Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Maar dan ga je voorbij aan de argumenten waarom het niet echt prima is. Begrijpelijk, dat wel.
Oscar schreef:Ja, ben er ook keiblij mee!
De operatie staat nog steeds niet gepland (iets met een wachtlijst en corona-toestanden) dus uiteindelijk was dat ook ruimschoots op tijd. Maar ja, dat wist ik toen nog niet. Ben in elk geval blij als die eerste er straks in zit. Die andere zie ik dan wel weer.
Ik ben trouwens wel benieuwd welk vaccin ik ga krijgen. Op de brief staat Pfizer of Moderna. Maar dat weet je denk ik pas terplekke?
Echwel schreef:Ik zou willen dat iedereen dankbaar is dat we in een land wonen waar we überhaupt allemaal een enting kunnen krijgen.
Ipv al het gezeur dat men bepaalde entingen inferieur vindt...
[Boosmodusuit]
Silvia schreef:Ik hoor heel veel verschillende verhalen over de bijwerkingen van het vaccin, de een merkt er niets van de ander ligt 2 dagen plat. Wat ik me afvraag is of er een relatie te leggen is tussen hoe heftig je lijf reageert op het vaccin en hoe ziek je van Corona zou zijn geworden. Ik weet dat het niet te testen valt maar misschien is er op een andere manier achter te komen?
Echwel schreef:Ik zou willen dat iedereen dankbaar is dat we in een land wonen waar we überhaupt allemaal een enting kunnen krijgen.
Ipv al het gezeur dat men bepaalde entingen inferieur vindt...
[Boosmodusuit]