[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:41

s_casper schreef:
Bedankt voor de reacties, ik ben er heel blij mee :D

Hoe gaat het nu bij degene met de bloedende tattoo?

Goed!! Het was vooral wondvocht met inkt en een klein beetje bloed.
Het is in iedergeval gestopt met het vocht afscheiden dus dat komt vast goed :D

Ik heb hem gezet bij Alexander Anvil, aardige man! Bij dermadonna custom tattoos. Hij heeft ook de echte hoefijzers van mijn pony gebruikt dmv een foto!

@helene; pus?? Als het pus is is het een infectie dus dat hoop ik even niet voor je!
Donker kan wel, dat was bij mij ook toen het een tijdje onder de pleister zat
Zie foto:

Afbeelding

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:56

Gillbo schreef:
Je voelt toch dat iemand op je rechterschouder gaat tatoeëren? als je dat niet wil roep je toch direct STOP

Ja dat snapte ik dus ook niet helemaal, het was Engels maar ze zal het wel niet doorgehad hebben ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:03

Is dat niet dat programma waarbij ze model zijn maar geen keuze hebben wat ze krijgen? Dit moeten we voor de wedstrijd ontwerpen dus dit krijg je?

En dat heb je toch gewoon door. Of was ze al flauw gevallen voor die daaraan begon :+ Dan vraag je toch direct wat doe je nu?

Zag weer wat nieuwe aanwinsten langs komen! Kat/schedel super tof idee zo! Alleen voor mijn gevoel is het schedel deel smaller (als je bovenkant kop kijkt)?

Ik moet nog 4 maanden wachten :')

Namira542

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:21

@indinn, nee het was zo'n soort programma voor mensen die een tattoo weg willen laten halen of die niet goed zijn gelukt etc.

Ik heb geen idee waarom ze dat niet heeft aangegeven maar vond het inderdaad al erg raar dat het haar niet is opgevallen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:47

Deijs schreef:
s_casper schreef:

Ik heb hem gezet bij Alexander Anvil, aardige man! Bij dermadonna custom tattoos. Hij heeft ook de echte hoefijzers van mijn pony gebruikt dmv een foto!

@helene; pus?? Als het pus is is het een infectie dus dat hoop ik even niet voor je!
Zie foto:

[ [url=m/vc1dph.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is trouwens niks om je zorgen over te maken hoor :) ik had ook zulke folie op mijn ribtattoo en daar zat ook een hoop vocht bij. Het donkere is de inkt :) De inkt hoopt zich gewoon op in de folie waar het normaal de vrijheid heeft om weg te lopen. Volgens mij heb ik ook zo'n foto ergens in mijn berichten staan.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 22:37

Thanks voor je bericht Goldenarrow!

Had het nog nooit zo meegemaakt dus ik schrok wel even. Morgenochtend mag ik het medische folie eraf halen en dan even de tattoo wassen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:17

Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoord op deze vraag:

Zijn jullie niet bang dat mensen je tattoo gaan kopieren als ze foto's zien? Een vriendin van mij heeft dat met haar sleeve gehad. Een meisje heeft die gewoon tot aan de punt toe gekopieerd. Dat vind ik echt erg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:22

_baxter_ schreef:
[ [url=m/yaNgE3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net terug, duurde 3,5 uur maar ik ben blij!

Oei, wat zonde. Deze vind ik niet bepaald netjes gezet. Wat jammer, want dit kan zoveel mooier.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:34

Deijs schreef:

Zijn jullie niet bang dat mensen je tattoo gaan kopieren als ze foto's zien? Een vriendin van mij heeft dat met haar sleeve gehad. Een meisje heeft die gewoon tot aan de punt toe gekopieerd. Dat vind ik echt erg!

Dat zou ik niet tof vinden. Maar als zij er gelukkig mee worden tja. Ik zou niet graag met een kopie van iets rond lopen. Maat dat is omdat mijn tattoos vaak gewoon een betekenis hebben. En een kopie is toch echt van mindere waarde voor mijn gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:42

Deijs schreef:
s_casper schreef:

Zie foto:

[ [url=m/vc1dph.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat is die 'vlek' aan de rechter kant van het ijzer? Kan daar niet zo wijs uit worden :P

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:02

Zelfde vraag als Joolien :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:03

@jolien

Wondvocht met inkt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:05

Huh dat heb ik echt nog nooit gezien, zoiets. Apart zeg!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:05

Ik had dat ook :j Alleen waren bij mij de plekken wat groter. Komt door de folie die eroverheen zit.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:07

Had ik ook niet nee, schrok me kapot :')
Er zat een medische pleister overheen die kon ademen dus die avond kwam het er wel doorheen. Het bleef anders natuurlijk onder de pleister en dan lijkt het enorm veel.

Dit is hem nu!
Nog niet alles helemaal schoon gekregen want ik wou niet te hard eroverheen. Dus er zijn nog wat inktvlekjes en hij is nog ietsje dik. Ziet er nog lellek uit dus

Afbeelding

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:32

Air schreef:
Vanmiddag langsgegaan bij Tattoostudio 2222, relaxte sfeer en gast, afspraak gemaakt voor 20 april :D

Tof! Ben benieuwd. Wat laat je zetten?

