WenK schreef:In 2009 bouwde ik op met Evy (Start 2 Run). Uiteindelijk liep ik tm 2015 zo'n 15 km 3x per week. Na een blessure en een hoop persoonlijk gedoe (trouwen, overleden kind, meerdere zwangerschappen etc) voelde mijn lijf niet meer van mij. En dus ben ik een paar weken geleden weer begonnen met opbouwen, met het vertrouwde schema, her en der een les opnieuw en me niet te druk makend over "te langzaam" zijn. Die laatste 2 nuances zijn mede aan dit topic te danken. Van mezelf leg ik de lat het liefst sky high, maar de posts die ik hier heb gelezen zijn zo fijn relativerend en tegelijk stimulerend...
Dat wilde ik jullie even meegeven iig. Ik weet niet in hoeverre ik hier actief zal meepraten, maar als meelezer waardeer ik jullie iig enorm.
Ah, wat leuk.
En wat goed van je dat je na al je persoonlijke gebeurtenissen (heftig) weer bezig bent. Succes en veel plezier en kom vooral posten!
5 euro om alleen mee te mogen doen met een loting?! Absurd. Maar ze kunnen vragen wat ze willen, mensen zien de Rdam marathon als iets magisch ofzo rn betalen toch wel.
Ik ben moe in mijn 1e week werken. Ik wil eigenlijk niet klagen, maar ik ben gewoon al doodmoe na 3 dagen
Net wel ruim 8km gelopen en nu haasten naar de masseur.
Zin in zondag!