Waar was dat ieris? Of heb ik er overheen gelezen?
Grappig dat je aan mij moest denken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin_deB schreef:Ik ben net voor het eerst weer geweest sinds zondag.
Geen spierpijn of stijfheid maar vooral wat leeg gevoel.
Uiteindelijk 4.66km op 5:55/km.
BeFunny schreef:Succes SV.
Ik ga ook lopen vandaag maar heb iets geks.
Gister avond was mijn training readyness boven de 90 procent. Na een goede nachtrust van 7 uur en 26 min is het 79procent. En mijn HRV is van
66 naar 62 gegaan. Ik heb afgelopen dagen op die thuis workout na weinig gedaan. Lekker rust genomen dus en vind dat toch een beetje gek.
Gister nacht wel een hele korte nacht gehad dus slaapgeschiedenis is redelijk. Maar ik heb nog nooit gehad dat de training readyness smorgens lager is dan dat ik ging slapen.
WowAmigo schreef:Mooie loop BeFunny! ik heb hier in het bos gelopen, geen last van wind gehad. Ik wilde toch vandaag mn gpx-route doen, maar na een half uur klungelen om de goede route op te pakken (horloge gaf niet meer de afstand tot de afslag aan en ik kan geen richting bepalen vanaf dat ieniemienie kaartje) heb ik het opgegeven en ben zelf maar een rondje gegaan. Wel de geplande 15km gelopen en het ging superfijn, voelde qua hartslag en ademhalen of ik nog veel verder kon
Iemand hier handig met navigatie op z’n Garmin?
Tiggs schreef:Volgens Garmin zat ik in trainingsstatus 'piek', voor het eerst, maar het is een tijdje terug dat een loopje zo zwaar voelde (en ook langzaam ging). Na 5 km vond ik het wel weer mooi geweest. Ik heb nu een paar weken 2 trainingen per week gedaan in plaats van 3 en dat is denk ik toch te weinig voor mij.