Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 18:08

Ach nee heb ik je aangestoken, Moniek? Beterschap!

Ik voel me weer wat beter, wel moe, maar zal me zo even richting sportschool slepen. De hamburger moet er weer af. :))

Morgen krijgen we een nieuwe koelkast (combi) dus als ik het goed inschatten kan ook veel meer ruimte. Ga de diepvries en koelkast dan even goed volgooien als hij op een gunstig tijdstip komt. Ik merk dat ik het fijn vind veel op voorraad te hebben, dan heb ik veel keuze in wat ik neem. Zegt ze terwijl ze een proteïnepudding naar binnen werkt.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 19:21

Werkt voor mij ook goed, genoeg gezonds in huis :j

Goed bezig :D

Ik ga zo bootcampen, waai bijna weg buiten :D

Afbeelding

Wescha

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 20:41

Ben al een tijdje een meelezer, volgens mij ook al eens voorgesteld. Vanaf vandaag mijn voeding maar weer bijhouden….

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 21:06

Ik denk het Roosch :') en jezelf naar de sportschool kunnen slepen?

Gaucho, haha hopelijk ben je niet weggewaaid? Bootcampen is wel heel leuk! Hebben wij laatst met ledendag gedaan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 21:09

Jazeker, ruim een uur gespind! Nog beetje zwakjes van van het weekend maar top. Het restaurant heeft het trouwens geweldig opgelost: ik kreeg een bon van 30 euro. Nu maar even paar weken moed verzamelen afgelopen weekend te vergeten. :))

Wescha: wees welkom! En zoek steun bij deze toppers!

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 22:20

Fijn dat je weer opgeknapt bent Roosch. Buikgriep achtige ellende is altijd zo naar. Moniek nu jij beterschap

Westra welkom

Hier ook een weegschaal die graag het raam uit gegooid wil worden Vrijdag zat ik op 100,0. Ga vol verwachting elke ochtend op de weegschaal staan om die 9 te zien maar helaas er komt steeds wat bij Ipv dat er wat af gaat ^) merk dat ik ook vocht vast houd en dat t waarschijnlijk ook de reden is maar voor een ongeduldig typje als ik is dit niet grappig :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 22:24

Herkenbaar moi, troost je, ik ben de enige in de hele wereld die na een half weekend kotsen schijnbaar aankomt. :)) #gedeeldesmart

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 22:58

Dat is waar. Zo beroerd zijn zonder resultaat is dan nog net wat vervelender. Denk dat ze in de fabriek gewoon de 9 vergeten zijn te installeren op m’n weegschaal

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 23:04

Ik moet volgende week woensdag weer wegen (nouja in het bijzijn van mijn pt). Vind dat altijd zo vreselijk.

Vervelend dat je dan net die 9 niet ziet moi, maar dat gaat hopelijk snel gebeuren!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 23:24

Hopelijk snel die 9 inderdaad!

Ik mag eind volgende week ook weer met de trainer wegen. Ik doe het zelf echter stiekem tussendoor zodat ik weet of ik wel op schema lig.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 09:39

Hopelijk snel die 9 in beeld @Moi. Geeft waarschijnlijk echt wel een boost als je die ziet.

En lig je een beetje op schema @Roosch?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:03

Ik lag op schema: afgelopen donderdag tikte ik de 2 kg in 8 dagen aan. Maar de weegschaal doet nu geloof ik niet meer zo lief. Ik ga straks wel even op de sportschool erop staan en dan kan ik ook de uitdraai maken. Kijken of ik zoveel vocht vasthoud ofzo.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:08

Het blijft toch altijd een haat/liefde verhouding met die weegschaal he.
Dat is hier ook. De ene dag denk ik: oh, dat is mooi. Andere dag denk ik: oh, oliebol.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:13

Ja, dat is gewoon echt frustrerend. Ik heb er vertrouwen in dat ik alles goed aanpak en dat ik zo door moet gaan maar het zou tof zijn als de weegschaal dat ook roept. :')

Nouja straks maar even op die superfancy weegschaal staan, die draait ook de spiermassa en vochtpercentage etc uit. Dan ben ik 2 weken na m'n eerste weging. Daarvoor zat ik weer in m'n "ik mijd de weegschaal" fase. Iets wat ik me nu best kan voorstellen. :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:16

Jij kan bij jou op de sportschool dat zelf doen toch, Roos? Als ik dat wil moet ik een trainer van de sportschool vragen om me toegang te geven tot dat apparaat en alles in te stellen, en ik ben niet zover dat ik het mentaal aan kan dat iemand even over mijn schouder mee staat te kijken naar dat getal dat ik niet wil zien :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:17

Ja, van de week even uitgedokterd hoe het werkt om een uitdraai te maken. Al mag ik me volgende week wel braaf melden bij m'n grote vriend.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:45

Zowel een stok achter de deur als erg confronterend kan ik me zo voorstellen :D

Pff, ik heb vorig jaar per ongeluk een Myfitnesspal premium abonnement afgesloten. Je kon een maand gratis proberen, maar het lukte me toen niet hem daarna te stoppen. Bedrag afgeschreven en uiteindelijk toch kunnen stoppen na een helse zoektocht en geklooi, zodat hij dan na een jaar af zou lopen. En nu is ie dus afgelopen en mis ik 'm :') Dus nu moet ik toch maar weer nadenken of het me waard is weer 50 euro in die stomme app te gooien voor een jaarabonnement :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:50

Haha ja! Stom is dat!

