Neonlight schreef:Zullen we het gezellig houden en niet persoonlijk op elkaar vitten?
Lautje, echt asociaal zeg. Hopelijk heb je nog wel wat kunnen vinden.
En hier in het topic dus toch meer mensen die weekboodschappen doen. Van wat ik hoor is het vrijwel uit de tijd, om maar 1 keer in de week te gaan. Meeste mensen gaan iedere 2 a 3 dagen.
Ik had gisteren wel een iets gevulderde kar als meestal. Hoewel dit wel vaker voorkomt, als ik net wat meer standaard dingen moet halen (inderdaad de wc papier, maar ook aardappels, schoonmaakmiddelen haal ik ook niet iedere week, en ik moest containerzakken hebben, was ik al weken op aan het azen maar iedere keer waren ze er niet, die heb ik nu ook maar meer meegenomen, dat zijn kartonnen en nemen ook nogal veel ruimte in).
Baal er alleen wel van dat waarschijnlijk de markt maandag dus ook dicht is. Kom daar toch liever als in de supermarkt. Ook qua hygiene, daar graaien ze niet met alle handen in de groentes en fruit. Sowieso is dat in Nederland al slecht geregeld, in heel veel landen moet je verplicht plastic handschoenen aan als je groentes en fruit pakt.
Ja dit vind ik dus ook smerig. Mensen die alle producten aanraken voordat ze de beste eruit hebben gepakt. Ik walg ervan.