Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laibadji schreef:Ik vrees dat het ook wat aanleg heb om te verzwaren. Ik at in het algemeen niet zo heel slecht en kwam telkens bij. Nu eet ik gezond en val ik traag af. De moeite die ik er voor moet doen is mijn inziens zwaar voor datgene dat ik terug krijg.
Dilan, ik ben zo jaloers op je gewicht! En dan nog zoveel mogen eten. Een droom gewoon.
Dilan93 schreef:Ik moet dat straks met een kantoorbaan wel naar beneden schroeven hoor
Heb nu magazijnwerk, waarbij ik niet onder wil doen voor de mannen en dus veel loop en sjouw. Denk dat ik het met een kantoorbaan op max 1800 moet gaan houden
Misschien op sportdagen iets meer, maar heb ook best wel aanleg om snel aan te komendus word het een beetje meer opletten
MarlindeRooz schreef:Laibadji schreef:Ik vrees dat het ook wat aanleg heb om te verzwaren. Ik at in het algemeen niet zo heel slecht en kwam telkens bij. Nu eet ik gezond en val ik traag af. De moeite die ik er voor moet doen is mijn inziens zwaar voor datgene dat ik terug krijg.
Dilan, ik ben zo jaloers op je gewicht! En dan nog zoveel mogen eten. Een droom gewoon.
Heb jij je schildklier laten testen?