Wauw, mooie plekjes hebben jullie inderdaad! Ik heb m'n make-up in een kastje zitten en dan haal ik er gewoon 's ochtends uit wat ik nodig heb en maak me aan m'n bureau of in de badkamer op.. Niet heel handig maar ik heb helaas echt niet de mogelijkheid voor een eigen make-uptafel.
Ik heb vandaag zo'n dag dat je niets goed vind zitten Kleur lippenstift niet (kleur is mooi, maar had achteraf liever een donkerdere opgedaan), wenkbrauwen niet tevreden mee, enz Wil gewoon naar bed en slapen geloof ik!
Is het trouwens ook leuk om weer wat vaker ooglooks te plaatsen? Vind het altijd wel leuk om te zien hoe de rest in het topic zich opmaakt.
Anoniem
Geplaatst: 14-08-14 16:25
mooooooooi Nadia.
al mijn Sephora pakketjes zijn geleverd (stuk of 5 ) maar ik ga maandag pas terug naar huis. Rond de 5000 km en we maken nog wat stops bij wat outlets in de States, duurt vast een week voordat we thuis zijn.
Ik wil ook een mooie kaptafel, lame. Ik heb alles in een Sephora makeuptas.
Sorry Drunksheep, kelly Osbourne collectie lipsticks waren toch al op bij de MAC. Stonden er wel 4 bij, maar waren andere Gaaf kleurtje wat je op hebt zeg!
Zo Anthea, das nog een leuke reis voor de boeg
Loose vind het een leuk idee, maar dan moet ik wel eens gaan oefenen om fatsoenlijke foto's te maken. Vandaag heb ik ook niks speciaals, oogschaduw, eyeliner en mascara, was een beetje te laat uit mn bed gekomen natuurlijk, dus weinig tijd om op te maken
Heb mezelf bedwongen vandaag en velvet teddy niet gekocht Bankrekening zei gewoon glashard 'nee'. Maandag zegt ie pas weer ja
Even een algemene make-up vraag. Ik weet over make-up ongeveer evenveel als de gemiddelde jongen (ookal ben ik zelf een meisje ), dus red me even alsjeblieft!
Ik wil namelijk wel eens foundation op gaan doen, alleen ben bang dat dat al mijn poriën laat verstoppen. Is er iets van spul wat je vóór je foundation erop doet? En zo ja, hoe heet dat?
Het is volgensmij zo dat de primer dan de poriën ''verstopt'', en dat de foundation er dan bovenop komt te liggen en dus niet in je poriën gaat. Ik gebruik zelf geen primer, maar er zijn er ontzettend veel! Je hebt er van Essence, Catrice, Dior. Bijna ieder merk heeft er wel een. Ik zou even reviews e.d opzoeken en hier in het topic kunnen velen je ook zeker wat aanraden
Ik gebruik een primer van Etos eigen merk en die vind ik eigenlijk helemaal prima Verder raken je poriën inderdaad verstopt van foundation, maar als je het er 's avonds goed af reinigt heb je geen problemen