Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmijntje

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:53

Een tijdje geleden had ik namelijk alleen foundation op en dat pakte niet zo goed uit :(
Ookal had ik het wel goed gereinigd achteraf.

Dus alle tips zijn welkom over primers!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:53

Hoe reinig je 't eraf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:55

Dat wou ik net vragen :P Met doekjes krijg ik altijd gigantische puisten en is mijn gezicht echt niet fris.. Ik moet echt diep reinigen met zo'n ronddraaiende borstel en een goede reiniger, anders kan ik binnen no-time weer opnieuw beginnen met het verzorgen van mijn huid :')

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:00

Eerst was ik het gewoon met water, daarna ga ik er meestal nog met een tonic overheen.
Ronddraaiende borstel? Ik denk dat als ik dat doe mijn hele huid rood wordt en erafvalt x)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:15

Haha neehoor, dat zijn speciale borstels om je gezicht schoon te maken (:

Reminds me dat ik de blokker nogsteeds moet mailen over mijn silk 'n sonic die maar 1,5 maand heeft geleeft :')

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:22

Hihi mijn man net: ik vind je ooglook niet mooi vandaag. Dus ik zeg waarom niet? Heb een smokey eye met wit op mijn ooglid en donkerbruin trouwens. Nou zegt hij, je ogen zijn heel strak en door die bareminerals is je gezicht niet dekkend genoeg waardoor het niet leuk bij elkaar past..... Ok...... Volgens mij zit hij stiekem te YouTuben op zijn werk ofzo. Hij had gewoon een punt hahahhaa en hoe wist hij sowieso die naam enzo??

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:28

Afbeelding

En een lipscrub van Lush gekocht <3 ben ook nog even langs MAC geweest maar ik heb mijzelf kunnen beheersen :Y)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:39

Yasmijntje schreef:
Eerst was ik het gewoon met water, daarna ga ik er meestal nog met een tonic overheen.
Ronddraaiende borstel? Ik denk dat als ik dat doe mijn hele huid rood wordt en erafvalt x)

Ik zou dan ook een reinigingsmelk gebruiken met wattenschijfjes. Dat helpt om de foundation er beter af te krijgen. En dan de tonic.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:40

Leuk Iris! Ik heb niet zoveel met LV maar jij bent er vast heel blij mee haha :D Hoeveel kost zoiets nou eigenlijk?

Sharmila schreef:
Hihi mijn man net: ik vind je ooglook niet mooi vandaag. Dus ik zeg waarom niet? Heb een smokey eye met wit op mijn ooglid en donkerbruin trouwens. Nou zegt hij, je ogen zijn heel strak en door die bareminerals is je gezicht niet dekkend genoeg waardoor het niet leuk bij elkaar past..... Ok...... Volgens mij zit hij stiekem te YouTuben op zijn werk ofzo. Hij had gewoon een punt hahahhaa en hoe wist hij sowieso die naam enzo??

Dat zou ik creepy vinden _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:42

Toe maar Deijs! Jij had gespaard? :D
PC Hooftstraat?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:44

Leuk Iris!

Ojee Sharmila, dat wordt ernstig _O-

Ik reinig mijn gezicht onder de douche met een facewash, en dan nog een tonic. Als ik vroeg moet werken en s avonds al ga douchen dan reinig ik ;s ochtends nog eens met reinigingsmilk en tonic, maar dan zit er geen foundation meer op.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:46

Mooi hoor Deijs! :D

Ik reinig m'n gezicht met een fasewash dmv Visapure en erna niets meer omdat m'n gezicht te droog en te gevoelig is voor tonic :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:48

Ik gebruik na de reinigingsmelk trouwens miscellair reinigingswater ipv tonic. Of een facewash.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:48

Ik was mn gezicht eerst met kokosolie, dan was ik dat eraf met een facewash, en daarna ga ik er nog over met wat hele milde reinigingsolie van kiehls.. en smorgens elke ochtend die facewash alleen :j

En eerst deed ik de facewash met mn silk 'n sonic maarja die is alweer een tijdje kapot :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:50

