[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:24

Iemand hier bekend met High end Tattoos uit Zoetermeer?
Heb ze op Facebook, en zie toch wel erg gaaf werk van hun voorbij komen.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:50

Hyper realistische tattoos. What the... :wow:

Needje

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 21:55

Wow knap!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 22:01

Annet_Dottie schreef:
Ik ben eindelijk gisteren na een paar maand wachten bij de shop langs geweest waar ik zo graag m'n nieuwe tattoo wou laten zetten. Door privé omstandigheden kon ik haar niet goed te pakken krijgen maar gisteren hebben we even rustig gezeten en gekletst en ik heb nu voor 9 maart een afspraak voor m'n nieuwe plaatje <3 helemaal blij *\o/*

Wat ga je laten zetten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 23:34

Lau schreef:
Annet_Dottie schreef:
Ik ben eindelijk gisteren na een paar maand wachten bij de shop langs geweest waar ik zo graag m'n nieuwe tattoo wou laten zetten. Door privé omstandigheden kon ik haar niet goed te pakken krijgen maar gisteren hebben we even rustig gezeten en gekletst en ik heb nu voor 9 maart een afspraak voor m'n nieuwe plaatje <3 helemaal blij *\o/*

Wat ga je laten zetten :D

Afbeelding
Realistische Lotus zoiets :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 01:23

Ik heb zo'n jeuk :x :x echt om gek van te worden :')

annet sortie, mooi voorbeeld al!

Moniekkkie moooi ! *\o/*

Jnien die van jou vind ik ook prachtig

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 01:28

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 07:19

Dank voor het delen, die ga ik even volgen! Heel mooi!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 12:12

Hou vol Farjen! Het gaat weer over!

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 17:59

Ik ben zo blij en trots! Eindelijk mag ik hier dan zelf mijn tattoo showen! Ik lees al zo lang stilletjes mee maar nu heb ik het eindelijk aangedurfd :D
Gezet door Janne van Lady Luck tattoo in Weert! Staat op mijn enkel! Voor mij zit er een betekenis achter trouwens :D
Dit issie <3 ;
Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:39

Mooie schelp!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:53

Wauw prachtig!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 19:10

Prachtig die <3

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 19:33

Dankje, ik ben er ZO blij mee.. <3 echt een aanrader deze artist! Zeer vakkundig en ontzettend leuk persoon :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 19:35

marsyl schreef:
Dankje, ik ben er ZO blij mee.. <3 echt een aanrader deze artist! Zeer vakkundig en ontzettend leuk persoon :D

Ik heb hem al opgeslagen om misschien mijn schelpje aan te laten passen/uit te breidden :o

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 10:00

Wow wat een schelp <3 ik mag vandaag weer eindelijk onderarm afmaken

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 16:49

marsyl schreef:
Ik ben zo blij en trots! Eindelijk mag ik hier dan zelf mijn tattoo showen! Ik lees al zo lang stilletjes mee maar nu heb ik het eindelijk aangedurfd :D
Gezet door Janne van Lady Luck tattoo in Weert! Staat op mijn enkel! Voor mij zit er een betekenis achter trouwens :D
Dit issie <3 ;
[ [url=m/ycaPzZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw mooi! Ben ook aan het denken om hem daar te laten zetten maar durf niet zo goed...

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 17:35

Ik vond het heel erg meevallen, maar ik heb wel een hoge pijngrens! Het is mijn eerste tattoo dus wist totaal niet wat ik kon verwachten, maar toen ze eenmaal was begonnen dacht ik echt.. is dit het? Oke das goed vol te houden :D alleen de stukjes dichter bij het "bot" waar weinig spier of vet overheen zit was iets pijnlijker maar ook dat vond ik te doen. Mijn zusje heeft echter echt 3 kwartier op dr tanden moeten bijten, maar die heeft een hele lage pijngrens! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:14

Ohh wat mooi Marsyl! Vind hem heel mooi gezet ook! :D

Ik ben inmiddels druk aan het bedenken waar mijn nieuwe tattoo nou precies moet komen, mocht iemand hier willen mee denken graag.
Oke ik weet de plek, maar ik weet nog niet welke kant.
Het zit zo, ik heb 5 tattoos maar het zijn allemaal kleine tattoos los van elkaar op plekken die ik toen gekozen heb omdat ik het een mooie plek vond.
Niks is een geheel en dat heb ik dus mee genomen in het bedenken waar deze moet komen.

