Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:59

Ik sta n beetje achterover en trek mn wenkbrauw wat op :=

Ja mooi pigment idd! Twijfel alleen n beetje over de hype.. Hij is nergens meer te krijgen maar vind de kleur niet mega bijzonder ofzo

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:21

Hihi dat doe ik ook vaak!
Ik heb het idee dat ik m'n crease wat hoger aan moet zetten zodat het ooglid wat duidelijker wordt en de kleuren duidelijker verschillen. Ga deze week eens oefenen.

Hmm oke. Ze hebben ook zoveel paletten dat mensen misschien niet weten welke ze moeten kopen, dat ze maar op de hype overgaan.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:29

_Nelleke_ schreef:
Hoe is de 'hold' van de meeste liquid lipsticks? Want het niet fijne aan hele heftige matte tinten is dat ze op ten duur gaan korrelen, slijten ongelijkmatig, gaan rimpelen en je krijgt ze nooit meer goed bijgewerkt. Dat weerhoudt me tot nu toe om er 1 aan te schaffen want ben bang dat het bij die liquids niet anders is en de foto's op google vertellen me ook niet veel goeds. :+

Maybelinne is een drama, als die eenmaal vervaagt is het einde zoek en valt niet bij te werken. Ik doe hem alleen maar op als ik 3 of 4 uurtjes wegben.
Die van GC echter, wauw.. Meer hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen, PERFECT! Slijt nauwelijks en is perfect bij te werken. Korrelt niet. Echt super.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:16

@ Friemel

Als je besteld bij coloured raine is het dan ook weer boven de 21 euro dat je extra kosten betaald?
En is die 21 euro incl verzendkosten?

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:20

Dankjulliewel friemel, suus, Elke, Shizzel! Alleen de wimpers irriteerden best wel dus had ze er toch maar afgehaald, denk dat ik er een stukje van af moet knippen.

Gave kleuren lipstick Friemel, coloured raine ga ik onthouden. Ben benieuwd hoe ze je bevallen!
Jammer dat de KVD je niet bevallen, waar ligt dat aan? Ik vind lolita zo leuk...

Gianti, iets van een potje gel-eyeliner? Kun je goed smudgen volgens mij (de nyx iig wel).

Suus ook een mooie look! Ik wil al heel lang de paletten van Moprhe proberen, heb 35O en 35P op het oog en vind de 12S ook heeel leuk. die is overigens op boozyshop nog wel te koop.

Nelleke, ik vind maybelline en L'oreal liquids niet fijn. gaan indd erg korrelen en zijnd an niet bij te werken.. dan wordt het alleen maar erger! Mijn GC zijn indd <3

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:21

Weten jullie ook goede maar betaalbare liquid lipsticks?

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:24

Bij beautybay zijn ze 11,80!

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:59

De gerard cosmetics bedoel je?
Want ik zie de coloured raine liquid lipsticks gewoon voor 18 dollar bij beautybay.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:05

Lisa. <3

Heb wel vaker naar die Morphe paletten gekeken maar vind dat er eigenlijk teveel kleuren in zitten. Je kan maar een paar kleuren per keer gebruiken en meestal heb je toch bepaalde favorieten. Dan liever een kleiner palette met de allerbeste kleuren, dan zoveel van hetzelfde.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:09

kaatje888 schreef:
De gerard cosmetics bedoel je?
Want ik zie de coloured raine liquid lipsticks gewoon voor 18 dollar bij beautybay.

