Diane_ schreef:Ariebombarie: Hoe was het?!
het shredden ging wel lekker, en NYC was echt te gaaf voor woorden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kel2004 schreef:WOW! SaskiaKa wat een lijstje!!!!
Ik zou heel graag foto's willen zien, volgens mij is jouw postuur te vergelijken met die van mij![]()
Zo jammer dat ik pas na 10 dagen heb gemeten.
Ik heb 3 dagen gespijbeld, weekendje weg geweest. Voel me heel slecht nu
Fantabulouss schreef:Gister na de shred een beetje last van m'n schouder, vanochtend stond ik te twijfelen..shredden of hardlopen. Hardlopen was ook alweer 4 dagen geleden.
Dus ben toch maar even gaan hardlopen, kan die schouder ook ff rusten. Misschien dat ik vanavond nog ga shredden hoor als ik t niet kan laten..
Heb wel m'n tijd met hardlopen weer verbeterdzat op 4.28km in 30min vorige keer. En vandaag 4.52km in 30min gelopen
![]()
Vinden jullie het ook zo lekker dat hoe erg je soms ook tegen sporten op ziet, je je toch altijd wel weer voldaan en trots voelt als je eenmaal klaar bent?
Stral schreef:Ik kom even binnenvallen
Jaloers op je NY Arie! Hoop dat het er bij mij nog van komt dit jaar (troubles met het plannen, bah)
Ik verplicht mijzelf vanavond weer te shredden, heb het door slapheid een beetje laten liggen maar vanavond kom ik hier weer schoppen verzamelen zodat ik er toch aan begin
Ik vind dat level 2 gewoon écht niet zo leuk(lame, I know)
zap schreef:Fantabulouss schreef:Gister na de shred een beetje last van m'n schouder, vanochtend stond ik te twijfelen..shredden of hardlopen. Hardlopen was ook alweer 4 dagen geleden.
Dus ben toch maar even gaan hardlopen, kan die schouder ook ff rusten. Misschien dat ik vanavond nog ga shredden hoor als ik t niet kan laten..
Heb wel m'n tijd met hardlopen weer verbeterdzat op 4.28km in 30min vorige keer. En vandaag 4.52km in 30min gelopen
![]()
Vinden jullie het ook zo lekker dat hoe erg je soms ook tegen sporten op ziet, je je toch altijd wel weer voldaan en trots voelt als je eenmaal klaar bent?
Heel herkenbaar! En ik denk ook altijd: in de tijd dat ik nu aan het sporten ben, had ik anders een zak chips leeggegeten. Nog meer motivatie haha
Rebel_Jits schreef:Yoga Meltdown level 2: http://v.youku.com/v_show/id_XMzk4MTU1OTU2.html
Hij laadt niet altijd even snel en soms blijft hij hangen, maar 't is 'm wel![]()
Mooi weer, dus ik ga lekker naar buiten voor cardio. Nog 2 dagen en dan ben ik klaar met RippedVrijdag meetmomentje (al vrees ik het ergste, zit nu al 5 dagen flink te eten).
Kel2004 schreef:NiNa_14 schreef:Ik meld me hier ook even.
Ik ben 22 kilo afgevallen en pas nu in een maat 36 maar ik merk dat alles echt nog wel strakker mag.
vooral mijn benen!
Ik ga dadelijk beginnen aan level 1 ben wel echt benieuwd naar de resultaten.
nog tips?22 kilo? Wow prestatie
Anoniem schreef:Ik ben om! Nike Training Club is geweldig! Ga ik de komende maanden mee door.