fohadie schreef:Pfff, ik weet niet of dit nu in het vaccintopic, dit topic of een andere hoort, maar ik wil even mijn ei kwijt.
Ik ben vrijwilligster in een verzorgingstehuis,ik kom e rgemiddeld 2x per week. Ik ben ook risicopatient. ik zou volgens *de regels* ingeent worden met AZ. Wat dus maar 60% helpt. Nu ben ik gebeld door hethuis dat ze vaccinaties over hebben en ik van hun hem mag nemen. 90% betrouwbaar. Ik heb geweigerd. Ik wil geen voordringgekkie zijn enben van mening dat er genoeg mensen zijn van een zekere leeftijd zijn diedeze vacciniatie beter kunnen gebruiken. En andere doelgroepen ook.
Nu twijfel ik: ik heb eenversie van het virus meegemaakt, dus wat heb ik aan een az wat maar 60% helpt? Had ik dan tochmoeten voordringen? Ik vind het best lastig hoor!
Nogmaals, ik vind dat ik als vrijwilliger geen recht heb op het moderna of pheizervaccin, masr moet ik genoegen nemen met een vaccin wAt slechts 60% helpt terwijl ik al een variant gehad heb?
Nemen die spuit !
Er kunnen meer dosissen uit een flacon gehaald worden, daardoor kunnen er meer mensen gevaccineerd worden dan voorzien.
En met die '' overschotjes '' gaan ze toch niet lopen zeulen naar andere instellingen
Hier in belgie gaat het ook zo. Een gezonde jongen van 17 die vrijwilligerswerk doet in een WZC heeft ook al zijn eerste vaccin gehad trouwens.