tiwi1969 schreef:Het resultaat lijkt wel mooi, maar met dat soort filmpjes heb ik altijd het idee dat je genept wordt.
Verder heb ik even wat advies nodig.
Ik heb vrij vlakke nagels die aan de zijkanten vanuit de nagelwal naar boven omkrullen.
In die “krullen” blijft snel product hangen, zelfs als ik dat met een dun penseeltje weghaal. Met biab gaat het wel wat beter dan rubberbase, maar de gellak loopt dan weer van de biab af. Helemaal opvullen met biab en dan nog een bolling krijg ik een dik vierkant blok.
Ik heb ook al geprobeerd om de Krul waar hij uit mijn nagelwal komt weg te vijlen, maar dat werkt ook niet fijn en maakt mijn dunne nagels nog zwakker.
Ik heb geprobeerd het met een tekening wat duidelijk te maken. Op de foto zie je de gellak in het randje zitten.
[ [url=m/wqJVY6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fBs0Ci.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zie deze randjes op jullie foto’s niet, zijn mijn nagels zo vreemd? En hoe zouden jullie dit oplossen?
Hoe lak je ze? Alles en dan pas in de lamp? Of vinger voor vinger? Als je het dun opzet, evt met een kleine kwastje, en je doet ze even 10 seconden in de lamp voor je aan de volgende vinger begint, zou het misschien wat minder uitlopen?