Loool, ik zat net tegen mama van Ohh ik ga die parfum (Alien) echt kopen! Dus mam nee blabla veel te duur hou nou eens op met geld uitgeven ( :') ), dus ik zeg okee dan doe ik het als hij korting heeft! Loop ik door om naar boven te gaan, kom ik in de gang ligt er een blaadje van de douglas 'NU 25% KORTING OP GEUREN' Dus ik weer terugrennen _O- KIJK MAM MIJN LOT WIL DAT IK HEM KOOP! :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:51

Wat voor reiniginsmelk en facewash gebruiken jullie dan (ik kom even uit mijn meelees hoek gekropen). Want prikt het altijd als de ziekte bij mijn ogen óf mijn huid wordt er helemaal trekkerig van.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:52

@djilna; ja de PC :D nou voor deze hoefde ik niet per se te sparen moet ik zeggen
@xnavatu hahaha ja ik ben er erg blij mee! Dit was zegmaar nog een beetje het goedkoopste bruikbare tasje (340) vanaf dan gaat het ernstig omhoog :') om misselijk van te worden

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:54

Ik reinig mijn gezicht s'avonds altijd eerst onder de douche en daarna met een milk van de zeewierlijn van the body shop. En dat haal ik er dan weer af met de tea tree lijn van the body shop. 2 keer in de week scrub ik mijn gezicht met iedere keer wat anders. Ik heb op het moment de tea tree scrub staan van kruidvat eigen merk.
Als dagcreme gebruik ik enzymion van lush. En s'avonds de nachtcreme uit de tea tree lijn van the body shop.
En ik gebruik de oogcreme van kruidvat eigen merk. Van die nieuwe lijn. Geen idee hoe die heet. Tegen rimpels enzo.

In de ochtend gebruik ik alleen een facewash. Die wisselt altijd. In ieder geval altijd voor de vette huid.
Laatst bijgewerkt door Sharmila op 14-08-14 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:56

xNavatu schreef:
Loool, ik zat net tegen mama van Ohh ik ga die parfum (Alien) echt kopen! Dus mam nee blabla veel te duur hou nou eens op met geld uitgeven ( :') ), dus ik zeg okee dan doe ik het als hij korting heeft! Loop ik door om naar boven te gaan, kom ik in de gang ligt er een blaadje van de douglas 'NU 25% KORTING OP GEUREN' Dus ik weer terugrennen _O- KIJK MAM MIJN LOT WIL DAT IK HEM KOOP! :')

_O- oh wow dat kan geen toeval zijn

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:56

Pfoe wat een geld deijs!

Whaha Nadine, dan moet je hem wel gaan kopen _O- En dat verhaal van stop nu eens met geld uitgeven ken ik O:) Of als ik weer eens met iets thuis kom: 'had je daar wel geld voor? >;) '.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 19:08

Ja is het ook! Ik had het er voor 1x wel voor over :) in Oktober is er bij LV weer prijsverhoging dus ik had zoiets van; dan koop ik hem nu maar!

Oh dat geld uit geven verhaal... ik kan het wel dromen :+ ik hoor het ook dagelijks

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 19:21

Sharmila hoe bevalt die crème van Lush?

Als ik geen make-up op heb gebruik ik alleen een facewash van Yves Rocher. En momenteel sowieso 2x pw de reiniger van Lush. Heb Let the good times roll en Angels on bare skin. Eerste vind ik het fijnst.

Mijn milk is van Douglas eigen merk. Miscellair reinigingswater van Garnier.

Dagcremes heb ik verschillende merken. Oogcreme heb ik van Weleda.

Deijs. Nog een hoop geld :D Maar kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent!

Navatu dat is niet voor niets :))

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 19:31

xNavatu Dan kan je toch echt niet anders hé _O-

Deijs, heel leuk model vind ik :) Alleen ben ik niet zo fan van de motiefjes van LV. Ooit koop ik ook een designer tas, maar LV is niet 100% mijn smaak. En ik wil eerst Louboutins.. O:)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 19:35

Hihi zo heeft ieder zijn merk natuurlijk :D

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 19:46

Djilna, sinds ik deze crème gebruik is mijn huid een stuk stralender en egaler geworden. Als mijn nachtcreme op is wil ik hem zelfs als nachtcreme gaan gebruiken. Zo fijn vind ik hem.

Ik heb trouwens een vette en snel onzuivere huid. 1 dag een ander ritueel en ik heb ergens een puistje.