Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:HC ik begin je akelige opmerkingen grenzend aan antisemitisme vervelend te vinden
Besef je wel hoeveel kennis ook medische uit Israël komt waar Europa van mee geniet
Zeker op niveau van kankerbestrijding..
En hoeveel technische kennis...
Dus investeringen betalen zich dubbel en dwars terug
Hoe anders dan bv Spanje die alleen.maar neemt en neemt
Citaat:Vanaf zaterdag geldt in Duitsland een inreisverbod voor de landen waar er veel besmettingen zijn met de nieuwe, meer besmettelijke coronavarianten. Dat heeft de Duitse regering beslist. Het verbod geldt vanaf zaterdag voor het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Portugal, Zuid-Afrika en Brazilië, en vanaf zondag voor Lesotho en Swaziland.
De regering legde een transportban op aan de luchtvaartmaatschappijen, treinmaatschappijen, busbedrijven en rederijen tot en met 17 februari.
Er gelden wel verschillende uitzonderingen, bijvoorbeeld voor Duitse burgers of buitenlanders die in Duitsland verblijven, de transitpassagiers en het vrachtverkeer.
Popstra schreef:Hoe vinden jullie dat astra zenica vaccin? Is maar 60% effectief. Het minst effectief van alle onderzochte vaccins was net op het nieuws.
Dit vaccin is voor mensen met een chronische ziekte/zwakkeren en ouderen gepland. Ik snap dat niet zo. Juist die doelgroep kan toch wel de beste bescherming gebruiken!?
Popstra schreef:Ik behorend tot de risico groep zit niet op het slechtst werkende vaccin te wachten om eerlijk te zijn.
Popstra schreef:Hoe vinden jullie dat astra zenica vaccin? Is maar 60% effectief. Het minst effectief van alle onderzochte vaccins was net op het nieuws.
Dit vaccin is voor mensen met een chronische ziekte/zwakkeren en ouderen gepland. Ik snap dat niet zo. Juist die doelgroep kan toch wel de beste bescherming gebruiken!?
bigone schreef:Ik heb liever een vaccin die voor 60 % beschermd en me van de IC afhoud dan helemaal niets. Want dan kom ik de ic niet meer af.