt dood op.
Krachttraining is meer mijn ding dan cardio, misschien toch maar wat vaker/meer cardio doen.
De oefeningen zijn ook best wel zwaar, 1 oefening hele minuut lang, die is toch wel erg lang als je moet planken en vervolgens je benen op moet trekken ofzo..
Dat is ZO zwaar. Ik kan meestal niet langer blijven staan als 10 seconde.kan mn eigen gewicht niet omhoog houden