Oh ik wist niet dat het een herhaling was. Neem altijd alles op en kijk later terug:p
Die 2 lijntjes zag ik ook, zo zenuwachtig voor 2 van die dingen haha xD
Ik ben benieuwd hoe het op mijn schouder voelt, heb een hoge pijn grens dus zal wel goed komen haha
Mondy
Geplaatst: 29-11-13 22:33
Onder elkaar en een kwartslag tegen de klok in gedraaid ? Waarom ???? Moet ik dan ook maar doen gezien dat mijn rang was Komt vast goed GH
quibje
Geplaatst: 30-11-13 00:28
@ nagini
hoe ver zit je van baltimore af? dan zou je eens kunnen gaan kijken/zoeken naar little vinnie meyers daar heb ik ook iets van en is een oude vriend van mij en mijn man hij doet nu veel in cosmetische tattoo's voor vrouwen met borstkanker, maar weet zeker dat hij goede tattoo artiesten weet daar
Donderdag ga ik voor controle en evt bijwerken bij Saskia langs zit midden op mijn rug dus kan niet in detail zien of alles helemaal goed genezen is, maar m.i. ziet hij er keigoed uit.
moonprayer
Geplaatst: 01-12-13 00:30
jeej dianne zowiezo nog een stukje paars doen he dus het is nie voor niks en als het goed is, zit steenwijk een stukje dichter in de buurt toch?
Maar Nagini, zou jij dan een tekst op bijvoorbeeld je been ook op zijn kop laten zetten?
quibje
Geplaatst: 01-12-13 18:12
Nagini schreef:
Moet vind ik een groot woord. Ik heb een tattoo voor mijzelf, dus als ik dat zou doen, zou ik 'm omdraaien.
en als je dan uiteindelijk een hele sleeve zou willen zou die helemaal op zijn kop staan dat betekend dan ook dat jij tekst t-shirts laat maken met de tekst op zijn kop zodat jij het zelf kan lezen?
nee grapje
ik weet dat veel mensen die 'fout' maken om het op zijn kop te willen, het jammere is alleen dat dat er niet mooi uitziet en jij weet toch wel wat er staat