Ik ook! Was erg goed, hele gezellige mensen en ze kijken inderdaad naar wat je past. 'Haar bolling van het hoofd zit hier, dus dan knip je hier en niet daar, want...' Ben tevreden vertrokken
Ik heb een vraagje, ik heb mijn haar op het moment grijs, door de kapper gedaan, maar ik wil het zelf graag bij houden (semi permanente verf). Heeft er iemand ervaring met een merk? Ik weet dat je ze hebt van Directions en Manic Panic etc. maar welke is goed? En is dus niet alleen een toner maar echt grijs?
Ik heb mijn haar deels groen, daar vind ik het vervaagd ook het leukst
Thasja
Geplaatst: 05-09-15 14:11
Hoihoi!
Hé, vervagingen! Het rode in mijn haar is ook deels vervaagd, maar ik vind het nog steeds super leuk de kleur nu Hoeft idd niet altijd slecht te zijn! Grijs haar heb ik alleen geen ervaringen mee, sorry. Misschien een idee om bij de kapper te vragen wat hij/zij aanraadt?
Ikze.f heb nu even een vraagje wat betreft lengte. Ik heb al een heeeele lange tijd lang haar, maar ik word het een beetje zat. Niet dat ik het saai vind worden, maar haar wat de hele tijd in de weg zit met de lengte is irritant. Daarbij is mijn haar een hele tijd geleden in laagjes geknipt (toen was het wel oké), maar de onderste lange laag vind ik nu gewoon lelijk en erg dun geworden. Dus eigenlijk zit ik eraan te denken om het een heel stuk korter te knippen, maar ik heb nog niet echt helemaal het perfecte plaatje in mijn hoofd van hoe ik het nou precies wil en twijfel nog of het me nou wel goed gaat staan. Dus daarbij mijn vraag: Wat denken jullie en raden jullie aan?
Hier even een paar foto's (kan zijn dat ze heel groot worden door Boktupload, excuses daarvoor):
Even eentje met bril:
En twee zonder. De laatste (let niet op mijn oh zo charmante pyjama ) is een beetje de lengte die ik dan wil, dat is nu de kortste laag van mijn haar.
Yasmine
Geplaatst: 05-09-15 14:43
Wat een prachtig haar heb jij! Volgens zou jij ontzettend goed staan met zo'n lang bob kapsel Lijkt me erg chique bij jou, al helemaal met je haarkleur!
Ik vind die lengte juist mooi bij mensen met een rond gezicht! Lang haar maakt het gezicht imo nog boller/voller. Merk zelf ook nu ik weer extensions heb dat ik mijn gezicht direct zo bol vind, terwijl het met kort haar een stuk langer lijkt!
Te lang maakt bol maar stijl ook vind ik. Wat lange lagen rond je gezicht breekt een beetje omdat het de vorm van je gezicht breekt en niet benadrukt.
Thasja
Geplaatst: 05-09-15 17:30
Dankjullie wel allemaal, zit hier helemaal te blozen Denk dat ik inderdaad maar een afspraak bij de kapper ga maken voor deze week, krijg alleen maar positieve reacties wat mijzelf weer wat meer zekerheid geeft over of het wel gaat staan en dat ik er geen spijt van ga krijgen. En bem ik er ook maar vanaf, ben er al zolang over na aan het denken! Ik twijfel alleen nog een beetje of het nou wel met bril gaat staan, hoop dat het dan niet zo 'nerdy'-achtig wordt, vind een bril al zo lastig
Ook super bedankt voor alle tips en voorbeeldfoto's, zal ze zeker meenemen als ik naar de kapper ga! En uiteraard zal ik ook wel even een foto plaatsen van het resultaat
Yasmine
Geplaatst: 05-09-15 17:49
Nee hoor, ik heb ook af en toe een bril (als ik m'n lenzen niet in krijg van de vermoeidheid ) en dat staat helemaal niet te nerdy. Hangt er natuurlijk ook vanaf met welke kledij/make-up je het combineert.
Amira_ schreef:
Zeker zo doen! Denk er zelf ook al heeel lang over om het zo te doen, maar ik durf t niet. Vind dat ik er een te rond (dik) hoofd voor heb
Haha, ik heb een gigantisch bol hoofd maar mijn kapper raadt dit kapsel net aan voor mensen met een bol hoofd Ik heb ook een bob en bij mij zie je amper nog dat ik een bol hoofd heb
Thasja dat zou jou denk ik ook wel staan. je hebt in ieder geval al een heeeel mooie kleur vanjezelf.
ik heb ook een vraag, ik vind mijn haar zoals het nu is niet zo leuk. ik twijfel over een pony, gewoon een rechte. wat denken jullie? (plaats zo even foto)
Ik zou geen rechte pony doen. Eerder een schuine of een mooie lok
Drunksheep
Geplaatst: 07-09-15 11:23
Voor de mensen die nog benieuwd waren hoe mijn haar de laatste keer geworden is bij Sue; hierbij een foto van hoe mijn haar is teruggelopen qua kleur (links) en hoe het is geworden (rechts):
Het is heel lastig de kleur te vangen zoals het in het echt is, en daarbij was mijn haar zelfs de tweede keer ontkleuren nog steeds geel. Zelfs na 1,5 uur in de 6% te hebben gezeten
Wie weet een leuk kapsel voor mij ? Mn haar hangt nu zo. Laagjes heb ik al meerdere keren gehad, wil eigenlijk eens iets anders. Maar niet teveel lengte er af, tot mn schouders, niet korter.