Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LizMD schreef:Ik voel het aan de buitenkant, echt op het gewricht/bewegende punt. Wat je zegt klinkt logisch, m'n bil/achterkant been is nu ook goed stijf.
Greetje63 schreef:Ik loop altijd met compressie tubes. Had geen pijnklachten behalve dan na pittige trainingen of grote weekomvang vaak onrustige benen. Met de compressie tubes is de belastbaarheid veel groter, herstel gaat sneller. Als ik ze vergeet aan te doen voel ik me ook gelijk heel 'bloot' bij het hardlopen.
F_Orumster schreef:Ik voel dat soms ook in de heup, ik denk dat het triggerpoints zijn (spierknopen).Greetje63 schreef:Ik loop altijd met compressie tubes. Had geen pijnklachten behalve dan na pittige trainingen of grote weekomvang vaak onrustige benen. Met de compressie tubes is de belastbaarheid veel groter, herstel gaat sneller. Als ik ze vergeet aan te doen voel ik me ook gelijk heel 'bloot' bij het hardlopen.
Heb je weleens magnesium bijgeslikt? Zonder magnesium suppletie heb ik ook onrustige benen, met name 's nachts.
Morris schreef:Ik heb ook al eens gelezen, dat kleinere snellere passen beter zijn dan grotere passen. Minder blessure gevoelig. Ik dacht dat ik het in runner's world heb gelezen.
Supervixen schreef:Ik let er ook altijd op dat ik rechtop loop. Als ik moe word heb ik de neiging om naar de grond te kijken en daar ga je niet beter van lopen.
Aanstaande zaterdag ga ik de Halloweenrun lopen in Arnhem. Er mogen 100 mensen meedoen, die allemaal geschminkt worden voor het lopen. Natuurlijk moet je een leuke outfit aan en dan ren je om 22.00 uur ongeveer 8km door het centrum van Arnhem. Lijkt me echt leuk! Nu nog een outfit scoren..