Ik bedoelde inderdaad de Gerard liquids :j

Heb je ok gelijk in hoor Niniane, Maar vind dat wel leuk eigenlijk :P beetje experimenteren ook

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:46

Ik vind Gerard niets, hier heeft Jeffree voorkeur :j maar zoiets is dus puur testen omdat het echt per
persoon zo verschilt, iemand gaf mij een tip om Gerard te bestellen want die zouden nog fijner zijn dan Jeffree, in 2 dagen stonden ze alweer op mplaats, heb er nog 1 die zit wel oke :j maar liquids zijn echt heel persoonlijk :j

Beautybay heeft ze idd ook alleen veel kleuren niet in stock :\

Ik wil ook nog een liquid van Dose proberen :j

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:19

Ik wil ook graag een Jeffree proberen.... En dose, en stila en L.A splash en.. en.. en...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:36

kaatje888 schreef:
@ Friemel

Als je besteld bij coloured raine is het dan ook weer boven de 21 euro dat je extra kosten betaald?
En is die 21 euro incl verzendkosten?

Dat geldt gewoon voor elke bestelling die buiten Europa geplaatst wordt. Exclusief verzendkosten. Zelf een beetje Googlen kan ook geen kwaad trouwens, je vindt deze info zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:11

Oyeru schreef:
Ik wil ook graag een Jeffree proberen.... En dose, en stila en L.A splash en.. en.. en...

Bij beauty88 hebben ze vandaag+morgen 15 procent korting op alles van L.A. Splash zag ik net.

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:13

hoii, ik vind het awkward om zelf een topi te openen dus ik vraag het hier maar even...

Ik zit dus de laatste tijd echt ONDER de pukkel(tjes), allemaal van die nare onderhuidse dingen die pas na 203234 dagen een wit hoofdje krijgen, maar er wel gewoon ranzig en rood uitzien, haha. Deze zitten eigenlijk alleen op mn voorhoofd (en tussen mijn wenkbrauwen, haarlijn en slapen). Ik zit wel in de puberteit (uhl) natuurlijk, (17), maar het punt is, ik heb echt noooooit pukkels, echt nooit. Heel soms heb ik een joekel bij mn neus of kin, maar dat is het dan ook. Dus sinds kort heb ik ineens een aanval, iemand die weet hoe dit komt? EN beter nog, hoe je hier vanaf komt? Ik heb juist echt een heel droge huid, zitten ook gewoon droge plekjes op mijn voorhoofd, heel gek dus. Ik eet ook niet anders ofzo. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik in een keukentje werk sinds een paar maanden dus misschien het vet ofzo? idk
Hoop dat iemand me kan helpen, thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:18

Chabliss schreef:
hoii, ik vind het awkward om zelf een topi te openen dus ik vraag het hier maar even...

Ik zit dus de laatste tijd echt ONDER de pukkel(tjes), allemaal van die nare onderhuidse dingen die pas na 203234 dagen een wit hoofdje krijgen, maar er wel gewoon ranzig en rood uitzien, haha. Deze zitten eigenlijk alleen op mn voorhoofd (en tussen mijn wenkbrauwen, haarlijn en slapen). Ik zit wel in de puberteit (uhl) natuurlijk, (17), maar het punt is, ik heb echt noooooit pukkels, echt nooit. Heel soms heb ik een joekel bij mn neus of kin, maar dat is het dan ook. Dus sinds kort heb ik ineens een aanval, iemand die weet hoe dit komt? EN beter nog, hoe je hier vanaf komt? Ik heb juist echt een heel droge huid, zitten ook gewoon droge plekjes op mijn voorhoofd, heel gek dus. Ik eet ook niet anders ofzo. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik in een keukentje werk sinds een paar maanden dus misschien het vet ofzo? idk

Dit heb ik een tijdje geleden ook gehad, alleen dan op het gebied bij mijn wangen, echt heel vervelend. Terwijl ik het nooit eerder heb gehad. Heb van allerlei middeltjes geprobeerd, maar niks hielp. Uiteindelijk is het vanzelf weg gegaan, geen idee wat nou precies de oorzaak was. Voor zover ik weet heb ik niks anders gedaan, het enige wat ik kan bedenken is dat ik geen zuivelproducten meer eet. Eerst at ik namelijk vaak vla en 1 kop melk per dag. Sinds een tijd eet/drink ik dat niet meer, en ik heb nu eigenlijk zelden pukkeltjes/puistjes.

