Ja het werd gisteren al steeds kouder in de loop van de dag. Begonnen op 6 graden en toen we gingen was het al rond het vriespunt.
Ik ben vanmorgen gaan hardlopen, had een zonnetje!! Er stond wel een erg koude wind, maar het was heerlijk.
Ik zag vanmorgen op de buien radar dat ik in het noorden de grootste kans op droog weer had.Dus gewandeld in het Dwingelderveld.1 bui,en dat stelde niet eens veel voor.Maar wel koud.En mooie wolkenluchten.En nog 2 kraanvogels gezien.
Oooh twee kraanvogels!En jij gaat nog een keer die pot met goud vinden zeg, zoveel regenbogen Goof heerlijk gelopen, mooi licht!
Mooie foto goof zo met het zonnetje.Blijft toch altijd mooi bij het Dwingelderveld. Mooie paddestoelen en de kraanvogels zijn ook erg gaaf.
Klopt Pien die kun je eten: https://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_parasolzwam . Hele mooie luchten Lizard. En daar zijn de bomen ook al zo kaal. Ik vind het echt even wennen weer.
Vandaag maar eens naar Winterberg geweest.Koud en een pak sneeuw!Het was wel laaghangende bewolking.Daarna een eindje round rijden.En vanaf een andere parkeerplaats ook nog een stukje gewandeld.Dat was wel een modderpad.Je kan op de foto's zien dat ik nu beneden de bewolking Ben.
Wow lizard!! Ik wilde je gisteren nog vragen of je toevallig richting de sneeuw ging vandaag Heel erg tof! Soms baal ik echt dat ik niet auto rijd
Brrr koud! Wel toffe foto's Lizard. Ben er wel eens een dagje gaan snowboarden, leuk daar.Pien, hele andere foto's. Lekker zonnetje!