Josephine heeft uiteindelijk na 3 maanden toch gereageerd :') nu alweer een paar dagen aan het wacht op een reactie. Zit toch weer te twijfelen tussen de 2..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:22

Joolien schreef:
_baxter_ schreef:
[ [url=m/yaNgE3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net terug, duurde 3,5 uur maar ik ben blij!

Oei, wat zonde. Deze vind ik niet bepaald netjes gezet. Wat jammer, want dit kan zoveel mooier.

Ik ben hier dus ook niet weg van. Daarom dat ik ook vroeg of het in een keer gezet was. Het lijkt net of de tekst er tussen gepropt is en het is niet echt een geheel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:24

Lau schreef:
Deijs schreef:

Dat zou ik niet tof vinden. Maar als zij er gelukkig mee worden tja. Ik zou niet graag met een kopie van iets rond lopen. Maat dat is omdat mijn tattoos vaak gewoon een betekenis hebben. En een kopie is toch echt van mindere waarde voor mijn gevoel.

Ik kwam laatst een tatoeage tegen die qua vormgeving bijzonder veel op die van mij leek :o Ach, zie het als compliment. Kan ook zijn dat ik spoken zag want hij was uiteraard niet heel erg hetzelfde, maar toch... I don't care. Een kopie zou ik jammer vinden maar anderzijds; er hebben vast meer mensen de trui die ik nu aan heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:26

Ik vind het altijd erg lastig. Mijn ontwerpen zijn in principe zelf getekend door de artists maar je weet natuurlijk nooit in hoeverre daar inspiratie van iemand anders achter zit. Als het iemand in mijn directe omgeving is die mijn tattoo wil overnemen zal ik daar wel iets van zeggen, maar het blijft vrije interpretatie. Ik heb wel een probleem met 'artists' die alleen ontwerpen namaken of plaatjes die direct van het internet komen overnemen.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:52

Ik zou er in bepaalde gevallen toch echt niet blij mee zijn, ik heb bijvoorbeeld het familiewapen van mijn opa op mijn bovenarm staan, als iemand het in zijn hersens haalt dat van me te kopiëren dan ga ik er persoonlijk met een apparaat overheen _-:(.
Hangt er helemaal vanaf hoe persoonlijk het is, een heleboel dingen zijn nu ook gewoon hip om te doen, dus daar loopt de halve wereld mee rond, net als met die aarsgeweien tig jaar geleden, nu zijn het fliedertjes met dotwork, want hip :j.

Wat betreft dat wel of niet doorhebben dat ze je schouder aan het tatoeëren zijn, kan me zo voorstellen dat je bij een rugstuk op een gegeven moment niet meer precies voelt waar ze nou bezig zijn, maar dan nog blijft het een apart verhaal. Vind trouwens een hoop van die cover-ups niet eens mooi in dat programma :'). Zou er sowieso ook niet gauw aan meedoen, met Ink Master net zo, als ze het vern**ken dan loop jij met een half afgemaakte of lelijke tattoo rond :=.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:02

Als ik het afgrijselijk zou vinden dat nog iemand ermee rond zou lopen moet ik ze voor mezelf houden.
Daar ik niet verwacht dat die in mijn zij nou problemen geeft op dat gebied. Die op mijn sleutelbeen wellicht, maar dat zou voor.diegene een hele.andere betekenis hebben.
Leven en laten leven, zolang het niet in je vriendengroep oid is, zijn er wel ergere dingen in t leven.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:18

nou ja, ja en nee, je mag ook niet alles zomaar kopiëren, dus zou het niet kunnen waarderen iig, dat je iets deelt betekent toch niet dat een ander dat klakkeloos mag overnemen?
Maar ik zet mijn tattoos ook niet gauw online, zeker niet als ze veel voor me betekenen, die zijn voor mij, niet voor een ander

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:31

elk beetje zelfrespecterend tattoo artist zal werk kopiëren tenzij het een stamp is.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 18:07

Afbeelding

Afbeelding

(ik weet niet of ik die eerste al gepost had)

Afgelopen tijd 2 tattoo's laten zetten en afspraak voor nummer 3 staat! :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 18:14

Ik mag volgende weeek :):) ook op mn ribben. Toch he, nu ik in dit topic zit ben ik ook meer op mijn andere tattoo's aan het letten, en er zijn er 2 die toch wel eens bijgewerkt zouden mogen worden :=. Die ene had ik dus uiercreme ipv zalf gebruikt en daar is de inkt dus uitgetrokken (meteen al) en die is toch wel erg vervaagd de afgelopen jaren.
Die ander is dus dat familiewapen waarvan de lijnen aan het vervagen zijn geweest en omdat ie zo gedetailleerd was (en niet echt goed vergroot kon worden, ik had helaas maar 1 voorbeeld die heeeeel klein was), maar doordat ie zwart/wit is zie je de details erin ook echt niet goed meer. Ik hou alleen niet van kleur, ook omdat de kleuren in het wapen niet zo mooi zijn (vind ik dan)