Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:24

Emmaa_ schreef:
Ik heb nu 200 ingevuld maar eet misschien zo ook wel wat meer. Het vult bij mij vooral flink door de textuur, ik krijg er niet een hele bak van weg in ieder geval :))

Ik eet meestal gewoon 1 zo'n bak (500g) als ontbijt/lunch :+

Cheetahfan

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:45

Nog een vraagje! Ik heb volgende week veel lange dagen op de uni, hebben jullie nog ideetjes voor gezonde/khd arme lunch en tussendoortjes? Ik krijg altijd zo veel trek op lange dagen...
Neem nu wel eens 2 khd arme boterhammen met kipfilet mee, maar daar kan ik niet de hele middag op leven. :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:14

Cheetahfan schreef:
Nog een vraagje! Ik heb volgende week veel lange dagen op de uni, hebben jullie nog ideetjes voor gezonde/khd arme lunch en tussendoortjes? Ik krijg altijd zo veel trek op lange dagen...
Neem nu wel eens 2 khd arme boterhammen met kipfilet mee, maar daar kan ik niet de hele middag op leven. :Y)

Ik lief mijn crackers <3
En het is echt eenvoudig te maken!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 17:19

Misschien gekookte eieren? Eventueel zonder eigeel. Vullen goed en vind het zelf nog lekker ook. Desnoods plakje rookvlees erbij.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:28

Koolhydraatarm vind ik ook altijd lastig voor tussendoortjes. Kun je iets van humus met wortels oid meenemen of is dat te lastig?

Over koolhydraatarm gesproken, ik moet vanaf vandaag naar 1600 calorieën en dat moet allemaal uit m'n koolhydraten komen :') Janken, 25 gram minder koolhydraten per dag dus :')

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:40

Ik heb helaas geen tijd om zelf iets te maken...
Gekookt ei dacht ik zelf ook al aan als beleg op een khd arme boterham ofzo.
We zitten in een kleine groep en hebben echt max 10 minuten plas/eetpauze, dus om nou in zo'n lokaaltje op wortels met hummus te knabbelen en eiwitten te eten. :Y)

Misschien kan ik wel een bak kwark meenemen ofzo, als ik er dan wat fruit bij doe is dat ook nog wel te doen.

Eulogy: aaaah oliebol dat is jammer haha. Koolhydraatarm brood scheelt bij mij al een stuk. :P

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:50

Ik eet gelukkig vrijwel geen brood dus dat scheelt op zich :j Maar pasta en risotto moet ik echt even goed gaan inplannen nu :')

Weet niet of je ze in Nederland kunt kopen, maar je hebt ook van die kleinere potjes Griekse yoghurt (170 gram geloof ik), misschien is dat een idee?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:59

Je hebt in Nederland kleine potjes skyr! Die zijn super lekker als tussendoortje!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:10

Hullep! Ik heb een vers stokbrood gekocht en kan er niet van af blijven :') Pfff... Wat is dat lekker!

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:03

Hoeveel kcal at je hiervoor Eulogy? Ik zit ook op 1600 en ben geloof ik wel groter dan jij (1,80m). 'Moet' je ook meer ckal als je sport? Denk dat het daardoor komt :P

Eten met weinig koolhydraten is echt lastig ja. Ik neem als tussendoortje vaak een bak met rauwkost mee, soms met hummus of een beetje honingmosterd saus erbij. Dat laatste is weer iets minder gezond, gewoon niet teveel eten haha

Heb je m al op black kelpie? :') heb daar nu ook zin in grr

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:35

Cheetahfan, die bak kwark is sws wel slim. Of misschien wat ongebrande noten? En je kan natuurlijk ook wat rauwkost ala komkommer oid eten.
Eugoly, moet je dan naar minder of meer? Veel sterkte iig!
Ach, soms moet het kunnen toch black kelpie?

Mijn lijstje van vandaag is best netjes. Helaas een sultana, maar ik moest onopvallend eten in de mediatheek (waar je niet mag eten). Dus om daar nou een appel weg te gaan knagen :')
En het avondeten kon ik niet veranderen, maar dan maar gewoon van genieten!
O: twee boterhammen met hazelnootpasta en appelstroop en een beker melk.
T: water en een sultana.
L: drie boterhammen met kaas en tomaatjes, frambozenjam en hazelnootpasta en water.
T: kop thee en snackworteltjes.
A: pizza: twee stukken hawai, twee stukken iets met chilisaus, twee stukken cervelaat, twee stukken tonijn en een glas water. Euh oeps, wel een beetje veel :')
T: kop thee.
B: 70 minuten fietsen, 15 minuten oefeningen voor rug, paard poetsen en vrijheidsdressuur.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:41

Ik zat op 1700 en heb bij elke dag halfuur cardio en 4x per week krachttraining genoeg energie, dus het is omlaag :P Ben dus ook maar 1,61m en 56 kilo dus heb helaas ook niet heel veel nodig.

