Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deijs schreef:[ [url=m/j289iC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meh, blijft bloeden. Ik moet er 24u zo'n medische pleister oveheen hebben. Hij deed ook echt veel meer pijn dan ribben, want dat vond ik niks voorstellen.
Helene83 schreef:Mijn tattoo is volgens mij lichtelijk geïrriteerd. Mensen hier met kuit tattoo en ervaringen met minder snel genezen dan ergens anders?
Bij is al wel minder pijnlijk.. maar nog wel een dik been en vind hem op sommige plekjes en beetje rood bij de lijnen.
Ik maak me nog niet direct zorgen, maar mijn andere tattoo's geneesde toch sneller naar mijn idee.
19LindA83 schreef:yeah ik mag maandag eindelijk voor mijn cover... Kan aan de ene kant niet wachten na de laser sessies ben ik toe aan eindelijk een mooi plaatje, aan de andere kant ben ik zo nerveus.......
Toen ik mijn afspraak maakte hoorde ik een klant met een van de artiesten praten over zijn cover up en dat ie daar veel meer last van had dan een gewone tattoo... Dus ik ga maar van het ergste uit dan valt het vast mee!!
maylotje schreef:19LindA83 schreef:yeah ik mag maandag eindelijk voor mijn cover... Kan aan de ene kant niet wachten na de laser sessies ben ik toe aan eindelijk een mooi plaatje, aan de andere kant ben ik zo nerveus.......
Toen ik mijn afspraak maakte hoorde ik een klant met een van de artiesten praten over zijn cover up en dat ie daar veel meer last van had dan een gewone tattoo... Dus ik ga maar van het ergste uit dan valt het vast mee!!
Ik vond persoonlijk coverup ook erger dan een gewone tattoo maar denk dat dat per persoon en plek weer anders is. Ik weet ook niet of het laseren als tussen stap verschil maakt.
Succes!