Ik zit steeds te kijken naar zo een abonnement van LifeSum. Lijkt me toch wel wat, maar vind het prijzig. Dat geld steek ik dan liever in andere dingen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:56

Handig dat je daar op de weegschaal kan om alles te meten Roosch! En verder 1 keer per maand bij je trainer?

Weegschalen zijn soms gewoon heel stom!

Ik heb de Food app, maar zit bij mijn pt abbo in. Jammer dat apps zo duur zijn eigenlijk.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:59

Ik kijk even na volgende week. In principe kan ik altijd om advies vragen. Dus zou ook gewoon alleen verder kunnen. Af en toe eens evalueren op sportschema, bijvoorbeeld.

Op zich ben ik aardig tevreden met de basis van LifeSum. Soms klik ik ergens en denk ik "ohja premium" maar het is me het bedrag per jaar niet waard. Denk ik.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 11:17

Ik vind de gratis versie ook prima, besteed het geld liever anders, maar kan me voorstellen dat je na een jaar wel de premium gehad te hebben hem mist.

Mijn weegschaal was vandaag een beetje stom, er zat daling in maar niet zoveel als ik hoopte :') .
Moi: ik kan me je frustratie goed voorstellen, hopelijk snel de 9 op het display :j .

Roosch: het zou mij ook kunnen overkomen, hondsberoerd zijn en toch niets afvallen. Wel goed opgelost door het restaurant.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 11:40

Zonnetje81 schreef:
Grappig vjestagirl een gezicht erbij!
Roosch echt een leuke foto!!

Ik moet nu van 84 af komen…..oude fotos en dan denk ik vorig jaar ging het zo goed….bummer.

Ivm mijn beroep onherkenbaar. Er was ook al een foto van mn tinder profiel van 4 jaar geleden nu recent in omloop onder mn huidige mentor leerlingen.

[ [url=m/o2Ddzp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UQhzfz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dank je voor de complimenten maar zo zie ik er nu niet uit. Ik weet niet wat mn lijf de laatste dagen heeft. Vanmorgen 86 kg dus moet echt aan de bak! Mn slechte knie doet nu zeer. De foto van vorig jaar moet de motivatie zijn.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 11:41

MoniekJ schreef:
Ook jij ziet er goed uit! Ik ben jaloers op jullie benen :j

Hier aan het sporten. Mijn knie knakt nogal en dat klinkt totaal niet lekker. Mijn knie is ook niet perse goed meer. Fysio zegt; gewoon doorgaan, want ze opereren toch niet zo snel. Top.

[ [url=m/II5zPl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb juist hele lelijke benen knieën. Ik heb lipoedeem dus al weeg ik 60 kilo nog steeds vet en hang vel over mn knie en dikkere benen in verhouding tot de rest. Met een spijkerbroek valt het niet zo op. Maar met iets korts blijft het lelijk.

Nu ik veel te zwaar ben sta ik sinds de laatste weken smorgens op met pijn in mn voeten en benen. Alsof ze mn gewicht niet kunnen handelen en ik kom niet meer vooruit. Dus ik moet aan de bak. Zal zo nog eens een foto maken.

Edit:

Cynn: ik heb lipoedeem. Ik lees nu je berichtjes terug.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 12:29

Zonnetje: lastige aandoening dat lipoedeem. Ben je daardoor aangekomen of is het misgegaan met eten/ levensstijl?
Het is naar als je lijf protesteert vanwege je gewicht, dan wordt beweging alleen maar lastiger en kom je in een negatieve spiraal. Is zwemmen misschien een optie om mee te beginnen?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 12:44

Lijkt me lastig inderdaad lipoedeem. Je hebt het er ook maar gewoon mee te doen.
Wat vervelend dat je opstaat met pijn in je voeten en benen. Maar misschien wel net dat zetje wat je nodig hebt om er echt mee aan de slag te gaan :j

Net terug van mijn lunchwandeling. Ik gok toch circa 3,5/4km :D

Ik ga aankomend weekend een paar dagen naar Limburg, in het huis van iemand die op vakantie is. We zijn nu al aan het kijken wat we gaan eten, aangezien we daar vorige keer zo ontzettend lekker sushi hebben gegeten. Even op onderzoek uit welke dat was, gaan we mooi weer daar eten halen :~