Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Verbrand je trouwens echt veel kcal met paardrijden? Is een rondje rustig stappen met wat draven tussendoor (op buitenrit) ook echte beweging?
Kan me wel voorstellen als je een uur intensief dressuur oefeningen doet of gaat springen/crossen dat dat heel wat beweging is
Stral schreef:Samblabla: heb het hier al eens gezegd, maar ik vind de recepten van Pascale Naessens (http://www.purepascale.com of op de site van de vtm vind je er ook wel terug, en ze heeft erg mooie boeken ook uiteraard) wel aanraders, gezond, gevarieerd, en 't zijn over het algemeen ovenschotels dus daar vind je wel makkelijke tussen![]()
Ik vind je eten ook een beetje 'saai', puur tonijn met mayonaise, daar zou ik dan idd pasta of sla/tomaat etc. bijdoen![]()
Wat weinig eten betreft geen oordeel verder, ik heb het ook vaak te druk om te eten... Gezond is dat natuurlijk niet
Je hebt paardrijden, en paardrijden, gaan wandelen of gewoon wat los rijden, vind ik geen sportNet zoals ik opzadelen en vegen etc. ook maar normale beweging vind (voor mij dan, ik zit 8u op een stoel op mijn werk sowieso). Dat zou ik echt niet gaan meerekenen als sport...
Mijn dressuurlessen zijn echter wel intensief, het verschil op de weegschaal is bij mij grotendeels daaraan te danken de laatste weken, net als mijn buikspieren die je weer goed zit liggenJe verbrandt veel, met stil proberen zitten
Stral schreef:Ja dat is wel waar, 't is beter dan stil zitten, maar aangezien ik al een hele dag stil zit noem ik dat gewoon 'mijn compensatie'.
Al is ons hengstveulen elke dag vangen (lees: bespringen en zorgen dat hij je niet bijt) ook wel een beetje sport op zich
Ik wil vis eten vanavond maar vriendje is er vergeten kopen en nu moet ik een viswinkel in de buurt zoeken. Heb zo'n idee in mijn hoofd dat vis in de supermarkt toch minder is. Toch zeker hier in 't kleine supermarktje in 't dorp.
Stral schreef:Ik wil graag versEn Pangasius is toch die super-ongezonde vis of ben ik nu mis?
![]()
Ondertussen winkel gevonden!
_Linn_ schreef:Hallo, sorry dat ik hier even kom binnenvallen maar ik heb even snel een vraagje.
Iemand die ik ken is nu bezig met de detox van clean 9 van forever. Nu leek het mij wel eens goed om ook zo'n detox te doen, puur ook om te kijken of ik het vol zou houden, het is immers 'maar' 9 dagen.
Maar nu schrok ik een beetje van de prijs van die box, 120 euro... dat vind ik eigenlijk wel heel veel geld.
Ik vroeg me af of iemand hier daarmee ervaring heeft en of het het waard is zegmaar? Ik was namelijk echt goed bezig met afvallen maar val weer een beetje terug de laatste tijd. Ik dacht dat het wel weer een mooie boost zou zijn om met zo'n detox te beginnen en daarna weer goed aan de gang te gaan!
Of kennen jullie een andere goede detox die wat minder duur is maar ook goed is?
Mies schreef:@ Gribaldi, hoe zijn de resultaten na je detox? Merk je verschil? Je had ook een blog gemaakt toch?
Mijn lijstje:
O: Griekse yoghurt met kiwi + banaan + kaneel
T: Walnoten
L: Grote salade met mozzarella, tomaat, komkommer, tonijn, avocado en olijfolie
T: 2 Quinea speltrijstwafels met bio pindakaas en kaas
A: Groente met vlees en een zoete aardappel bijv.
Alles is biologisch zonder toegevoegde suikers.
Dit lijstje eet dit bijna iedere dag wel zo'n beetje. Wat vinden jullie hiervan?