Black_kelpie, vers stokbrood is zo lekker!! Jaloers <3

Net lijstje kim :j

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:46

@Kimmie25501 Op zich kan het best een keer, maar ik weet dat het in dit geval emotie-eten is dus ik ben er niet direct blij mee. Daar ben ik 125 kilo mee geworden en 76 bevalt me veel beter -O- De fles wijn erbij helpt ook niet. Ah well, morgen weer een dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 20:27

Mijn uiteindelijke dagje voor vandaag is best fijn:

O: 2 body en fit pannenkoeken met poedersuiker (277)
L: Vanille skyr met wat schuddebuikjes en een Clif Bar coconut chocolate chip (369)
A: Flink gevulde wraps met gehakt, ui, tacokruiden en kidneybonen (1.073, burp :o )

Totaal zit ik nu op 1750 dus netjes binnen m'n limieten.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 20:50

Even off topic ego post: Ik heb een kamer *\o/* *\o/* En echt een grote in een heeeeel leuk huis op de cambridgelaan ( in utrecht).

Eulogy schreef:
Hoeveel wil je nog afvallen? Ik ben niet veel groter dan jij (161cm :D ) en bij 50/51 kg word ik echt te dun. Verschilt natuurlijk per persoon maar toch :P

Wel goed bezig hoor :D

Ik wilde sowieso niet diehard afvallen. Vind 50 mooi zat :j Minder hoeft niet. Ik ben bij 48/49 echt echt dun.

Cheetahfan schreef:
Volgens mij heeft ze een stukje terug een foto geplaatst! :)
Lekker ontbijtje Priscilla, wat voor yoghurt is dat? :9

Klopt inderdaad.
Het is geen yogurt maar een ''smoothie bowl''. Banaan, aardbei, blauwe bes en (soya)melk en dan niet zoveel vloeistof dat het een smoothie word :D

Ik ben zo slecht in khd arm :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 21:29

Gefeliciteerd met je kamer! :D

Ahh smoothie bowls zijn zoo lekker.. at ik van de zomer echt iets te vaak :') Met kokoschips erop <3
Nu krijg ik er zin in haha.

Mijn lijstje van vandaag:
O: mandarijntje
L: meergranen wrap met een blikje tonijn, flink wat ui en 30gr kaas en het geheel onder de grill
T: combat crunch bar + 5 melba toastjes met klein laagje heksnkaas
A: curry madras met rijst
T: combat crunch bar (kleine verslaving aan :o )
D: 2 liter water en 500ml thee

1683 kcal (:

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 21:40

Mmm ik kan ook heel erg genieten van vers brood :9

Aah gefeliciteerd met je kamer Priscilla! :) Ga je erop vooruit? :) Of zat je nog niet op kamers?
Ooh lekker! Als ik bij de yoghurt barn kom neem ik ook altijd Acai bowl :9

Navatu: wat zijn dat voor repen? Ken ze helemaal niet! Ik heb gister voor het eerst de smart bar crunchy besteld, ben benieuwd! :) De normale smart bars zijn lekker (iets te :Y) )

Kimmie: Aaaah stiekem eten in de mediatheek, nostalgie :))

Mooi lijstje Emma!

En bedankt voor het meedenken iedereen! Van die kleine potjes skyr is idd een goede :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 21:51

Hele lekkere proteine repen :)) Wel een stukje duurder als de repen van body&fit maar so worth it haha :))
De normale smartbars vind ik niet lekker en de crunchy variant vind ik mwah. Zijn wel te eten maar is niet iets waar ik echt zin in krijg.. Naar die combat repen kan ik een hele dag uitkijken en eet ik zelfs nog als ik niet in een periode zit dat ik op mn eten let, zo lekker vind ik ze :))

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 21:52

Gefeliciteerd Priscilla! :D En ja, koolhydraatarm is als vegan ook wel heel lastig lijkt me :P

Je wrap klinkt lekker Nadine, goed idee :9

Ik had altijd die Nutramino repen, die Chocolate Brownie repen zijn echt heel lekker :j

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:36

Priscilla, gefeliciteerd! Ik zal naar je zwaaien vrijdag als ik weer naar de dgk rijdt met onze heer! Draai je ook stages op de kliniek? Dan zal ik je nog wel een keer zien namelijk :D

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:49

Gefeliciteerd met de kamer :D

O: 2 volkoren crackers met een gekookt ei
T: bonbon
L: Tomatensoepje
T: Bounty puur
A: Gekookte aardappels met bietjes en stukje vlees
T: Bak tomaatjes en komkommer

Heb echt nog honger man.. maar zit al bijna aan mn 1600 kcal

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:17

omdat ik jullie steeds hoorde over body en fit daar ook eens gekeken en zo'n verassings pakket besteld, dus ben benieuwd.
Hebben jullie verder nog aanraders die ik de volgende keer moet proberen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:19

Ik vind de sports pancakes heel erg lekker, zitten veel eiwitten in. Verder bestel ik m'n vitamines altijd bij B&F :))

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:24

Mijn vitamines haal ik altijf bij vitamin store omdat ik nog meer slik, maar gebruiken jullie ook van die fat burners of iets? Ik vind dat zo eng klinken :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:27

Nee, ooit geprobeerd maar dat haalde naar mijn idee niks uit :)) ik haal er ook vitaminen, alleen dan niet van body en fit zelf, ze hebben best veel! Ik koop er zink, magnesium en multivitamine, en als ik wat anders nodig heb dat vaak ook :+ verder op t moment alleen die combat repen, want de kasten staan nog overvol met Whey en andere rotzooi :+