Emmaa_ schreef:Ik heb nu 200 ingevuld maar eet misschien zo ook wel wat meer. Het vult bij mij vooral flink door de textuur, ik krijg er niet een hele bak van weg in ieder geval
Ik eet meestal gewoon 1 zo'n bak (500g) als ontbijt/lunch
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheetahfan schreef:Nog een vraagje! Ik heb volgende week veel lange dagen op de uni, hebben jullie nog ideetjes voor gezonde/khd arme lunch en tussendoortjes? Ik krijg altijd zo veel trek op lange dagen...
Neem nu wel eens 2 khd arme boterhammen met kipfilet mee, maar daar kan ik niet de hele middag op leven.
Janken, 25 gram minder koolhydraten per dag dus

Maar pasta en risotto moet ik echt even goed gaan inplannen nu
Pfff... Wat is dat lekker!
heb daar nu ook zin in grr
)
En echt een grote in een heeeeel leuk huis op de cambridgelaan ( in utrecht).Eulogy schreef:Hoeveel wil je nog afvallen? Ik ben niet veel groter dan jij (161cm) en bij 50/51 kg word ik echt te dun. Verschilt natuurlijk per persoon maar toch
Wel goed bezig hoor
Minder hoeft niet. Ik ben bij 48/49 echt echt dun.Cheetahfan schreef:Volgens mij heeft ze een stukje terug een foto geplaatst!
Lekker ontbijtje Priscilla, wat voor yoghurt is dat?

Met kokoschips erop 
)
Ga je erop vooruit?
Of zat je nog niet op kamers?
De normale smart bars zijn lekker (iets te
)
Wel een stukje duurder als de repen van body&fit maar so worth it haha 
ik haal er ook vitaminen, alleen dan niet van body en fit zelf, ze hebben best veel! Ik koop er zink, magnesium en multivitamine, en als ik wat anders nodig heb dat vaak ook
verder op t moment alleen die combat repen, want de kasten staan nog overvol met Whey en andere rotzooi