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:23

[***] schreef:
Chabliss schreef:

Dit heb ik een tijdje geleden ook gehad, alleen dan op het gebied bij mijn wangen, echt heel vervelend. Terwijl ik het nooit eerder heb gehad. Heb van allerlei middeltjes geprobeerd, maar niks hielp. Uiteindelijk is het vanzelf weg gegaan, geen idee wat nou precies de oorzaak was. Voor zover ik weet heb ik niks anders gedaan, het enige wat ik kan bedenken is dat ik geen zuivelproducten meer eet. Eerst at ik namelijk vaak vla en 1 kop melk per dag. Sinds een tijd eet/drink ik dat niet meer, en ik heb nu eigenlijk zelden pukkeltjes/puistjes.

ik eet juist minder zuivelproducten de laatste tijd... wel nog griekse yoghurt soms en boter en dingen waar dat gewoon in zit, maar ik drink bv geen glas melk meer of kaas... D:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:28

Voor de rest niks veranderd? Kan ook hormonaal zijn, kan je niks aan doen, maar hoe je er vanaf komt is dan de wel de vraag.

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:44

[***] schreef:
Voor de rest niks veranderd? Kan ook hormonaal zijn, kan je niks aan doen, maar hoe je er vanaf komt is dan de wel de vraag.

pff niet dat ik zo kan bedenken. Ik heb wel heel vaak iets op mn hoofd, scooterhelm, cap. Maar ik doe dat al een jaar eigenlijk en toen had ik dat niet..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:49

Oyeru schreef:

Ja t is wat he :)) ik heb dat dus ook _O-

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:49

Chabliss schreef:

kijk eens hier, een super leerzame site over huidverzorging ! http://www.dr-jetskeultee.nl/stappenpla ... bj10619663 of deze als het geen echte puistjes zijn : http://www.dr-jetskeultee.nl/geen-acne- ... obj7780550

En gelukkig geeft ze ook adviezen over producten die haar Uncover lijn kunnen vervangen en veel minder duur zijn. B.v. cleaner voor droge gevoelige huid : decubal reinigingsmilk
Laatst bijgewerkt door Maris op 06-03-16 19:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:51

Zo ik heb een fijne nieuwe mascara!
Gister bij douglas geprobeerd op advies van de MUA en echt heel fijn.

Van Collistar. Mascara Art design.

Ook de Estee Double Wear geprobeerd. Erg mooi. Ga die als aanvulling op mn YSL bestellen zo.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:07

Dit heeft niet perse met makeup te maken, maar wel met visagie skills!
Wilde het echt even met jullie delen :D

Het is een filmpje
Afbeelding

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:49

Chabliss schreef:

Ik heb precies hetzelfde (werk in een restaurant) en ik ben nog aan het onderzoeken wat werkt. Wat ik inmiddels heb ondervonden is dat ik niet te heftig moet reinigen. Dus ipv makeupverwijderaar, tonic en scrub probeer ik het nu te beperken tot makeupverwijderaar en water, daarna een volle nachtcreme eroverheen.

Patlican

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:48

Vaak komt een onrustige huid door hormonen. Helaas bestaat er niet iets waardoor al je puistjes ineens weg zullen gaan. Mijn tips zijn om je huid zoveel mogelijk in balans en rustig te houden. Reinig met milde producten en blijf je huid goed hydrateren. Af en toe exfolieren met een mild product op basis van enzymen ipv heftige scrubs.

Heeft iemand nog tips voor een foundation die lijkt op de estee lauder double wear? Is echt de enige foundation die echt goed blijft zitten maar de kleuren matchen gewoon niet.. Gebruik nu mac studio fix fluid echt prachtig na het aanbrengen, maar komt mijn werkdag echt niet door.