Afbeelding
Dit word mijn nieuwe tattoo

Afbeelding
Dit word de plek

Nu heb ik de keuze tussen links of rechts natuurlijk, links heb ik het volgende

Afbeelding
Ik ben niet blij met deze tattoo dit is de enige waar ik spijt van heb, mede omdat hij slecht gezet is etc. verder is deze gehele arm leeg.

Deze arm is een optie omdat ik dan hoop de aandacht van de lelijke sterretjes een beetje weg te halen, in de toekomst hoop ik de sterretjes te kunnen laten weg werken of laseren dus of de sterretjes verdwijnen voor zover mogelijk of er komt wat over/om heen.
Een vriendin van mij vond dit de beste optie zodat ik in de toekomst er juist een mooi geheel van kan maken, alleen heb ik nog geen idee wat ik verder op die arm zou willen.

Rechts is even een ander verhaal voor mij, hier heb ik zowel de hakuna matata staan en iets omhoog al is het niet m'n arm, op m'n sleutelbeen nog een tekst.
Bij Hakuna Matata gaat nog iets van Disney komen, sowieso Simba van de lion king en mogelijk nog meer. Simba is zeker en zal ergens ook op mijn bovenarm rechts komen.
Tevens dezelfde vriendin als ik hier boven noem, noemde het als ik zou die arm voor Disney houden.

Voor het beeld even wat ik rechts dus heb.

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb nog 2 maand maar twijfel heel erg, ik zou dus graag wat meer een geheel in mijn tattoos willen en daarom neig ik naar rechts, maar links trekt me ook wel weer erg zodat de mooie lotus de aandacht naar zich toe trekt ipv de lelijke sterretjes :P

Heel verhaal (sorry!) maar ik ben erg benieuwd wat jullie mening is als iemand die wil geven :)

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:50

Wat staat er in het Arabisch? Iets over een sterrenbeeld of zonnestelsel?

Edit oh wacht ik zie nu Soraya in je onderschrift :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:54

Divers schreef:
Wat staat er in het Arabisch? Iets over een sterrenbeeld of zonnestelsel?

Edit oh wacht ik zie nu Soraya in je onderschrift :+

M'n paard haar volledige naam :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:38

Kun je de lotus niet laten verwerken samen met een tattoo van simba?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:42

IvysToeter schreef:
Kun je de lotus niet laten verwerken samen met een tattoo van simba?

Nee dat word hem niet..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 08:49

Ik heb al een tijdje in mijn hoofd dat ik een nieuwe tattoo wil. Ik weet ook al waar en de betekenis.
Graag wil ik iets dat staat voor acceptatie hoe het leven is, “never a failure, always a lesson” en het komt altijd goed, zo niet dan toch.. -even bij elkaar geraapt.
Toen ik er gisteren met mijn stiefmoeder over sprak kwamen we op Ying Yang en het Ohm/Om/AUM-teken uit. Echter staat die laatste voor zoveel meer en wil ik niemand voor het hoofd stoten om het op mijn lichaam te dragen zonder het gehele verhaal erachter te weten.
Maar ik ben helemaal verliefd geworden op dit ontwerp en wil nu echt graag een soortgelijke tattoo (wel aangepast uiteraard, geen kopie. Vind die balletjes bijv niets) :+
Afbeelding

Zouden jullie het gewoon doen?

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 12:24

Wauw marsyl, die is erg mooi geworden zeg <3

Vraagje aan mensen die hun tattoo al langer (zeg 3+ jaar) hebben. Hoe is jullie gevoel naar je tattoo in de loop van de jaren veranderd? Gaat de 'verliefdheid' net als in een relatie over in 'houden van', of blijf je net zo enthousiast als je er naar kijkt? Raak je eraan gewend zoals je moedervlekken/littekens op een gegeven moment niet meer opmerkt, of blijft het bijzonder?